mimpi

7 5 4
                                    

Assalamulaikum wbt sahabat sekalian alam...

Malam nie aku akan bercerita tentang kisah horror aku.Nah part sebelumnya aku pernah cerita aku pernah mimpi pelik kan, saat aku menderita sakit gastrik🤧.Di sini aku membagi pengalaman mimpi aku.

Menurut aku mimpi aku memang seram.masa aku sakit tue.(selepas balik dari mandi sungai)
Malam dia aku bermimpi seorang nenek tua.
Berdiri pas di depan rumah aku.tetapi rumah aku masa tue masih rumah lama.(rumah kayu).

Aku berdiri di depan nenek tua itu.pas beberapa minit nenek itu mengeluarkan something tau.Nenek itu mengeluarkan tajau(🏺).

Nenek itu memasak sesuatu and beri dekat aku.makanan tu berwarna coklet and bau dia pelik.Aku pun makanlah kan yelah dalam mimpi manalah dapat control,nah pas aku makan tue rasa makanan tue manis and pahit.
Lepas tue aku terjaga and yah aku demam.
.
.
.
.
Seminggu kemudian tue aku ada kelas tambahan kebetulan pulak masa tue pkp2, spm dah nak dekat.masa tue tak silap aku bulan febuari.Masa tue aku baru balik dari kelas tambahan(petang)

Lepas aku balik tue aku tidur yelah sebap penat sangat.Pas aku bangun tue aku pun turun lah bawa untuk mengisi perut.Aku pun pergi lah makan.lepas aku makan tu aku pergi jap ke kebun untuk ambil tebu.

Malam nya aku sakit perut.Dalam hati mungkin aku salah makan kot.sebap lama berlapar dekat sekolah.Nah keesokkan paginya pula perut aku tetap sakit.sampailah hampir dua minggu gitu,Aku ngan mimi pergi lah hospital.
And docktor tu pun cakap yang aku nie gastrik.jangan makan asam and jangan minum air panas.

Malam nya pula aku demam parah.Badan aku panas and aku tak boleh bergerak.kebetulan pula masa tue besok lusa aku ada exam mendengar untuk spm.Hah sudah aku mulalah panik kan.Kebetulan pulak masa tue ada kak irah ngan anaknya.

(ouh yah kak irah sudah ada anak tau.bagi korang yang tak tahu kak Irah nie siapa boleh baca dekat novel satu yah)

Aku mula lah overthinking yang aku nie kena covid.Masa tue pulak classmates aku banyak yang kena covid.So aku memilih berkurung lah dekat dalam bilik. Masa tue aku hanya berdoa saja.kepala belakang aku terasa berat sangat and badan aku pun rasa berat.

Nah hari pun sudah malam.jam menunjukkan pukul7:30 pm.Aku masa tue tidur dah.Aku terbangun jam 9:00pm.aku turun and aku makan walaupun perut sakit and kepala berat.

Pas aku makan aku pun sambung lah tidur balik.and aku mimpi di kejar hantu.Hantu tue berjalan merangkak guys.Aku yang di kejar tue nak terkencing dibuatnya ya Allah.

Aku siap ruqyah hantu tu lagi.tiba-tiba aku terbangun and tulang belakang aku sakit.sejuk sampai aku susah nak berjalan and susah untuk tidur.sengsara guys.pas pagi tue aku nampak badan aku penuh dengan kesan biru-biru.

Aku masa tue diam saja tak bagi tahu ibu.
Seminggu kemudian badan aku masih lagi ada lebam biru-biru.bukan dua atau tiga tetapi lebih Lima.Badan aku pun mula kurus and selera makan kurang.terhidu bau minyak bidara aku muntah.Dalam hati mungkin aku gastrik kot sebap gastrik aku teruk.

Kawan aku suruh pergi chek perut kot" ada usus buntu.tapi aku takut,bukan takut nak jumpa doctor yah takut di tahan dekat hospital and tak dapat jawab SPM.and kalau korang nak tahu time jawab SPM tue masa tue juga aku sakit gastrik.( Menahan sakit guys😣🤧😭)

Dua bulan kemudian aku masih lagi sakit gastrik and mama aku kata jangan dulu puasa.sebap aku puasa sampai berbuka aku tak menjama satu pun makanan.aku muntah-muntah terus.kakak aku pun cakap aku kurus nampak buruk sangat.(yalah Nama juga sakit😣)

Aku pun mintak lah abang ipar aku buatkan air ruqyah.And alhamdulillah ada berkurang lah.pernah juga ustaz hainin buatkan air untuk aku.and aku juga pernah disuruh ustaz mawi untuk minum air rebusan daun kelor🌿,Aku juga pernah mandi air and daun bidarah.pernah juga aku bertangas.

Kehidupan aku berubah sejak aku balik dekat sungai tue.hmmmm aku dah jara dah nak ke sungai tue😣.Alhamdulillah sejak 5 bulan tue aku sihat.cuma gastrik tu pandai datang.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jnagan lupa vote tau🌼

horror story&true storyWhere stories live. Discover now