سيلم ربط علي رجل مراد: يلاه ارجعو السكن، وارتاحو...
مراد اخيرا اتكلم: محلصهمش حاجه....
مراد قام ووقف ادام صحابو: محصلهمش حاجه، انا متاكد انهم كويسين...
اسر بحزن: ازاي يامراد، انت بنفسك قولت انهم مخرجوش....
زين: حتى لو هما لحقو يخرجو، مش هيلحقو يبعدو عن المكان...
مراد: احنا نعمل دلوقتي زي ما اللوا قال ونرجع السكن، وبعدها ربنا يحلها......
..............
في مصر....
رحيم بصدمه: ايـه، ازاي دا حصل.... طب والشباب اخبرهم ايه.... طيب يابابا انا هحاول اجليك انهارده..... متقلقش... سلام...
زينه بقلق: في ايه يابيه....
رحيم: احم مافيش يازينه، كريم انا هسافر لبابا دلوقتي...
كريم باستغراب: ليه ايه اللي جد...
رحيم خدو ووقفو علي جمب وقالو اللي حصل...
رحيم: مراتك متعرفش حاجه الا اما نرجع، ماشي... انا هسافر عشان بابا عايز حاجات من هنا، وغطي علي غيابنا...
كريم: متقلقش...
رحيم راح المكتب وخد اوراق كانو شايلنها لوقت عوزه، وراح المطار واخد طيارة خاص بالجهاز، وراح علي روسيا....
..................
في روسيا.....
دخل الشباب البيت وانصدمو من اللي شافوه....
فلاش باك....
البنات كانو بيحاولو يهربو من رجاله ميشيل باي طريقه لكن كانو كل شوية بيزيدو...
فجاه لقو الاضاءة اللي في المكان انتفطت وحد يبشدهم لمكان تاني قريب من مخرج المكان....
الاضاءة رجعت تاني...
لقو عاصم ادمهم...
عاصم: مافيش وقت لازم نخرج منهم في اقل من خمس ثواني، يلاه...
وبدوء يجرو ناحية الباب لكن لقو امجد واقف علي الباب...
امجد لسه تحت تاثير المخدر: هنموت كلنا، محدش فيكو هيعيش....
فيروز جريت وهما وراها ولما امجد حاول يعترض الطريق، فيروز زقتو جوا ومافيش ثواني والمكان انفجر....
البنات وقفو في مكان شبه قريب من الانفجار وبينهجو من الجري وكميه الضرب اللي اتعرضولها...
وفيروز بتبص للمكان بنظره غريبه..
عاصم اتصل علي حد...
والبنات وقفو جمب فيروز وحضونها، لانهم عرفين بتفكر فيه ايه...
بعد خمس دقايق جت عربيه ونقلت البنات المكان اللي اعدين فيه...
باااك....
كل واحد خد حبيبتو في حضنو وبعيدا عن وجع البنات الا انهم كانو محتجانهم فعلا...
فيروز بعدت شوية عن مراد وهي في صدمه من اللي عملتو: انا... انا كده قتلت عمي....
الشباب ركزو معاهم....
مراد بلطف: اهدي يافيروز، انتي مقتلتيش حد، دا جزاءو وربنا كان كتبلو الموته دي...
فيروز: بس انا اللي زقتو...
عاصم دخل المكان وهو بيقفل الفون بتاعو: مامتش، لحق يخرج ورجالتنا خدوه هو والباقي علي مكان وعليهم حراسه...
مراد بامتنان: شكرا ياعاصم، من غيرك بعد ربنا، كان زمان البنات.....
عاصم بقاطعها: ايه يامارد انا معملتش غير واجبي ناحيه اخواتي، وهما مشاء الله استحملو ضرب كتير...
سليم بفخر: عااش ي ابطال كد ناقص خطوه وحده ونمسك كلو ودي عليك انت ي مراد انت وزين واسر وعاصم، والبنات هترجع معيا مصر...
البنات ف صوت واحد: لا
سليم: لا ليي مش شايفين نفسكو
مراد بجديه: انزلو انتو مع اللواء مصر واحنا هنضف الدنيا هنا ونحصلكو
زين بص ل شمس: راي من راي مراد ولا اي ي اسر
اسر: معاكو حق احنا ننضف هنا وهنبعت قوات معنا ونخلص المهمه دي بقا
فيروز: بس..
مراد قطعها: مافيش بس ولا عند منك ليها هي كلمه قومو ظبطو نفسكو وهتنزلو مصر...
أنت تقرأ
انتقام يولد الحب....
Açãoاحذري من رجل ضربته ولم يرد لك الضربة فهو لن يسامحك ولن يدعك تسامحي نفسك.... الا اذا جعلتيه يقع في شباكك🤫😈....