Assalamulaikum.
Malam nie aku balik lagi untuk menceritakan kisah-kisah seram.cerita nie aku reka je tapi Ada juga benar dia.
Nak dijadikan ceritanya macam nie.waktu tu Aku ngan kawan aku Mimi (bukan nama sebenar) pergi ke sungai.
Sungai yang pernah aku cerita dekat buku sebelum nie.kalau korang nak tahu korang just baca jer buku aku satu oky.
Masa Mandi tue Mimi nie cuti@datang bulan.
Kebetulan pulak masa tu fikiran aku kosong.
(Sedih).Aku tahu lah tempat tu ada penunggu and tempat tu memang jalan para jin.Tapi demi mengembirakan hati nie aku pergi.
Kita orang nie berempat masa hari pertama tu.but Hari pertama suasana santai saja.masa Kita orang pergi tu kira-kira jam3 petang.
Besok nya pula Kita orang pergi bertiga Aku,mimi,dengan adik mimi Nurul(bukan nama sebenar).masa Kita orang gerak tu jam 11 pagi.
Selang beberapa minit tu Kita orang sampai lah dekat sungai tu.Mimi kata kalau nak mandi baca bismillah dulu and jangan cakap Kotor.
Kita orang pun oky lah.jam pun menunjukkan 3 petang.by the way Kita orang Mandi sungai tu dari jam 11 ke jam 4:30 petang.
Start jam3 aku dah rasa lain macam,macam ada orang perhati kita orang dari jauh.entah itu manusia atau Jin.Aku tak pasti.
Bila aku mula menyelam tu (berenang) Aku rasa ada something sentuh my lengan. Aku just tak ambil kesah.yelah sebap masa tu aku nak happykn diri.
Bila balik rumah tu.keadaan biasa saja.
Malam nya tu aku mimpi pelik.Aku mimpi aku didatangi lelaki bersongket dan memakai stanjak.Baju yang dipakai pula macam baju orang dahulu.(baju raja)
Aku masa tu hanya berdiri terkaku.aku masi inggat lelaki tu menghampiri aku and sentuh rupa aku.tapi aku tak ingat rupa lelaki tu.Aku ada nampak juga dua orang perempuan berpakaian kebaya pendek and bersangul.macam pakaian dayang-dayang lah.
So nak dijadikan ceritanya lagi yang pelik nya tempat yang aku mimpi bukan dalam rumah bukan dalam istana,tetapi dekat hutan.
Bayangkan kamu bermimpi didatangi lelaki tampan berpakaian kemas.🙂.
Lepas aku bermimpi tu aku jatuh sakit.
Seminggu aku demam.Bila sembuh aku sakit gastrik 4 bulan sampaikan aku tak dapat makan apa pun and berat pun berkurang 5 kg.And banyak lagi kejadian pelik dekat diri aku.Mimpi pelik-pelik sampaikan aku di suruh minum air ruqyah.
Alhamdulillah sekarang makin sembuh gastrik pun makin berkurang.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Sekian saja cerita Malam nie ygy,maaf sekiranya cerita nie tak seram.Aku nak nasihatkn korang kalau pergi mana" tempat pastikan jangan kosongkan fikiran yah.jangan lupa vote tau🌻
YOU ARE READING
horror story&true story
Horrorcerita ini adalah benar dan ada cerita yang hanya rekaan semata-mata. maaf sekiranya tersama dengan mana-mana cerita.kerna itu hanyalah kebetulan.yakan?. okay tanpa membuang masa jom kita baca. . . . . jangan tak baca bula nanti cek pocong marah tu...