Berk? Geri çekildim ve halterleri yere bıraktım. "Sen beni mi takip ediyorsun?" Dedim kaşlarımı çatarak. Güldü ve bana yaklaştı. "Sen kendini çok mu önemsiyorsun bakalım?" Dedi gülerek. Allahım bu çocuk Ne ayak? "Sen niye sürekli bana yaklaşıyorsun?" Dedim geri adım atarak. Çok garip bakıyordu zaten. "Ya sen ne güzel değiştiriyorsun konuyu?" Dedi gülerek. Spor salonunun kapısı açılınca oraya baktım. Abim girdi salona. Berk'i görmesin diye ittirdim Berk'i. "Abim geldi, yürü git. Saklan." Dedim sessizce. Beni de yanına çekti. "Ben niye saklanıyorum?" Dedi kaşlarını çatarak. Kolundan tutarak aşağıya çektim. Aşağıya indik birlikte. Kızlara özel olan odaya girdik. "Ya ne yapıyorsun?" Dedi Berk kolunu çekerek. "Sana dokunmaya meraklı değilim gerizekalı. Olay çıkmasın yoksa rezil olan ben olucam." Dedim ona sinirle bakarak. Ayrıca bu zaten buraya niye geldi ki? Telefonum çaldı. Abim arıyor. "Efendim abi?" Dedim Berk'e bakarak. "Sen spora gelmedin mi Aybike?" Dedi abim.
"Yok abi ama geliyorum."
"İyi tamam hadi, geldim ben de." Deyip kapattı. "Hemen arka kapıdan çık." Dedim kolundan tutarak. Kolunu çektiği gibi beni duvara yapıştırdı. Sonra kendisi de geldi. "Bana bak. Bana emir verme." Dedi sert bakışlarıyla. İçeriye biri girdi. İttirdim hızlıca. "Ben niye sürekli seni ittirmek zorunda kalıyorum? Sapık mısın sen?" Dedim kaşlarımı çatarak.Beni iyice delirtecek bu adam. Güldü ve elini cebine koyarak dolaba yaslandı. "Ya ne gülüyorsun! Bana bak, zaten sinirim bozuk. Tepemin tasını attırma." Dedim sinirle. Odadan çıkacaktım ki kolumu tuttu. Arada ki mesafeyi kapatmamı sağladı. "Attırırsam ne olur, abine mi şikayet edersin?" Dedi sessizce yüzüme. Gülerek dudağımı yaladım ve ısırdım. "Emin ol, abime gerek kalmaz." Deyip kolumu çektim hızlıca. Kapıyı açtım. "Sen de nasıl çıkıyorsan çık." Dedim ve kapattım kapıyı.
Yukarı çıktım abimin yanına. "Ne zaman geldin kız?" Dedi yanağımı öperek. "Şimdi ya. Senin işin ne çabuk bitti? Bu kadar erken gelmezdin sen?" Dedim yürüyüş bandına çıkarak. "Vazgeçtik, biraz seninle vakit geçirmek istedim. Hani şu Berk denen it herif vardı ya. O da buraya geliyor. Ama akşamları geliyor, ben de şimdi senin buraya geldiğini falan öğrenmiştir dedim. Yalnız bırakmak istemedim seni." Dedi sinirle.
Tam cevap verecektim ki, arkadan Berk rahat rahat bana gülerek çıkışa doğru gidiyordu. "Aa o da mı buraya geliyormuş?" Dedim abime bakarak. "Hıı maalesef." Dedi abim halterlerin yanına giderek. Halterleri eline aldı abim.
Elime Beşer kiloluk küçük halterlerden aldım. Bacaklarımı azıcık açıp kaldırdım halterleri omuz hizasında. "Çok kasıyorsun belini, biraz gevşe." Dedi tanıdık bir ses belime dokunarak. Arkamı döndüm hızlıca. Berk? Geri çekildim ve halterleri yere bıraktım. "Sen beni mi takip ediyorsun?" Dedim kaşlarımı çatarak. Güldü ve bana yaklaştı. "Sen kendini çok mu önemli sanıyorsun bakalım?" Dedi gülerek.
Aklıma gelen şeyi sildim hemen. Gıcık herif ya. "Neyse ne, babam söyledi bana bizim okula geliyormuşsun. Kavga mı ettin yine?" Dedi abim gülerek. Ay hatırladım yine sinirim bozuldu. Cevap vermedim çünkü o Ataman kolejine gitmek istemiyorum. "Ben eve gidiyorum abi. Biraz başım ağrıyor." Dedim yanağından öperek.
"Tamam görüşürüz." Dedi göz kırparak. Salondan çıkıp eve yürüdüm. Ay yoruldum spor yapmadan ya. Eve girer girmez babamın yüzüne bakmadan odama çıktım ve banyoya girdim.
~~~~~~
Yeni okuluma giriş yapıyordum abimle birlikte. Şuraya gelmek hiç istemiyordum allah kahretmesin ya. Bu arada ben erken yazıldım diye abimle aynı sınıftayız. Tabi bu da benim için bir avantaj. Hoşuma gidiyor tabi ki. Sınıfa giriş yaptık abimle gülerek.
Karşılaştığım yüz ifadesiyle yüzümde ki gülümsemenin yerini şaşkınlık aldı. Bu da mı bu sınıfta? Çekeceğin var Aybike. Nefes verdim. Abimin yanına oturdum. Hiç hoşlanmıyorum bu çocuktan ya. Öğretmen sınıfa girince ayağı kalktık. Arkamı döndüğümde Berk ile göz göze geldik. Gülümseyerek göz kırptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayber X Love
Teen FictionYetişkinlere ait bölümler vardır. Ayber hikayesi değiştirilmiş ve öyle yazılmıştır.