1.BÖLÜM

158 14 9
                                    


Sandy Dean

Hava çok soğuktu tüm krallıkda bi kasvet vardı ileride bir topluluk gördüm ve bende ilerlemeye başladım. Ön saflara geldiğimde ikitane tabut vardı  ama tabutların kime ait olduğu belli değildi. Merakıma yenik düştüm ve tabutlara ilerledim birisinin yanına gelip tam üstünü açıyordum ki bi sarsıntı oluştu

Almira Dean

Sabah kalktığımda Sandy daha uyuyordu onun uyumasını fırsat bilerek dolabına yöneldim ve onun sweetlerinden birisini aldım, altımada kendi eşofmanlarımdan birini giyip aşağı annemin yanına indim mutfakta kahvaltı hazırlıyordu, haberi olmadan arkasından sarılıp yanağına sulu bir öpücük kondurdum.

Almira: Günaydınn.
Casey: Günaydın
Almira: Yardım ediyim mi?
Casey: Gerek yok canım ben zaten hazırladım sen yukarı çık Sandy'i uyandır
Almira: Ya anne ben uyandırmasam babam uyandırsa olmazmı?
Casey: Kızım neden sen uyandırmıyosun? git uyandır işte kardeşini.
Almira: Olsun babam uyandırsın.
Casey: Almira, doğruyu söyle Sandy'nin kızacağı birşeymi yaptın?
Almira: Iğğ şeyy galiba sweetlerinden birisini şuan giyiyo olabilirim.
Casey: Kızım uyku sersemi farketmez zaten git uyandır.
Almira: Off tamam gidiyom.

Yukarı çıktım ve odamıza girdim Sandy hala uyuyordu ama terlemişti ve huzursuz görünüyordu. Bu aralar çok kabus gördüğünü söylüyordu galiba gene kabus görüyordu. Hızla yanına gittim ve üstüne atladım, benim atlamamla birden uyandı.

Sandy: ALMİRA!
Almira: Efendim ikizim.
Sandy: Niye üstüme atıyorsun?
Almira: Uyandırmak için.
Sandy: Canım kardeşim benim, sen niye normal bi şekilde uyandırmıyosun beni, ben hergün uykumdan depremle uyanmak zorundamıyım?
Almira: Ya napiyim, uykun çok ağır normal bi şekilde uyandırsam uyanmazdın. Neyse yaa hadi giyin gel kahvaltı hazır.
Sandy: Tamam geliyorum.

Sandy Dean

Almira odadan çıktığında banyoya gidip yüzümü yıkadım ve odaya geri döndüm, üstüme mor bir yarım sporcu atleti ve onun üstünede salaş bi askılı tshirt giydim, altımada tayt giyip aşağıya indim. Gene aynı kabusu görmüştüm, yaklaşık 1 haftadır sürekli kendimi aynı kabusun içinde buluyorum. İki kişinin cenazesi vardı ama cenazesi olan kişileri bi türlü göremiyordum. Bunları düşünmeyi bırakıp aşağıya indim herkes masaya oturmuş beni bekliyordu, bende masaya oturdum.

Sandy: Günaydın.
Casey-Hector: Günaydın.
Almira: Sandy hazretleri, sonunda gelebildiniz biraz daha beklesek kök salıcaktık.
Sandy: Abartma istersen Almira.
Almira: Tamam yaa sanki bişey dedim.
Casey: Tamam kızlar tartışmayın hadi bian önce yapın kahvaltınızı geç kalıcaksınız.
Almira-Sandy : Tamam anne.

Kahvaltımızı yapıp Almira'yla yukarı çıktık ve eşyalarımızı toplamaya başladık, bugün ilk kez ailemizden uzağa gidicektik. Onyedi yaşına girmek üzereydik ve artık elementlerimizi kontrol etmeyi öğrenmemiz, kendimizi savunabilmemiz için eğitim almamız gerekiyordu, aslında krallıkların kendi kurduğu ücretsiz element okulladı vardı ama bu okula sıradan elementerler giderdi, biz babamız ateş krallığında general olduğu için soylulardandık, her ne kadar ısrar etsekte babam bizim Atropos Koleji'nde eğitim almamızı istiyordu. Atropos Koleji krallıklaarın halk için açtığı okullardan bağımsız bi okul, ayrıca sadece elementerlere değil aynı zamanda büyücülerede eğitim veriyor. Yani bu okula sadece soylular ve kraliyet ailesinden olanların gitme imkanı var bizde bu şanslı kişilerdeniz.

Almira: Sence nasıl olucak?
Sandy: Ney nasıl olucak?
Almira: Ailemizden ayrı yaşıtlarımızla yaşamak.
Sandy: Bilmem ama kimle yaşadığımız önemli değil önemli olan ailemizin istediği gibi kendimizi geliştirebilmemiz.
Almira: Orası öyle tabi ama biz zaten babam sayesinde hem elementlerimizi kullanabiliyoruz hemde kendimizi her türlü savunabilecek güce sahibiz, eğer diğerlerinin aldığı eğitimi alıcaksam, bunları önceden öğrenmemizin ne anlamı var. Ben boş yeremi 7 yaşından beri element eğitiminden tut her türlü dövüş sanatını, silah kullanımını öğrenmek için eğitim alıyorum.
Sandy: Tabikide boş yere değil Almira, eğer bi okuldan mezun olamazsak hiç bi şey yapamayız. Eğer babam ve annem gibi başarılı olamazsak, onların bizim için yapabileceği tek şey kraliyette çalışmamızı sağlamak olur. Seni bilmem ama ben annemle babamın soylu olmasından faydalanmak yerine bi şeyleri kendim başarmak istiyorum.
Almira: Haklısın.
Sandy: Neyse ya hadi hazırsan inelim.
Almira: Tamam.

SANDY VALERİAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin