aurinko nousi puiden takaa hitaasti. kaikki, johon valo koski oli värjääntynyt kauniiksi oranssiksi. roosa istui talonsa terassilla, istuskellen rappusilla. hänellä oli kädessään lasillinen kylmää novellea. juoma oli niin kylmää, että lasi oli pienessä huurussa, joka teki siitä erittäin liukkaan. roosan ote lipesi hieman ja lasi tipahti maahan. ennen kun roosa ehti tehdä sotkulle mitään, hänen kultainen noutaja juoksi paikalle ja rupesi nuolemaan juomaa maasta. roosa yritti saada koiran pois juoman kimpusta mutta epäonnistui.
lopulta roosa luovutti ja vain nosti lasin maasta ja lähti sisälle. hän kutsui koiraansa ovella, mutta sitä ei näkynyt joten roosa päätti palata kohta takaisin ulos hakemaan koiran. roosa vei lasin keittiöön ja meni takaisin ulos hakemaan koiraa. koiraa ei näkynyt missään joten roosa laittoi kengät jalkaan ja meni ulos etsimään sitä.
roosa oli kiertänyt koko pihan jo monesti kun huomasi puskassa jotain omituista. puskassa istui joku omituinen mies. se oli..........nick nelson. mitä ihmettä tuo tekee täällä? 🤨 roosa mietti. hän lähestyi miestä ja kun hän oli parin metrin päässä hänestä, mies nosti katseensa maasta ja hänen katseensa oli iloinen nähdessään roosan. roosa oli aivan hämmentynyt. mitä ihmettä tämä mies teki hänen pihallaan?
mies nousi ylös ja halasi roosaa. roosa oli aivan kammoissaan. mitä ihmettä tämä äijä teki🤨 roosa rimpuili irti nickin otteesta ja kysyi "mitä ihmettä sä teet mun pihalla???" nick katsoi roosaa hämmentyneenä ja haukahti: "WUH" roosa alkoi itkemään "MITÄ VITTUA" hän huusi ja lähti juoksemaan karkuun. hän vilkaisi taaksensa ja näki kuinka nick jahtasi häntä, juosten 4 jalalla ja läähättäen. roosa melkein paskoi housuun ja juoksi 50294 kertaa kovempaa.
roosa pääsi turvallisesti sisälle, kun huomasi että nick oli tunkeutumassa sisälle koiran ovesta. MITÄ VITUN VITUN VITTUA?!?!?! roosa mietti kun katsoi nickin ryömivän koiran oven läpi. nick nousi ylös ja sanoi "anna minun selittää" roosa oli hieman epäluuloinen mutta antoi nickin selittää. "olen koirasi Paskajaska. et tunnista minua tietenkään, mutta koskin vahingossa leeviin ja sain ebolan, johon tietenkin heti kuolin koska leeviebola on kuolettava tauti. joten menin koirien helvetiin ja tulin sieluna takaisin" roosa oli aivan ripulina. "että mitä" roosa sanoi aivan ihmetyksissään.
kun nick oli selittänyt asian uudelleen roosa viimein tajusi mistä on kyse. hän rupesi opettamaan nickiä ihmisten tavoille, kuten että ihmiset juoksevat ja kävelevät kahdella jalalla. nick oppi nopeasti ja hänestä tuli roosan kämppis.
LOPPU
(OON IHANA KOSKA OON)
YOU ARE READING
roosa paskoo housuun
Romanceroosalla on aika seksikäs ja kummallinen elämä ja mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooonta seksikumppania.