Prolog.

245 30 12
                                    

Szczerze, nie wiedziałem co się ze mną działo.
Nikt nie wiedział.
Ale czy ktoś musiał wiedzieć?
Oczywiste, że nie. Wątpię, że ktokolwiek chociaż chciałby wiedzieć. Kogo przecież obchodzi jak czuje się nastolatek? Dla dorosłych to normalne, rówieśnicy tego nie rozumieją.
"Przeczekaj", mówili.
"Będzie lepiej", mówili.
To że mówili, nie oznaczało że mieli rację. Przeczekałem, lepiej nie jest.

Dlaczego w szkole nie uczą nas, jak rozwiązywać problemy? Dlaczego zamiast nauczyć się życiowych rzeczy, to jesteśmy zmuszeni do czytania książek nie z tych lat, nie z tego wieku, a czasami nawet nie z tej epoki? Szczerze mówiąc nie wiem, cały czas zastanawiam się nad tym pytaniem, nikt kogo o to zapytałem odpowiedzi nie znał.

Czy to nie zabawne, że wszystkie nasze wybory życiowe doprowadzą do okoliczności naszej śmierci? Kto wie, co przyniesie mi napisanie tej książki? Może to właśnie ona sprawi że moje życie się zmieni? Nie wiem, mam nadzieję że dowiem się z czasem.

Witaj, jestem Nick, czyli myślący za dużo, nie rozumiejący siebie nastolatek. Poznacie w tej książce historię mojego trudnego, nastoletniego życia. Pod koniec możecie tu wrócić i odpowiedzieć na wszystkie pytania wyżej, ponieważ ta historia powinna rozwiać wszelkie wasze wątpliwości.

sadness is a pretty boy. | karlnapOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz