olipa kerran roosa. hän oli kuusamossa leikkimässä bäddietä. hänen asumapaikka oli kellari. kellarissa oli kuuma ja siellä oli paljon hyttysiä. #moi
kello oli noin 9. ulkona oli lämmin ja aurinko paistoi kauniisti. roosa istusteli lattialla, pelaillessaan robloxia, kun hänelle tuli mainio idea. hän osti lentoliput englantiin ja rupesi pakkaamaan. hetken päästä hän oli valmis ja soitti itsellensä taksin lentokentälle.
moooooooooooooooooooooooonta tuntia oli kulunut ja roosa vihdoin pääse lentokentälle. lento lähtisi vasta monen tunnin päästä, joten roosa päätti kierellä lentokentällä. hän oli käppäillyt hetken aikaa kun hän huomasi strippi klubin. hän käveli varovaisesti sisään ja huomasi kit connorin yleisössä. roosalle tuli hirvee himo stripata kit connorille joten hän juoksi sisään ja etsi strippi klubin johtajan. hän heti löysi johtajan ja kysyi saako hän stripata hetken.
kun roosalle oli annettu asu, ja hänet oli meikattu, oli aika astua lavalle. johtaja sanoi että roosa voi improvisoida tanssin. niimpä roosa astui lavalle ja heti rupesi etsimään kittiä yleisöstä. hän löysi hänet heti ja rupesi tanssimaan tangon ympärillä. hän huomasi kuinka kit nautti hänen esityksestään ja se sai roosan kiihottumaan.
kun esitys oli ohi, roosa oli lähdössä syömään mutta ennen kun hän kerkesi kävellä klubista ulos, kit pysäytti hänet ja sanoi: "rakastin esitystäsi, voisitko antaa minulle yksityisen sylitanssin?" roosan leuka loksahti auki "KIT HALUAA MINUT?!??!?!" roosa mietti ihmeissään. roosa suostui kitin pyyntöön ja pian he olivat yksityisessä huoneessa. huoneessa soi romanttinen musiikki, ja valot olivat violetit ja himmeät.
kit rakasti roosan sylitanssia, ja harkitsi jopa roosan raiskaamista, mutta päätti että odottaa että roosa suostuu seksyyn. kit pyysi roosan numeron ja roosa antoi sen hänelle. hetken päästä roosan lento lähti ja keskellä lentoa hän tajusi, että olisi menossa englantiin tapaamaan kitin, vaikka kit oli lentokentällä. roosa päätti että menee katsomaan jarlia.
yhtäkkiä joku taputti roosan olkapäätä. se oli kit. hän kysyi roosaa vessaan hänen kanssaan. roosa oli hämmentynyt mutta meni kitin mukaan. kit kysyi roosalta: "haluatko panna" roosan silmiin ilmestyi sydämmet ja hän huudahti "KYLLÄ" joten he rupesivat hommiin.
LOPPU
YOU ARE READING
roosa paskoo housuun
Romanceroosalla on aika seksikäs ja kummallinen elämä ja mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooonta seksikumppania.