Tren 7 : 3. Bölüm

16 2 4
                                    

??? ;

-Verdiğiniz cevaplar yanlış.

*Sessizlik...

-Julie birden uyanır.

-Dur bir dakika beynim yandı hani cevaplar yanlıştı ama Julie uyandı?? Neyse iyiki de uyandı.

??? ;

-Cevaplar tabiki de doğru Alvin'in hata yaptığı nerede görülmüş.

-Aman be ses aklımız götümüzden çıktı birde yetmiyormuş gibi kendimden şüphe ettim.

*Julie neler olduğunu anlamaya çalışır...

-Durun burada yaşanan şeye beynim yetmiyor ben ne kaçırdım yine?!

-Julie çok uzun hikaye anlatırım. Az kalsın unutuyordum bu Alvin bana görevde accccayip yardım etti sağolsun.

-Ne demek görevim.

-Tanıştığımıza sevindim Alvin bende Julie.

-Bende tanıştığımıza memnun oldum :)

??? ;

-Öhöm öhömm beni unuttunuz neyse alın şu jetonları ve Jackpot makinesine atın ve şansınızı tekrar deneyin , makinenin nerde olduğunu Alvin anlatır.

*Yerde altın jetonlar belirir.

Jack ;

-Neyse artık buradan çıkmak istiyorum çünkü beynim bu sorulara yetmiyor. Alvin yolu gösterir misin ?

-Tabi beni takip edin.

*Jackpot makinesine varırlar.

Julie ;

-Hadi artık lütfen şuradan çıkabilelim ya.

-Aynen.

-Birde Alvin sende mi buradan çıkmaya çalışıyorsun.

-Hayır ben buradan çıkmaya çalışmıyorum ben zaten buradan çıkacaktım ama buraya gelen insanların yardıma ihtiyacı olabileceğini düşündüm.

*Makineye jetonları atarlar. Ve yine 2 anahtar çıkar....

-Allah'ım biz bunu yaşayacak ne yaptık. Hep senin suçun Jack senin yüzünden bu trene bindik ve gelenler geldi başımıza.

-Hayır asıl suç sende eğer korkaklılığını kabul etseydin bunlar başımıza gelmezdi.

-Ben korkak değilim bir kere.

-Hala inkar ediyorsun.

*Kavga etmeye devam ederler,

*Kavganın ortasında kalan Alvin olur... Alvin bu duruma çok sinirlenir...

Alvin ;

-KAVGA EDECEKSENİZ BAŞKA YERDE EDİN BE SİNİRLENDİRMEYİN ADAMI YA!!

*Sessizlik...

İkiside aynı anda ;

-Özür dileriz bencilce davrandık.

-Neyse diğer aşamaya geçelim artık.

-Evet. Ses gel bi.

??? ;

-YİNE TUTMAMIŞ ŞANSINIZA TÜKÜREYİM SİZİN OYUNUN EN ŞANSSIZ KİŞİLERİSİNİZ LAFKAFASFMAFNEOS.

-Ya bari sen gülme. Haydi 3. aşamayı söyle.

??? ;

-Üçüncü aşamada topuklu ayakkabı giyip karşıdan karşıya geçmeye çalışıcaksınız yere düşen ölücek...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 22, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Train 7 JackpotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin