Jeongguk'un anlatımı ile;O sabah taehyung'un evinden hızlıca ona hiç bir şey söylemeden çıkmıştım. Neyi nasıl yaptığımı, yaptığımızı asla idrak edemiyordum. Daha bir kaç gün önce tanıştığım biriyle sarhoş kafayla üst üste iki kere sex yapmıştım ve bana sanki yıllardır tanışıyormuş gibi "Beni sevmiyor musun?" Sorusunu soruyordu. Gerçekten kafam karışıktı. Taehyung'un evinden ayrılıp kendi evime döneli neredeyse 5 saat'i geçiyor. Kafa dinlemek için bugün telefonla asla ilgilenmedim. Grup harici kimse mesaj göndermiyordu. Taehyung bile.
Eve geldiğimden beri yaşadıklarımızı düşünüyordum. Bu yorgunluğumu tek sıcak bir duş çözebilirdi. Banyoya gelip yavaşça üzerimdekileri çıkarmaya başladım. Üzerimdekilerden kurtulduğumda karşımdaki aynada boynumdaki kızarık ve morlukları görmüştüm. Sanırım dün gece ilk'inden daha sert geçmişti ve ben hatırlamıyorum. İç çekip yavaşça çıplak bedenimi soğuk küvetle buluşturdum. Yaklaşık yarım saat sonra duştan çıktım. Klasik olarak kıyafetlerimi giydim, mutfağa indim ve kendime bir bardak soğuk kahve yaptım. Oturup soğuk kahvemi yudumlarken hala tae'yi düşünüyordum. Aklımdan bir türlü çıkmıyordu. Neredeyse 5 gündür tanışıyorduk, merak etmem ve mesaj göndermesini istemem normal miydi?. Kafayı sıyırıyor gibi hissediyorum.
Herneyse, daha fazla dayanamadım ve Taehyung'a bir mesaj göndermeye başladım..Jungkook:
Taehyung, orada mısın?
(Görüldü)Taehyung mesajımı hemen görmüştü. Bu her zaman yaptığı bir şeydi, mesajlarımı aksatmazdı. Ama tuhaf olan şu ki dakikalar geçmesine rağmen bir cevap göndermemişti. Sanırım görüldü yemiştim. Dayanamayıp tekrar yazmaya başladım.
Jeongguk:
Taehyung!
Neden beni görmezden geliyorsun?
Seni kıracak bir kelime mi söyledim?. Eğer yaptıysam bunun için özür dilerim.Taehyung gördü
Taehyung yazıyor...Taehyung:
Belki de sen haklısın Jeongguk.Jeongguk:
Ne konuda?Taehyung:
Çok hızlı ilerlediğimiz konusunda.
Emin olabilirsin, bu sefer seni sık sık rahatsız etmeyeceğim.Jeongguk:
Ahh hadi ama!, Demek istediğimin bu olmadığını sende biliyorsun Tae.
Biz sadece
5 gündür tanışıyoruzTaehyung yazıyor...
Taehyung:
Evet Jeongguk, biz sadece 5 gündür tanışıyoruz.
Ama şu var ki ben ilk görüşte aşk'a inanıyorum.Jeongguk:
Anladım, ve bunun için ne yapabilirim?
Bu bana mantıklı gelmiyor.
Daha birbirimizi tanımıyoruz bile.
Ve sen bana aşıksın?Taehyung:
Evet sana aşığım.
Ayrıca senin hakkında her şeyi biliyorum. Her detayı.
Neyi sevdiğini, nelerden nefret ettiğini.
Doğum gününü, burcunu, en sevdiğin enstrüman'ı, müzik söylemeyi ne kadar çok sevdiğini, çilek kokusunun seni rahatlattığını, hatta haftaya idol seçmelerine gideceğini..
Senin her zerreni ezbere biliyorum Jeongguk. Belki de bu yüzden aşığımdır sana, neden beni sevmeyi denemiyorsun?Jeongguk:
Ne?
Şakanın sırası değil taehyung.Taehyung:
Şaka yapmıyorum JeonggukJeongguk:
Tamam, yeter artık. Korkmaya başlıyorum!
Kimsin sen?Taehyung:
Bunu sana şimdi söylemeyeceğim Jeongguk. Zamanı gelecek.
Ve emin ol, seni bana aşık edeceğim.
Benim seni sevdiğimden daha çok seveceksin beni..Merrrhabaa beybiloveleriimm!!
Biliyorum bu bölüm kısaydı. Hatta biraz rahatsız edici bile olabilir. Sonraki bölümlerde biraz kitabın konusundan ve diğer üyelerden bağımsız sadece Taekook üzerinde yazmayı düşünüyorum. Arada üyeleride kullanacağım fakat taekook'a daha fazla yer vereceğim adı üstünde Taekook fic'i wodbaoxbaibdoa ZOOORTT. Bizi sürükleyici bölümler bekliyor olabilirrrr.Kitap ilklerde komik başlamıştı fakat sonu nasıl bitecek acabaa???
Sizce Taehyung kim ve Jeongguk hakkında bu kadar detayı nereden biliyor?..
Tahminlerinizi yorumlara yazın!!
SİZİİ SEVİYORUM
🍑👄😭🌼💆🏻♀️🥵😻🤭🥳❤️💥❤️😂🆕😚📨🤟🏼🥰🙉⭐💨⭐😾😼❤️😹🤍💙🤍😻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-DEJA BREW-
Fanfiction♪•sarhoşken yapılan utanç verici şeyleri kişinin ertesi sabah o geceyi yavaş yavaş hatırlamaya başlaması..'♪ Okurken oy verirseniz mutlu olurum ♪ 'henüz tamamlanmamış.