What you see is not what you get
Livin' our lives with a secret
We fit right in
Bet you never guessed
We're living our lives
Just Like all the rest
A picture perfect family
Is what we try to be
Look closer you might see
The crazy things we do
This isn't make believe
It's our reality
Just your average family
Trying to be normal
And stay out of trouble
Livin' a double life..Skrytowice
*Pov: Mia*Sekret został ujawniony, więc superprezydent Kopniak zadecydowała o przeprowadzce... Boję się... Już raz zostaliśmy wysłani na Antarktyde i nie było miło. Tata bierze zamach i mocno kręci kołem...W tym czasie biegnę do mojego pokoju i się pakuję się. Nie chce stąd wyjeżdżać. Pakowanie zajęło mi ok. 30 minut. Wtedy wraz z walizką zeszłam na dół. Koło dalej się kręciło i nie miało zamiaru przestać. Wtedy wzięłam na ręce 3-letnią Chloe, moją siostrę i zaczęłam ją pakować. Pakowanie poszło dość szybko. Po tym czasie zeszliśmy z walizką zobaczyć rezultaty. Dalej się kręci i nie zanosi sie na stop. Pheobe, Max, Nora i Billy poszli do swoich pokoi spakować sie i pożegnać. Ja natomiast położyłam się spać, bo byłam śpiąca. Za długo nie spałam, tak z pół godzinki, bo młoda chciała sie bawić. Bawiłyśmy sie, a mama poszła spakować siebie i tatę. Strasznie się niecierpliwiłam. Gdy zmęczona Chloe położyła się spać założyłam sobie słuchawki i puściłam piosenkę "Locked Away" od R. City i Adama Levine. Patrzyłam to na koło, to na nasze zdjęcie i słuchałam tej muzyki... Usiadłam na ziemi, skuliłam się i zaczęłam płakać. Wtedy poczułam jak ktoś mnie przytula. Była to moja starsza siostra - Pheobe. Bardzo ją kocham. Zawsze jest przy mnie kiedy jej potrzebuje. Otarłam łzy, wstałam, zdjęłam słuchawki i po prostu podziękowałam siostrze. Dziękowałam za to że jest. Za to że mnie zawsze wspiera i pomaga mi. Obróciłam się i zobaczyłam ze koło powoli zwalnia. Pole na którym się zatrzymało zszokowało Pheobe i Maxa...
*Bazowane na odcinku:
Grzmotomocnych "Sekret Ujawniony cz.2" (s03e14)~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Opis Mii*A więc...
Mia jest 15-letnią brunetką, średniego wzrostu o zielonych oczach. Jej moce to:
~wizja przyszłości i przeszłości (nie zawsze kontrolowane)
~kontrola pogody
~telekineza
~podróż po czasachMa także superwzrok i słuch.
KOSTIUM:
Ma taki jak Pheobe (tylko zamiast T ma S), a maskę tak jak niebezpieczny tylko całą niebieską.
Dla jasności wiek bohaterów:
– Pheobe i Max - 16 lat
– Mia, Henryk, Charlotte, Jasper - 14 lat
– Billy - 12 lat
– Nora - 10 lat
– Chloe - 5 lat
– Ray - 34 lata
– Barb - 45 lat
– Hank - 64 lata ( tak, między Hankiem a Barb jest różnica 19 lat. To nie mój pomysł)
– Siren Hart - 39 lat
– Jake Hart - 40 lat
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mam nadzieję że prolog się podoba! ❤️💙~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~Pamiętajcie pić dużo wody!
~Do następnego! <3
~_ptasiemleczko_
~458 słów
CZYTASZ
Pomocnica~ Henry Danger// Poprawki
FanfictionOna- Superheroska ze Skrytowic On- Pomocnik Superbohatera ze Swellview Ona- Posiada wiele mocy On- Posiada tylko jedną moc Ona- Walczy ze zbrodnią od 16 lat On- Walczy ze zbrodnią od 3 lat Ona- Lubi się uczyć, zna sie na komputerach, hackerstwie i b...