Takvimler 24/06/2018'i gösteriyordu. Hanabi her gün yaptığı gibi günlük motivasyonunu alabilmek için ormanda yürüyüş yapmaya gitmişti. Kagura ile karşılaştı. Biraz korktu çünkü Kagura ile Hayabusa'nın arasının kötü olmasına o neden olmuştu. Kagura'nın yanından geçerken Kagura Hanabi'ye karşı olan kininden bir anda saldırdı ve şemsiyesi ile önce Hanabi'nin kafasına vurup onun anlık durmasına neden oldu ve sonrada karnına (Hanabi'nin karnına) şemsiyesinin ucunu soktu ve Hanabi yere düştü.Hanabi'yi düştüğü anda ayaklarından tutup ormanın içine sürükledi. Ama Kagura'nın bilmediği birşey vardı , Hayabusa'da o ormana çalışma yapmak için geliyordu. Kagura onu fark etmedi ve Hanabi'yi oraya sürükledi ve orada bırakıp kaçarken Hayabusa onu görüp durdurdu ve kolunu sıktı. Kagura ne olduğunu anlayamadı ama o an kaçmaktan başka şansı olmadığını da anladı. Kaçmaya çalıştı ama kaçamadı çünkü Hayabusa onu çok sıkı tutuyordu.
Kagura;
-Hayabusa kolumu çok sıkıyorsun bırak artık beni!!Hayabusa;
-Hayır Kagura seni bırakmayacağım. Dedi ve onu oradaki ağaca bağlayıp Hanabi'yi kucağına aldı ve hastaneye götürdü Hanabi'nin ameliyat olması gerektiğini biliyordu ve bunun için tüm parayı ödeyecekti. Hanabi'nin ameliyatı bitti. Doktor Odette (uydurdum) ameliyattan çıktı ,Hayabusa'ya bunu kimin neyle yaptığını sordu o da söyledi. Ve Hanabi'nin birkaç haftaya ancak çıkabileceğini söyledi.Hayabusa, Hanabi'nin sağ salim ameliyattan çıktığını gördü ve Kagura'nın yanına bağladığı yere gidip Kagura'yı sorguya çekti
Hayabusa;-Neden yaptın?
+Yaptım çünkü bunu hak etti!!
-Ne demek hak etti Kagura!?
+Evet haketti çünkü beni ne hale soktu sende gördün!!
- O sana hiçbir şey yapmadı!
+Ne demek yapmadı!? O beni tüm oyuna rezil etti!! Aldatan bir kız olduğumu düşündürdü!! Oyuncular bile beni değil onu seviyor!!
-Bu yaptığın ne bilir misin Kagura!? KIS-KANÇ-LIK
+NE!? BEN NİYE HANABİ GİBİ BİRİNİ KISKANAYIM!?
- KES SESİNİ KAGURA!! HERKES KISKANDIĞINI BİLİYOR!! ŞUAN HANABİ'NİN BU HALDE OLMASININ NEDENİ SENİN KISKANÇLIĞIN!!
+PEKİ BELKİ KISKANIYORUM. AMA NEDEN KISKANDIĞIMI SORSANA Bİ. BEN ONU KISKANIYORUM ÇÜNKÜ O BENİM AŞKIMI ÇALDI!!
-Ya bi git sen bana aşık bile değildin! Sadece beni aldatıyorum. Ve aldattığın kişi normal biri de değil HANZO!! Bak Kagura seni bırakacağım ama ben seni bıraktığım andan itibaren SURATINI BİLE GÖRMEK İSTEMİYORUM!!
+......
Ve Hayabusa Kagura'yı bıraktı Kagura şemsiyesini aldı ve kaçtı. Hayabusa da gidip Hanzo'ya herşeyi açıkladı. Kagura'nın onu doldurduğunu söyledi ve başka bir sıkıntı o günden sonra yaşanmadı (devrik oldu biraz☀️)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌸Hayabusa X Hanabi🌸
RomanceBu hikaye TAMAMEN KURGUDUR. Yani tamamen kendim yarattım ve kendim düşünüp yazdım. 🍄Haberiniz olsun MLBB'ci güllerim🍄 🦋Okuyan ve MLBB oynayan herkes bana arkadaşlık isteği atabilir.🦋 🌺İsmim birinci bölümde yazıyor aşkkuşlarım🌺