2.Bölüm

200 8 0
                                    

     Sabah çalan telefonun sesi ile uyandım.Arayan Besiydi beni okulu asıp alışveriş yapmak için aramış bende biraz düşündükten sonra kabul ettim.İlk önce banyodaki rutin işlerimi hallettim sonra üzerime biraz rahat bir şeyler aradım sonunda kot şortumda ve onun üstüne mavi tişortumda kara kıldım saçlarımıda tepeden topuz yaptım konverslerimide giydikten sonra evden çıktım.Besiyle sahildeki kafede buluşacaktık bir taksi çağırıp sahile gittim.Ben gittiğim de Besi' de gelmişti hemen birbirimize sarıldık ve oturduk kahvaltı siparişi ettik.Hemen Besi beni sorgulamaya başladı tabiki dün hakkında.

_ Arın artık dayanamıyorum meraktan çatlıycam dün telefonda geçiştirdin yarın anlatırım diye ama ben sormasam anlatacağın yok .

_ tamam sakin ol herşeyi anlatıcağım .

Bu arada kahvaltımız gelmişti ben tam çatalımı elime almıştım ki Besi bana katil bakışlarını atıyordu bu yüzden çatalımı bırakıp anlatmaya başladım.

_ Peki başlıyorum o zaman. Ayaz beni sürekli arıyordu ve mesaj atıyordu bende hiç birine cevap vermedim sabah servis beklerken birden karşıma çıktı.Benimle konuşmak istedi bende yine reddettim bu da sinirlendi ve beni bileğimden çekiştirerek arabasına bindirdi. Kendide bindikten sonra arabayı kilitledi bende çıldırdım tabi bağırıp çığlıklar attım ona vurmaya başladım ama o salak salak sırıtıyordu bende dayanamayıp bir tane geçirdim suratına.

_ Ne yaptın ne yaptın ?!!!

_ hiç sorma keşke yapmasaydım .Bu o sinirle arabayı hızla sürmeye başladı bi 20 dk gittikten sonra 2 katlı bahçeli lüx bir evin önünde durduk.beni zorla eve götürdü ve odalardan birinin kapısında durdu oda kilitliydi kapıyı açtığında şok oldum her yerde benim fotoğraflarım vardı, her halim seninleyken, ailemleyken, alışveriş yaparken okuldaki hallerim bile vardı.

_ Eee sen ne yaptın peki?

_ Ne yapacağım kalakaldım öyle Ayazda anlamış olacaktı ki beni başka bir odaya götürdü.ikimizde oturduk ve bana hrşeyi anlatmaya başladı.Beni 9 ay önce izmire tatile gittiğimde görmüş o zaman gelip benimle konuşacakmış ama yanımda Demiri görmüş (Demir benim eski sevgilim olur)o yüzden gelmemiş ama beni sürekli takip emiş İstanbula geldiğimde oda buraya taşınmış.Doruklada bu yüzden arkadaş olmuş kafede ki buluşmayıda o ayarlamış.Daha fazla dayanamamış ve benimle konuşmak istemiş tabi ben cevap vermeyince sinirlenmiş ve zorla anlatmak durumunda kalmış .

_ Daha sonra ne dedin?

_ 10,15 dk boyunca hiç birşey söylemedim ama sonra kalkıp gitmek istedim.Tabi Ayaz biraz şaşırdı "hiç bir şey söylemiyecekmisin"dedi.Bende "biraz düşünmek istiyorum sonra konuşalım " dedim.Taksi çağırıp eve gittim babam halen gelmemişti direk kıyafetlerimle banyoya girip  suyu açtım bildiğin şoka girdim çünkü.Kendime geldikten sonra  da üzerimi değiştirip uyudum.Bu kadar.

_ Vay canına şimdi ayaz seni 9 ay boyunca takip mi etmiş? inanılır gibi değil.

_ Bencede neyse hadi kahvaltımızı yapıp alışverişe çıkalım kafamı dağıtmak istiyorum

_ tamam.

      Alışveriş yaptıktan sonra eve geldim babamda evdeydi ve annemin yanına gideceğini söyledi bu akşam için bilet almış 2 gün sonra birlikte döneceklermiş. Evde tek başıma korkar isem Besiyide çağırabilirmişim bende hemen olurr dedim.Babamla birlikte küçük bir bavul hazırladık  bu arada Besi de gelmişti.O da kendi çantasını misafir odasına yerleştirdi.Biz besiyle babamı yolcu ettikten sonra bir çığlık atıp gülmeye başladık.Bu arada kapı çaldı hemen açtım  bir de kimi göreyim... 

Sende Bana Aşıksın ♓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin