🌼Ben...aslında kimim?🌼

18 1 7
                                    

Kagura suyu Hanabi'ye verir vermez sözünü söyledi ve gitti. Ama o an Hanabi'nin şiş karnını az da olsa fark etti ve hamile olduğunu anladı.

Kagura, Hanabi ile 3 yıl önceden ettiği kavgadan sonra yıllar sonra Hanabi'nin karnına yaptığı o hareket yüzünden hamile kalamayacağını sanmıştı. Ama Hanabi ameliyatlara girmiş bir şekilde normale dönmüştü.

Kagura bunu düşünmemişti. Ve cidden şaşırmış ve yaptığı şey yüzünden pişmanlık hissetmeye başlamıştı.

Kagura merdivenlerden inerken Hayabusa yanından geçti ama onu fark etmedi. Kagura biraz bekledi. Çünkü Hanabi'nin "Kagura geldi.'' demesinden korkmuştu. Biraz bekledi, görünmeden izledi ve tam rahatlayıp inmeye başladığı anda Hanabi'nin "Sana az önce olan birşeyi söylemem lazım.'' dediğini duydu ve koşarak indi ve kaçtı.

∆''Aradan 8.5 ay geçti''∆

Hanabi ve Hayabusa artık tamamen birlikteydi , ve Kagura onlara karışamaz aralarını bozamazdı. Yani en azından onlar bunu düşünüyordu. Aslında Kagura her zaman onları izleyip bir fırsat yakalamaya çalışıyordu. Birgün Hanabi ve Hayabusa birlikte bir restoranta gittiler çünkü Hanabi yine İskender aşermişti. (Canım çekti de)

Kagura onları izliyor ve aynı zamanda da bir fırsat yakalamaya çalışıyordu. İkisi de yemeklerini yedikten sonra Hanabi tuvalete hayabusa da kasaya gidince Kagura beklediği fırsatı yakalamıştı.

Hanabi'nin arkasından o da gitti ve Hanabi tuvaletten çıktığı anda onunla karşılaşmış gibi davranarak ''Merhaba Hanabi, bu ne güzel bir karşılaşma böyle.'' dedi. Hanabi ise '' Merhaba beni her zaman takip eden Kagura. Bu ne güzel bir karşılaşma böyle.'' dedi ve Hayabusa'nın yanına gidip Kagura'yı gördüğünü anlattı. Hanabi ve Hayabusa tam kapıdayken Hanabi "Hayabusa ben galiba doğum yapacağım." Dedi ve bunu der demez sancıları başladı.

Hayabusa iyi bir ninjaydı. Hanabi'yi kucakladı ve hastaneye tam vaktinde getirdi çünkü doğum gerçekten başlamıştı... Hayabusa Hanabi'nin acı çığlıklarını duyuyor ama hiçbir şey yapamıyordu. Ve uzun bir süre geçtikten sonra hayabusa bir bebek sesi ile irkildi ve yerinden fırladı.

Hemşire çıkıp " Evet beyefendi doğum gerçekleşti. Çok sağlıklı bir oğlunuz oldu." Dedi. Ardından "içeriye girip oğlunuzu görebilirsiniz." Dediği gibi hayabusa içeriye koştu. Hanabi çok yorgun görünüyordu. Hayabusa yanına gidip nasıl olduğunu sorarken sarıp sarmalanmış oğulları hemşirenin kucağında ağlarken hayabusa bebeği kucağına aldı ve onu Hanabi'ye verdi.

Aradan birkaç gün geçti. Hanabi taburcu olmuştu ve evinde oğulları Hasai'nin altını değiştiriyordu. Kagura ise hâlâ onu izliyordu. Nereden mi? Tabii ki karşı evin çatısından.
Hanabi onu perdeyi kapatırken fark etti ama birşey yapmadı. En sonunda Hanabi Kagura'nın kendisini hep izlediğini fark edip bu olanlardan bıkmış bir şekilde Kagura'yı ihbar etti. Kagura için önce uzaklaştırma, sonrada hapis cezası verildi. MLBB'nin kuralı buydu. İzlemek , dinlemek tacize girdiği için hapis cezası aldı.

Kagura ise yaptıkları için kendini sorguluyordu. "Ben...aslında kimim ?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 28, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

🌸Hayabusa X Hanabi🌸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin