To był najlepszy dzień w moim życiu. Miałam 18 urodziny i wyprowadzałam się do mojego chłopaka. Dzień był słoneczny i ciepły postanowiliśmy, że jest wystarczająco ciepło aby pojechać na plaże gdzie właśnie rozpoczęła się impreza. Pojechaliśmy i siedzieliśmy tam do 2 w nocy. Karol powiedział, abyśmy wracali do domu gdy dojechaliśmy na miejsce poszliśmy na piętro.
- Alia jeśli chcesz być bezpieczna nie idź do piwnicy!- Ale co ma znaczyć jeśli chcemy być bezpieczna?- zapytałam przerażona.
- Nic poprostu tam nie idź.
- No dobra.
Chwilę później poszliśmy do sypialni gdy Karol zasnął ja dalej leżałam i ciągle myślałam co może być takiego w tej piwnicy. Nagle na dole usłuszałam szarpanie klamki od drzwi i prędko obudziłam Karola gdy zeszliśmy na dół zobaczył, że rusza się klamka od piwnicy a ja zaczęłam krzyczeć co tam jest. W tedy drzwi się uchyliły a on złapał mnie za rękę i uciekł ze mną na strych. Miał tam starą kanapę i koudry powiedział do mnie:
- Dzisiaj musimy tu spać ale spokojnie mam zapasy jedzenia i picia.
- Co tam było?!
Lecz nie uzyskałam odpowiedzi siedzieliśmy i słuchaliśmy jak to coś chodzi po pokojach i demoluje nam dom. Nagle klapa od strychu zaczęła się podnosić a Karol wziął szafkę i położył tak aby klapy nie dało się otworzyć.
- Co to ma być?!
- dobra wszystko ci opowiem
Gdy dowiedziałam się zaczęłam płakać. Okazało się, że kiedy się tu wprowadził działy się tu dziwne rzeczy i coś go nawiedzało. Nagle zaczęło dobijać się do strychu a ja zadzwoniłam na numer alarmowy i płacząc wyjaśniłam co się dzieje i przyjechały specjalne służby po czym zaczęły strzelać w całym domu aż w końcu im się udało. Po chwili zeszliśmy że strychu i okazało się, że był to zombie i gdyby uciekł z domu źle by się to skończyło.
Po kilku miesiącach wszystko się ułożyło i wyprowadziliśmy się z tego domu aby nie być narażonym na więcej złych zdarzeń lecz nie był to koniec. W wiadomościach mówili aby nie wychodzić z domu bez potrzeby gdyż było tego dużo więcej i wydostało się z tego domu a dokładniej 3 zombie. Specjalne oddziały szukają ich po całym mieście. Rok później wszystkie zostały złapane i zabite a całe miasto było już bezpieczne.
---------------------------------------------------------
Mam nadzieję, że miło się czytało i przepraszam za błędy których nie zaóważyłam:);)
CZYTASZ
ciemność zabija
Horrorta książka będzie o dziewczynie która zamieszkała u swojego chłopaka lecz to nie był dobry pomysł. Chłopak dał jej ostrzeżenie, że nie mośe wchodzić do piwnicy. Co było dalej dowiecie się czytając. Miłego czytania.