Arkadaşlar uzun bi süreden sonra tekrar sizinleyim umarım beğenirsiniz :)
lütfen yorum yapın ve oylayın.
okuduğunuz için thanks :)
Medyada ki şarkı :
"5 seconds of summer-she looks so perfect"
Bu güne kadar ailemle çok yakın bir ilişkim yoktu ama her zaman onları çok sevdim onlarsız olmayı düşünemem bile ve pekde arkadaş canlısı sayılmam benim için dertleşebileceğim,çıldırabileceğim ve beraber depresyona girip sabaha kadar ağlayabileceğim bir arkadaşım olsa yeter ve böyle bi arakadaşım da var ama şu an ikimizde birbirimize saf saf bakıyoruz çünkü kapıdaki kişi ayaz hemen besiyle bakışmamı kesip ayaza döndüm oda bize bakıyodu bende dışarı çıkıp besiye hemen geleceğimi söledim.
_meraba _meraba neden geldiğini sorabilirmiyim acaba ?
_artık konuşmamız gerekmiyormu sence ?
_haklısınn amaa...
_bak sana hemen sevgili olalım demiyorum ama en azından bana bir şans versen benimle biraz vakit geçir birlikte bişeyler yapalım en azından denemiş oluruz hı?
_ bi şartla kabul ederim ama
_ ne dersen
_tamam, eğer olmazsa bu iş, yani anlaşamazsak daha benim karşıma çıkmıycaksın kabul mü ?
_kabul zaten böyle bişeye gerek kalmıycak sende beni seviceksin ;)
_ bakıyorumda kendinden çok eminsin
_eee o kadar da olsun hadi ben gidiyim o zaman
dedikten sonra yanağıma küçük bi öpücük kondurdu. arabasına biner binmez de gazı kökledi ben hala arkasından şapşal gibi sırıtıyorum bu arada, bu çocuk çokmu tatlı ne ayh off ne diyorum ben ya çocuk beni bildiğin takip etmiş fotoğraflarımı çekmiş aptal takıntılı hemen ondan hoşlanacağımı mı sandınız tabikide hayır onu süründürcem madem beni seviyor kanıtlasın o zaman dimi ben iyice delirdim ya artık kendi kendime konuşmaya başladım neyse daha fazla burda böylece durmadan içeri girsem iyi olacak.
************
Besi ile birlikte kendimize bir güzel yemek yapıp yedik .şimdi ise oturduk internetten yeni başlamış olduğumuz arrow dizisini izliyoruz 4 bölüm birden izledik, bilgisayarı kapatıp biraz konuştuk o bana doruk la aralarının bozuk olduğunu anlattı bende ayaz la konuşmalarımızı anlattım saat on bir buçuk olduğunda besi nin uykusu geldiği için gidip yattı bende kendi odama gidip yarım bırakmış olduğum çok eğlenceli ve güzel bir aşk romanı olan "pabucumun ajanı" kitabımı okumaya başladım yaklaşık 3 saatlik okuma sonucunda gözlerim kapanmaya başladığı için kitabı bırakıp bende hemen yattım.
Her yer çok karanlık ve sessiz evde kimse yok bütün odaları dolaşıyorum bi o tarafa koşuyorum bi bu tarafa ama bi türlü kimseyi göremiyorum sonra tekrar odama gidiyorum ama yatağımda bi başkası yatıyor yüzü gözükmüyor yavaşça yaklaşıyorum yanına ve yüzünü açıyorum yatakta ki benim ama kanlar içinde yatıyorum ve çığlık atmaya başlıyorum
_ arın heyy kendine gel sadece kabustu geçti artık. kafamı aşşağı yukarı sallayıp onayladım hemen kalkıp baş ucumdaki komidinden suyumu içip geri bıraktım gördüğüm kabustan dolayı terden sırılsıklam olmuşum besiye dönüp gördüğüm kabusu anlattım daha sonra banyoya gidip kısa bi duş aldım .
aşşağı indiğimde beside krep yapıyordu bi yandan da patates kızartıyodu hemen bende yanına gidip diğer şeyleri hazırladım( domates, salatalık,zeytin ,peynir vb.) kahvaltımızı yapıp kıyafetlerimizi değiştirdik ben siyah dar kot pantolan üstünede kırmızı t-short giyip kırmızı vanslarımı giyerken besi de günlük mavi tonlarında bi elbise giymişti altınada beyaz babetlerini giydi tam kapıdan çıkacağımız sırada telefonum çaldı arayan ayazdı dorukla birlikte dışardalarmış hemen dışarı yanlarına gittik birlikte bişeyler yapmak istediklerini sölediler bizde önce sinemaya gidelim sonra gerisini düşünürüz dedik .
*************
Gittiğimiz sinema romantik komediydi doruk la besi yanyana oturdu benlede ayaz şuan herkes filme odaklanmış durumda arada bi ayaz elimi tutuyor ama ben iki üç dk sonra geri çekiyorum besigile baktığımda ise hiç birbirleriyle ilgilenmediklerini görüp tekrar önüme döndüm hafif yan durup ayazı incelemeye başladım bu gün giydiği siyah pantolon ve gri(bu arada en sevdiğim renk olur .d)t-short la gayet uyumluyduk saçları dağınıktı ve bir iki günlük kirli sakalıyla çok yakışıklı gözüküyodu birden onu izlediğimi farketmiş olmalı ki o güzelim mavileri bana döndü hafif bana yaklaşıp kulağıma doğru fısıldadı _ beni izlemekten filmi izlemedin tatlım istersen başbaşa daha rahat olabileceğimiz bi yere geçelim dedi.bana baktığında p*ç gülümsemesini yapıyodu hemen bende onu izlemediğimi sadece etrafa baktığımı söledim ama inanmadı önüme dönüp filmi izlemeye çalıştım.
Sinemadan çıktıktan sonra bi restoran kafe gibi bi yere girdik yemeklerimizi yerken bi yandanda akşama nere gideceğimizi tartışıyoduk sonunda bara gitmeye karar verdik ama besiyle benim yaşım tutmadığı halde ayaz bizi oraya sokabileceğini söledi hep birlikte bizim eve gidip besiyle kıyafetlerimizi değiştirdik hemen altıma kot şort ve siyah -beyaz bi tişort giydim saçımı düzleştirip açık bıraktım gözlerime kalem rimel eyeliner üçlüsünü yapıp dudaklarıma kırmızı parlatıcımı sürüp aşşağı indim ben indiğimde beside aşşağıdaydı oda şort t-short kombini yapmıştı
ayaz la birlikte onun arabasına binerken beside doruğun arabasına bindi gayet mutlu görünüyolardı demekki aralarındaki problemi çözdüler ben yine durum analizi yaparken dalmışım baya, ayazda beni seyrediyo dudakları aralanınca bişeyler diyeceğini anladım ama biraz bekledikten sonra çok güzel olduğumu söledi bende teşekkür edip gülümsedim bara gidene kadar dahada konuşmadık bu aralar derslerime pek önem vermesemde yakında sınavlar başlıyacak bu sene son senem olduğu için daha çok çalışmalıyım artık tembelliği bırakmam gerekiyo off zorlu bi dönem beni bekliyo araba durduğunda düşüncelerimden sıyrılıp ayazın yanına gittim doruklarda gelince ayaz kapıdaki iri adamların yanına gitti 5 dk sonra geri yanımza gelince içeri girebildik içerisi çok kalabalıktı burda pek birbirini yiyen insanlar olmasada herkes çıldırmış gibi dans ediyodu bizde köşedeki l koltukların oraya oturduk herkes bira içince bende içtim yarım saat sonra en sevdiğim şarkılardan olan "5 seconds of summer-she looks so perfect" çıkınca yerimde duramadım ve besiyide sürüklüyerek dans etmeye götürdüm aradan ne kadar zaman geçti bilmiyorum ama yorulduğumu düşündüğüm bi zaman belimde bi el hissettim arkamı döndüğümde o kişinin ayaz olduğunu gördüğümde şaşırsamda bişey demedim içmenin etkisiyle sanırım sonra yüzünü yavaşça benim yüzüme yaklaştırdı dudaklarımda nefesini hissediyodum ama öpmüyodu o anlık bi cesaretle dudaklarımı sıcak dudaklarına değdirdim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sende Bana Aşıksın ♓
ChickLitArtık oda aşkı bulmuştu ve bırakmayada hiç niyeti yoktu. Ayaz ÇELİKER ve Arın SAMYELİ 'nin İzmir'den İsanbul'a AŞK yolculuğu...