Faizal tersandar di kerusi kepuasan. Batangnya kian mengendur. Masih lagi tidak percaya dengan apa yang berlaku kepadanya sebentar tadi.
Seluarnya yang dilondehkan tadi diangkat semula. Belum sempat diangkat, Anis menahan Faizal. "Belum habis lagi, Faizal," kata Anis tersenyum nakal.
Anis merapati celah kangkang Faizal. Tangannya mencapai batang yang sudah lembik itu. Diusap-usap perlahan untuk merangsang kembali nafsu Faizal.
Setelah beberapa kali dikocok batang itu, Faizal masih tidak terangsang.
"Takkan dah tak larat cik adik awak ni?"
"Errr, baru keluar nis. Tunggu la kejap."
"Hmmm, lemahhh."Anis sudah tidak sabar. Sejak dari tadi dia menahan syahwatnya. Takkan peluang depan mata ini mahu dilepaskan begitu sahaja.
"Haihhh," Anis berdiri sambil mengeluh. Betapa tak bergunanya jantan di depan matanya itu.
Tudung shawl labuh Anis diselak. Dia menyangkut tudungnya ke belakang, mendedahkan bahagian dadanya yang sengaja dilentokkan. Faizal terkedu. Matanya tertumpu kepada dada Anis yang masih dibaluti jubah berwarna cream itu, menantikan langkah Anis seterusnya.
Perlahan-lahan Anis menarik zip hadapan jubahnya. Ditarik sehingga hujung di atas perut. Kemudian diselak sedikit menampakkan bra putih. Darah mula mengalir mengepam batang Faizal sedikit demi sedikit. Anis memerhatikan batang Faizal, belum cukup tegang sepenuhnya.
Kali ini baju dalamnya disingkap ke atas, membebaskan buah dada sederhananya itu. Membulat mata Faizal yang pertama kali melihat tetek Anis secara langsung. Sebelum ini dia hanya melihat gambar bogel Anis di laptop tempoh hari.
Puting coklat Anis digentel perlahan, cuba menggoda lelaki yang berada di hadapannya. Dila yang dari tadi duduk di sebelah Anis hanya melihat aksi kawannya itu sambil tersenyum. Tak sabar menanti apa rancangan Anis yang seterusnya. Tidak pula dia memberitahunya tentang ini.
Melihat konek Faizal yang hampir 100% keras, Anis kembali melutut di hadapan Faizal. Batang diusap perlahan dan digenggam. Dia mengocok-ngocok batang konek itu sehingga betul-betul keras, lalu dimasukkan ke dalam mulutnya.
Tiada lagi foreplay. Anis terus menghisap dengan rakus. Tak puas rasanya bila dia berkongsi dengan Dila tadi. Kali ini dia mahu membolot batang itu seorang diri. Meleleh-leleh air liur Anis mengulum konek Faizal. Cicipan bunyi hisapan semakin lama semakin kuat.
Faizal bersandar sambil kepalanya mendongak ke atas. Lain rasanya dari sesi yang pertama tadi. Kali ini Anis lebih gelojoh. Seperti mahu tercabut batangnya disedut lidah Anis. Kepala Anis terangguk-angguk melayan nafsu.
Sekali-sekala batang Faizal di'deepthroat' sedalam-dalamnya. Mudah bagi Anis kerana batang Faizal tidak sepanjang teman lelakinya. Tidak sampai ke kerongkong namun itu sudah cukup memuaskan Anis.
Setelah puas menghisap, Anis berdiri semula dan membelakangi Faizal. Faizal menarik nafas lega kerana menyangkakan yang Anis sudah puas dan sesi ini akan berakhir. Dia sudah tidak tahan lagi menanggung malu, dikerjakan oleh dua orang gadis ini.
Tetapi ternyata sangkaan Faizal meleset. Anis yang membelakanginya tiba-tiba mengangkat kain jubahnya sehingga ke paras pinggang. Lalu ditonggekkan punggungnya ke arah Faizal. Terkejut dia apabila melihat punggung yang bulat itu tidak dibaluti oleh seluar dalam.
Dila yang dari tadi asyik memerhatikan gelagat Anis turut terkejut sama. Tak sangka pula yang Anis tidak memakai apa-apa di dalam jubahnya. Togel!
Di celahan alur punggung Anis, terselit cipapnya yang tembam, basah dan berkilat. Kelihatan air jernih yang mengalir di sepanjang pehanya. Anis yang sejak dari tadi menahan syahwatnya sudah tidak tertahan lagi.
YOU ARE READING
Kisah Hidupku (Anis)
Fantasy⚠️ AWAS! ⚠️ BAHAN BACAAN UNTUK YANG BERUMUR 18 TAHUN KE ATAS SAHAJA 🔞 Kisah perjalanan hidup seorang gadis muslimah bernama Anis. Dari seorang gadis sunti yang pemalu dan sopan, semuanya berubah sejak peristiwa hitam yang dialaminya ketika berusia...