🌼Dostluk🌼

43 1 1
                                    


Hayabusa ve Hanabi aslında küçükken ayrılmaz iki dost ve birer ninja ailesine sahip olan küçük çocuklardı.
Birlikte savaş oyunları oynar, birbirlerine zarar geldiğinde yaralarını birlikte tedavi ederlerdi.

Birgün 18 yaşlarına geldiklerinde Mobile Legends oyununda birer karakter olmak için yetenek sınavına girerler. O gün ikisi de telaştan ve Mobile Legends gibi bir oyunda bir savaşçı karakter olabilme heyecanından birbirlerini göremez oldular. İkisi de sınavı geçince artık oyuncuların sürekli kendilerini seçip onlarla oynaması yüzünden çok yoğun olup birbirleriyle vakit geçiremez oldular. Bazen de Hanabi müsait olduğunda Hayabusa, Hayabusa müsait olduğunda Hanabi müsait olamıyordu.

Ancak birgün çoğu oyuncu Hayabusa ve Hanabi'yi tercih etmemeye başlamıştı. Ve bu ikili görüşmek için daha çok zamana sahip olmuşlardı. Ancak Hayabusa artık Hanabi'yi değil Kagura'yı daha çok seviyor ve onunla daha çok vakit geçirip Hanabi'yi görmezden geliyordu. Hanabi ne olduğunu anladığında çok geçti .Çünkü en başlarda Hayabusa ve Kagura birbirine çok aşıktı. Her zaman bir şekilde buluşuyorlardı. Ve sonra...sevgili oldular...

Hanabi ise sadece onları izleyebiliyordu. Ve sonradan Kagura Hanabi'yi tehdit etmeye "Hayabusa benim.!" Demeye başladığında onuda yapamaz oldu. Hanabi tamamen yalnız kaldığını düşünmeye başladığında Kagura'yı gizlice izlemek ve Hayabusa ile neler yaptıklarına gizlice bakmaya başladı. Bunu yapmaya başladıktan sonra Kagura'nın aslında Hayabusa'dan gizli Hanzo ile konuşup onu doldurduğunu ve Hanzo ile Hayabusa'yı aldattığını öğrendi ve bunu Hayabusa'ya söylemek isteyerek Hayabusa'nın evine gitti. Kapıyı çaldı...

Hayabusa;
-Kim o ?

Hanabi;
-Benim Hanabi.

Hayabusa;
-Hanabi mi ? Bu ne biçim bir şaka böyle!? Defolun evimden!?

Hanabi;
-Nasıl yani inanmıyor musun bana?

Hayabusa;
-İnanmak isterdim ama Hanabi ölmemiş miydi?

Hanabi;
-Ne!? Bu saçmalığı sana kim söyledi!?

Hayabusa;
-Kagura.

Hanabi
-Cidden çok saçmalamış. Ama bana inan ben Hanabi'yi m ve buraya sana önemli birşey söylemek için geldim. Bu arada rica etsem artık kapıyı açar mısın? Dışarısı çok sıcak da.

Hayabusa;
- Pardon. Bir an inanmadın da. Gir içeri.

Hanabi herşeyi anlattı. Hayabusa şaşkına döner ve Kagura'yı aradı, Kagura telefonu açmadı. Hayabusa tekrar aradı, Kagura tekrar açmadı. Hayabusa o an herşeyi iyice anladı...

🌸Hayabusa X Hanabi🌸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin