Pierwszy raz (zawiera momenty 18+)

37 3 5
                                    

Pov. Busz

Po lekcjach jak doszedł ten cały kochany Kuby,  Tobiasz zobaczyłem, że oni będą robić wszystko razem. Trochę mi smutno bo do tej chwili robiliśmy wszystko w czterech, ale może jak go lepiej poznam nie będzie źle. 

B: Wojtuś idziesz do baru? Wiem, że nie masz 18 ale chyba nic się nie stanie.

N: dobra. Michał też?

B: też może. 

Nagle nie wiadomo z kąd znalazł sie Michał. 

M: gdzie, co, jak?

B: idziesz do baru? 

M: ok, a Wojtek to co?

B: nic się nie stanie

M: to idę. 

___________

W barze wziąłem po jednej Whisky dla każdego na początek. 

Wojtek niepewnie wziął kieliszek do ręki i przęknął ciecz. 

M: i jak?

N: dobre.

B: haaahahahahah. 

Zamówiłem jeszcze po dwie Whisky i inny alkohol.

M: wasze zdrowie.

_________

Po około godzinie Wojtek był upity,  Michał też, a ja normalnie rozumuje jeszcze. 

N: Kubuś serce pij-powiedział łagodnym pełnym uczucia głosem Wojtek. Nie mogę mu odmówić. 

Wziąłem sobie najmocniejszy alkohol jaki był. Po wypiciu wziąłem jeszcze cztery dla siebie, Serduszku czyli Wojtkowi trzy, a Michałowi dwa, bo był bardzo upity.

N: Ksuba klochas mniy?-spytał.

B: nlwet nie wies jak bardzo, najsłodsue sersue ty mowe.

N: chcye sę dowiedieć. 

B: za chwilę,  teraz jeszcze trochę plopijmy, ok?-powiedziałem i ucałowałem Wojtusia w czoło 

N: dobzre klochanie.-wtulił się we mnie.

B: Mikols!-zawołałem nie pamiętam jak miał na imię.

M: cyo?

B: ho pić. 

M: idę 

Zamówiłem ostatni kielich i rozdzieliłem na trzy.






💎💎💎💎💎💎18+💎💎💎💎💎💎

__________

N: kochanie idziemy si bawić, obiecałew.

B: wiem selce idem do domu z tobą i się pobawimy.

Poszliśmy do mnie, bo było bliżej Mikols wziął taxi. W domu jak wsiedliśmy nikogo nie było bo rodzice na wakacjach w lutym.

N: która godzina? 

B: 23:45

Zająłem Wojtkowi buty i kurtkę następnie sobie. Zaniosłem Skarba na łóżko i sam do niego wszedłem. 

N: jak to si robi? Bo nwm. 

B: normalnie, całujesz, rozbierasz drugą osobe, ssasz przyroszenie nie swoje tylko w twoim pzypadku moje.wsadzasz palce wszędzie, ale nie jakoś mocno na początek, ssasz skórę. 

N: dobze to połóż się skarbie.-powiedział i pocałował mnie w usta.

Wojtek najpierw zdjął mi bluzę to ja też, i tak do nago. Zaczął mnie całować co jakiś czas ssając skórę zostawiając malinki i wydobywając ze mnie ciche mruknięcia. Zaczął ssać moje przyrodzenie przez co totalnie jęczałem. 

N: mogę serce?

B: tak. 

Wojtuś wszedł do mnie przez co jęczałem najpierw z lekkiego buku potem z przyjemności, która rozprzestrzenia się po moim ciele.

__________________

Ubraliśmy się i poszliśmy wtuleni w siebie spać 













__________________

xDDDDDDDDDDD

Co tu się odpierdoliło nie wiem pisałam to o wpół 3 okej? 

Jeśli ktoś to przeczytał to przepraszam ale to jeszcze nic 

Miłego dnia/wieczoru/nocy

Pa!

(410 słów)


Ile czasu to nam zajęło? (Tobiasz x Kubir Busz x Napierak)Where stories live. Discover now