14

65 4 1
                                    

Nicoline pov:

Ik opende mijn ogen en voelde meteen Andy zijn arm rond mijn buik en zijn hoofd tegen de mijne aan. Het voelde fantastisch om zo wakker te worden. Ik sloot nog even mijn ogen maar voelde al snel kleine kusjes in mijn nek. Een lach ontsnapt mijn mond. "Goeiemorgen schoonheid.", zegt Andy in mijn oor. "Goeiemorgen.", zeg ik en druk mijn lippen op die van hem. Een lange liefdevolle kus volgt.

Na nog even geknuffeld te hebben besloten we ons klaar te maken omdat we vandaag gingen inpakken om naar New York te gaan. En al snel was dat klaar. "Dus nu naar het vliegveld?", vraag ik als we de auto instappen. "Jup.", zegt Andy. Ik grinnik en we vertrekken. Onderweg was er een file dus stonden we even stil. "Pff files ben ik zo beu.", zegt Andy zuchtend. "Ja ik ook.", zucht ik en kijk naar buiten. "Uh Andy.", zeg ik en wijs naar de auto naast ons. "Nicoline buk!", zegt Andy. Snel buk ik me omdat we iemand naast ons hebben staan die we eigenlijk niet willen. "Is die ontsnapt dan?", vraag ik bang. Andy kijkt gespannen voor zich. "Andy.", zeg ik. "Ik wilde je niet bang maken, gisteren belde mijn baas dat er een gevangene ontsnapt is en dus wilde ik het je wel vertellen, maar niet voor je ging slapen.", zegt Andy voorzichtig. Ik zucht en een traan loopt over mijn wang. "Waarom moet die man nu juist vrij zijn?", vraag ik aan mezelf luidop. "Sorry.", zegt Andy. "He, daar kan jij niks aan doen.", zeg ik en leg mijn hand op zijn been. Hij neemt mijn hand stevig vast als we weer door rijden en de man voorbij ons rijd. "Oke kom maar weer recht.", zegt Andy. Ik vertrouw hem wel en ga langzaam weer normaal zitten. Ik zucht opgelucht en we rijden weer een andere straat in. Ik kijk om me heen en verschiet zo hard als er een wagen de onze blockeerd. Andy en ik kijken elkaar bang aan. "Nee! Nee! Nee!", schreeuw ik als het de man is die uitstapt en naar onze auto toekomt. "Rustig rustig het komt goed.", zegt Andy en neemt mijn hand stevig vast. "Andy, als die een wapen pakt en die tegen ons houd dan moeten we luisteren en meegaan.", zeg ik met tranen in mijn ogen. Andy bijt zachtjes op zijn lip. De man klopt tegen het raam van mijn kant. "Doe open!", roept hij. "Niet opendoen.", fluisterd Andy en neemt zijn dienstwapen uit de zijkant van de deur. "Wat ga je doen.", fluister ik. Hij duwt zijn deur open en stapt uit. "Andy!", roep ik. "Handen omhoog!", roept hij. De man luisterd niet en doet mijn deur open. "Nee laat mij gerust!", gil ik als hij mij vastneemt en een mes onder mijn keel plaatst. "Geen enkele beweging of u meiske gaat eraan eh!", roept de man die me vast heeft. Tranen lopen over mijn wangen. "Ik schiet als je haar niet loslaat!", roept Andy. "Schiet dan.", zegt de man die me in Andy's vuurlijn plaatst. Plots schiet Andy en een gil ontsnapt mijn mond. Ik val op de grond maar voel geen pijn. Vlak daarna zie ik de man met een kogel in zijn buik op de grond liggen. Een kleine snee voel ik in mijn hals. "Nicoline ben je oke?", vraagt Andy als hij naar me toe loopt en me omhelst. "Het gaat wel, alleen een snee hier.", zeg ik en toon het. "Kom ik bel mijn collega's en de wetsdokter want die man is overleden denk ik.", zegt Andy en wrijft met zijn hand door zijn haar. Ik merk dat hij zich heel schuldig voelt. "He Andy kom hier.", zeg ik en slaag mijn armen rond zijn nek. "Je kon niet anders.", zeg ik als ik hem hoor wenen. "Je was er bijna niet meer nico.", snikt hij. "Bijna is niet wel.", zeg ik met een kleine lach ertussen. Ik streel over zijn rug en geef hem een kus in zijn haar om hem kalm te maken. Hij is nogal in shock. "Ik zie jou graag eh.", zegt hij. "Dat is nu wel duidelijk.", zeg ik en geef hem een kus op zijn mond. Hij glimlacht als ik zijn wangen droog veeg. "Ik zie jou ook graag.", zeg ik.

Later zaten we op het vliegtuig. Ik legde me tegen Andy aan en zijn arm lag rond mijn middel. Langzaam aan vielen we in slaap want het was een lange en vermoeiende rit.

Andy pov:

Ik werd wakker gemaakt door Nicoline omdat we zouden ontbijten. "Wow hoelang heb ik geslapen?", vraag ik. "Het is al de volgende dag dus een hele dag heb je geslapen. Het is wel nog vroeg. Het is half 6.", zegt Nicoline. Ik trek grote ogen. "Wil je?", vraagt Nicoline die een broodje aangeeft. "Ja graag heb veel honger eigenlijk.", zeg ik al lachend. "Ja lieve schat, je hebt al lang niet meer gegeten eh, alleen maar geslapen onozelaar.", zegt ze lachend. Ik grinnik en neem een hap van mijn broodje.

Na nog een dag langer te vliegen kwamen we aan in New York. Nicoline was zo onder de indruk en al snel waren we al een paar winkels binnen gesprongen. We kochten een aantal mooie kleding stukken en keken daarna weer verder. "Oh my god! Gaan we daar eens kijken?", vraagt Nicoline enthousiast als ze een babyshop ziet. Ik glimlach en duw haar al zachtjes erheen. We gingen binnen en al snel ging Nicoline naar een paar kleertjes kijken. "Ouh kijk hoe cute!", zegt ze en laat een klein roos berenpakje zien. "Oke die is wel echt schattig.", zeg ik. "Gaan we dat doen?", vraag ik. Nicoline glimlacht naar me. "Oke dat is dus een ja.", zeg ik al lachend en neem die vast. "Zullen we daar ook de blauwe versie van meenemen?", vraagt Nicoline. "Ah ja slim als het een jongen is.", zeg ik en grinnik. We zochten nog een paar andere dingen en al snel waren we weer vertrokken naar andere straatjes met winkels.

De dag was redelijk snel voorbij en we waren net in onze hotelkamer aangekomen. "Amai ik ben moe.", zegt Nicoline en ploft neer op het bed dat in het midden van de kamer staat. Ik glimlach en ga naast haar zitten. "Dat is zo na zo'n vermoeiende dag eh.", zeg ik en streel door haar haar. Ze glimlacht en kruipt dicht bij mij. "Gaan we ons omkleden om te gaan slapen?", vraagt Nicoline. Ik knik en neem onze tassen. "Sh*t.", zegt Nicoline plots. "Wat is er Nico?", vraag ik. "Ik ben mijn pyjama thuis vergeten.", zegt ze. "Oh dat maakt mij niet uit ze.", zeg ik grappend. Ze kijkt me met spleet oogjes aan. "Nene hier, je mag deze dragen als je wil.", zeg ik en geef haar een t-shirt van mij. Ze glimlacht en gaat ermee naar de badkamer. Even later zijn er beide klaar en gaan in bed liggen. Ik trek Nicoline zachtjes in mijn armen en geef haar een lange kus die als maar intenser wordt met de seconden.

Nicoline pov:

De kus is zo lang maar wordt steeds korter. Ik krijg er kriebels van. Andy zijn hand zakt af naar mijn middel en hij trekt mijn t-shirt uit als ik toestemming geef dat het oke is. We gaan een romantische nacht tegemoet.

'S ochtends wordt ik wakker gekust door Andy. Een lach ontsnapt mijn mond en ik geef hem een knuffel. "Je was geweldig gisteren.", fluister ik en staar in zijn ogen. "Jij ook lien.", fluisterd hij terug. Ik glimlach en onze lippen raken elkaar weer. "Ik ga douchen.", zeg ik als we loslaten. "Mag ik mee douchen? Moet niet als je het niet ziet zitten.", zegt Andy. Ik voel de kriebels weer in mijn buik maar zeg dat het oke is. We gaan naar de badkamer en ik laat het water al stromen zodat het al een beetje warmer kan worden. "Gaan we anders een bad nemen? We hebben toch vakantie.", zegt Koen en lacht een beetje. Ik grinnik. "Ja is goed.", zeg ik. Het bad wordt een beetje gevuld en we doen er badschuim bij. Ik trek mijn t-shirt weer uit, okal zie ik Andy kijken. "Bevalt het uitzicht je?", vraag ik als ik met mijn rug naar hem sta en mijn langerie nog aan heb. "Ja enorm.", zegt Andy en ik voel hem mijn heupen vast nemen. Ik grinnik en draai me naar hem om. We geven een klein kusje en kleden ons verder uit. Andy gaat eerst en ik ga tussen zijn benen zitten. "Ik geef toe dat ik het een beetje gênant vind, maar ik vind het niet erg ofso.", zeg ik eerlijk. "Dat snap ik wel, maar ik ga je niks doen zonder dat ik jou toestemming heb schat.", zegt hij. Ik glimlach en neem de zeep. "Oh mag ik jou haar wassen?", vraagt Andy. "Oh jee.", zeg ik en geef hem de bus shampoo. Andy lacht stilletjes om mijn reactie. Hij deed een beetje zeep op mijn haar en maakte allemaal kunstwerken ermee. "Mooi ze.", zeg ik sarcastisch als hij een palmboom gemaakt heeft met mijn haar. Andy lacht de hele tijd maar ik ging wraak nemen. "Oke mijn beurt.", zeg ik en duw hem onder. Ik lach als hij weer boven komt. "Jij bent echt een kieke soms.", zegt hij lachend. "Oh stout kindje.", zeg ik en doe ook zeep op zijn haar. Ik lach met het resultaat en al snel zijn we ook weer klaar met ons te wassen.

Tegen de middag aten we iets in de stad in een gezellig restaurantje. "Oh yes!", zegt Andy. "Wat is er?", vraag ik. "Ons huis wordt gebouwt, ze zijn er nu mee bezig en over 2 maanden is het al af en kunnen we er gaan wonen.", zegt Andy. Ik trek grote ogen en glimlach. "Dat is super goed nieuws!", zeg ik blij en knuffel hem. Hij grinnikt en drinkt van zijn glas. "Oh deze cocktail is wel echt goed, proeven?", vraagt hij. Ik knik en hij houd het glad voor me zodat ik van het rietje kan drinken. Best cute als hij mij zo laat drinken. Ik knik als teken dat het echt wel lekker is.

En al heel snel is onze tweede dag in New York weer voorbij. We kropen optijd in bed want we gingen de volgende dag naar een optreden van bekende zangers en zangeressen.

𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫 4 𝐘𝐞𝐚𝐫𝐬 {Nicy Story}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu