painajainen

7 0 0
                                    


olipa kerran roosa. jälleen roosa oli tavallinen tyttö suomesta. roosa oli chillailemassa omassa huoneessaan kun yhtäkkiä five ilmestyi huoneeseen. hän huusi: "OLET AIVAN PASKA IHMINEN!" ja katosi kuin pieru saharaan. roosa oli aivan rikki, koska hän luuli että kaikki rakastavat häntä. 

"ÄÄÄÄH" roosa nousi istumaan, kylmä hiki valuessa hänen selkäänsä pitkin. huone oli pimeä, ja ainoa valo oli ulkona loistavat katuvalot. hän istahti sängyn reunalle, ja katseli ympärilleen. huoneessa ei ollut mitään omituista, mutta jokin tuntui oudolta. roosa nousi sängystä ja hitaasti käveli ovelle. oven ulkopuolelta kuului puhetta, ja kun roosa avasi oven hän järkyttyi. 

oven ulkopuolella oli kaikki heartstopper tyypit. (en tiiä nimiä kun ehkä 3) nick kääntyi katsomaan roosaa ja huusi ystävileen "KATSO SIINÄ ON ROOSA!" kaikki kääntyivät katsomaan roosaa ja hän paskoi housuun. nick juoksi roosan luo ja otti hänet syliin kuin vauvan. "voi pieni papana, mennään vaihtamaan housusi" sanoi nick kun hän haistoi roosan housuja. roosa nukahti heti nickin syliin ja nick kantoi hänet vessaan. kun roosa vihdoin heräsi nick oli vessan nurkassa syömässä roosan paskaa, kuin se olisi maailman paras herkku. roosa kauhistui näkemästään ja juoksi pois ilman housuja. 

"MITÄ VIT-" roosa nousi jälleen istumaan sängyllään. hiki valui pitkin hänen otsaansa ja himmeät valot kaukaisuudessa valaitsivat tietyt osat hänen huonettaan. roosan heartstopper taulu oli yksi asioista, johon valo loisti, aivan kuin merkiksi jostain. toinen esine, johon valo löysi tiensä, oli roosan pride lippu, kuin merkiksi roosan sisimmästä olemuksesta. roosa nousi sängystä hitaasti, ja käveli kohti taulua. taulun lasi oli hieman murtunut. yhtäkkiä maa alkoi täristä ja lattiaan syntyi reikä. nick nelson ryömi reijästä ja roosa pyörtyi näkemästään. hän heräsi hetken päästä ja katseli ympärilleen. lattiassa ei ollut reikää, ja taulu oli ehjä. hän huokaisi helpotuksesta ja käveli sängylle. yhtäkkiä hän sivusilmällä varjon huoneen nurkassa. hän kääntyi nopeasti ja nick seisoi hänen huoneensa nurkassa, sormi huuliensa päällä, jotta rooss ei huutaisi. roosa katsoi kammoissaan nickiä. nick aloitti "tää voi olla vähän kumm-" "NO JOO ON VÄHÄN KUMMALLISTA!" roosa huusi hänen päällensä, samalla kun istahti alas sängylleen. "mä tulin tänne koska mä haluan näyttää sulle jotain" nick sanoi. roosan leuka loksahti alas. "MITÄ" roosa huusi. nick nosti sormensa huuliensa päälle, yrittääkseen hiljentää roosan. "olen pahoillani mutta mun on tehtävä tämä" nick sanoi ja tarttui roosaa kädestä,  ja teleporttasi heidät avaraan huoneeseen jota valaisi valkoiset valopylväät. yhtäkkiä kaukaisuudesta juoksi armeija leevejä roosaa ja nickiä kohti. nick polvistui roosan eteen ja sanoi "he haluavat meean luo, ja vain sinä tiedäy reitin. sinun on pakko auttaa leevejä tai muuten he raiskaavat sinut" roosa oli kammoissaan. leevit olivat kokoajan lähempänä, ja roosa ei tiennyt mitä tehdä.

"mitä ikinä teetkin älä ikinä ole minkään laisessa kontaktissa leevin kanssa, muuten saat ebolan"

roosa muisteli emman sanoja ja sanoi nickille "en voi auttaa, olen pahoillani" roosa sulki silmänsä ja toivoi katoavansa. hän tunsi ilmavirran, joka syntyi leevien juoksusta. yhtäkkiä kaikkia rauhoittui ja ilmavirta oli poissa. roosa avasi silmänsä ja huomasi, että hän oli vieläkin samassa avarassa huoneessa kuin ennen, mutta leevit ja nick olivat poissa. roosa rupesi kävelemään huoneen toiseen päähän, vain huomatakseen huone oli loppumaton. nick ilmestyi roosan taakse ja nosti kätensä roosan olalle. "lähdetäänkö?" nick kysyi roosalta. "JOO PLIIS" roosa sanoi ja ennen kuin hän huomasikaan, hän oli takaisin omassa huoneessan, mutta tällä kertaa nick oli mukana. 

EN TIIÄ MITEN SÄ NYT HALUAT ELÄÄ ELÄMÄS NII NYT TE ELÄTTE ELÄMÄNNE MITEN NYT IKINÄ HALUATKAAN 



(OON IHANA KOSKA LEEVI EI RAISKANNU)

roosa paskoo housuunWhere stories live. Discover now