CHAPTER 6

1.1K 116 1
                                    

JK'S Pov 🐰

මම යුන්ව පිටිපස්සෙ ශීට් එකේ තියලා
ඉක්මනින් ගෙදර යන්න පිටත් උනා..

ඒ ගමන් යුන්ගෙ කෙදිරියක් ගානෙ සැරින් සැරෙ හැරි හැරි යුන් දිහා බලන්නත් අමතක කලෙ නැ..

දැන් රෑ වෙලා නිසා පාරෙ වැඩිය වාහන නැ..ඒ හින්දාම ලෑල්ලට පාගලා මට ඉක්මනින්ම ගෙදරට එන්න පුලුවන් උනා..

දැන් මං දුක් වෙන්න ඔනෙද?

කොහෙත්ම නැ..මගෙ කෙල්ල හොදට නිදාගෙන ඉන්නකොට මං ඇයි දුක් වෙන්නෙ..ඇත්තටම මට හෙන සතුටුයි..කවදාවත්ම දැනිලා නැති අමුතු හැගීමක් වගේම අමුතු සතුටක් මගෙ හිතේ සෙල්ලම් කරනවා...

නිකම් මට පිස්සු වගෙ අප්පා..

" ඒත් මං ඔයාට ආදරෙයි daddy"

කෙල්ලගෙ ඒ වචන ටික මට මතක් වෙන ගානේ නිකම් මගෙ බඩේ සමනල්ලු පියාඹනවා වගෙ feeling එකක් එනෝ..

At jk's home 💜️

මං යුන්ව කාබරේට එක්කන් ගිගින් හරි පරිස්සමින් මගෙ master bed එක උඩින් තියලා මාත් ඇදේ කොනක ඉද ගත්තා..

..හම්මොහ්..
මෙ කෙල්ලගෙ ලස්සන..sexy වැඩී මැනික ඔයා..මට පිස්සු හදවනවා..❤️
Boobs නම් ලොකූඌඋයි..බෝල කොට්ට දෙකක් වගේ...
ඕවා ඉතිම් මගෙනෙ..හී 😋
සතු වෙනකල් හපන්න ඔනී නැගිට්ටාම...😌

"Dadyyyy...mmmm...i..want..
i want.mmmm."

මම කෙල්ලගෙ boobs දිහා බල බල විකාර හිත හිත ඉද්දි මං උඩ ගියේ කෙල්ල හීනෙන් moan පිට කරන්න පටන් ගත්ත නිසා...
ඒත් එක්කම කෙල්ල එහෙට මෙහෙට දැගලුව නිසා එයාගෙ boobs වල එක nipple එකක් පේන ගානටම ඇදුම විවෘත උනා..

Omg කෙල්ලේ..
මාව අව්සන්න එපා මගෙ මැනික..
මෙ දැන් උනත් මං ඉවසගෙන ඉන්නෙ බොම අමාරුවෙන්..
ඔයාට සිහියක් පතක් නැතුව ඉදිද්දි ඔයාගෙ පිරිසිදු කම ගන්න තරම් තිරිසනෙක් වෙන්න මට බැ මැනික..

එන්න එන්නම මාව hard වෙනවා...
අයිගෝ...

now i what to do godddd????🥵

ශිට්ට්ට්...boob එකක් දැකලා ඇවිස්සෙන තරමට ඔයා දුර්වල උනේ කෝමද කුකී කෝමද?

ශිට්ට්ට්....fuck fuck...🥵

මට කර කියා ගන්න දෙයක් නැති වෙලාවට hard වෙන එකටනම් මම පලු යන්නම වෛර කලා...
දැන් ඉතිම් මොනා කරන්නද??
අහ්හ්හ්හ්...dick එක පුපුරන්න වගෙ දෙයියනෙ..
___________________________________________
Warning 🔞

හීමීට කලිසමේ zipper එක ඇරිය මං  hard වෙලා පුපුරන්න ඔන්න මෙන්න ඉන්න  මගෙ memberව එලියට අරගෙන හිමීට අතේම move කරන්න ගත්තේ එක අතකින් යුන්ගෙ එක boob එකක් මිරිකන ගමන්...

"Mmm...yahhh...mmmm...babee..yess....hmmmmm...ah..ah....ahhhhhgggggg..."

අන්තිමට මගෙ c°m out උනාම ඒ ටික clean කරලා මං wash එකක් දාගන්න ගියා..
___________________________________________
හැම ඇදුමක්ම ගලවලා දාලා මං shower එක යටට ගියා...
රෑ වෙලා සීතල වතුරෙන් නෑවමයිද කොහෙදෝ..මට අද හීටර් එක දාන්නවත් සිහියක් පතක් නැ..
මං පිස්සෙක් වගෙ හිනාවෙන්නෙ ඇයි කියලා මටවත් හිතා ගන්න බැ...

මගෙ චූටි කෙල්ල මට ආදරෙයි කියලා හිතෙනකොට දැනෙන ඒ හැගීම වචන වලින් කියන්න බැරි තරම්..

එක එක විකාර හිත හිත නලා ඉවර වෙලා ඇදුනුත් ඇදගෙන එලියට ඇවිත් කොන්ඩෙ පිහිදාන ගමන් මං බැලුවෙ ඔරලෝසුව දිහා..හප්පෙ..විකාර හිත හිත මං පැය දෙකක්ම නාලානෙ..😅

ඔරලෝසුවටත් විරිත්තපු මං ඊලගට ඇස් අරන් ගියේ කෙල්ල නිදිකරවලා ගියපු ඇද දිහාවට...
ඇද දිහා බැලපු මගෙ කටේ කෙල ටිකත් එක්ක හිදිලා ගියා....

එ...එ..එයා....

______________________________________

හී 🤗

මොකක්ද ඒ කුකී දැක්කෙ කියලා ඔයාලට හිතෙන දෙයක් comment කරන්නඩෝ..
ඒනම් මං ගියෝ

ආ මේ...
Vote කරන්න අමතක කලන්න එපා
සප්තලම් 🤗💜️

Bye bye
Stay safe

______________________________________

Bad Boy || 18+ || JJK ||complete✔️Where stories live. Discover now