Jeongguk anlatımı ile:
Evden hızlıca hazırlanıp arabama atlamistim. Arabayı çalıştırmadan önce Taehyung 'dan gelen "Nerdesin?" Mesajına "Geliyorum" mesajını atıp hızlıca yola koyuldum. Yaklaşık 20 dakikanın ardından şirkete girmiştim. Kat'a çıktığımda gözüm bizimkileri arıyordu. Sağ'ıma baktığımda bizimkilerle karşılaşmıştım.
Namjoon:
Tam başlamasına 1 saat 33 dakika kala buradasin Jeongguk, yetiştin.Yoongi:
Götüne hangi motoru taktin söyle, belki gece bize lazım olurJimin:
Askim umarım secimlerlerde secilmeyip küfür edip bagirmazsinYoongi:
Yok bebegim yaOnlar havadan sudan sohbet ettikleri sırada gözüm istemsizce Taehyung'u arıyordu. O'na bir mesaj yollamaya karar verdim.
Jeongguk:
Hey Taehyung, ben geldim. Peki sen neredesin?Taehyung:
Çok mu merak ettin?Jeongguk:
Hayır.Taehyung:
Aynen kardesim Aras kargo.
Çok özledin beni biliyorumJeongguk:
Sadece neredesin göt?Taehyung:
Tuvalette siciyorum
Değerimi bil sicarken mesaj atıyorum sanaJeongguk:
Allahtan işerken değil
İyy düşününce bile midem bulandıTaehyung:
Ne var yani işerken olsa
Yakın zamanda içine girecek olan küçük Taehyung ile sana mesaj atardik iste ne güzel 🥰Jeongguk:
Ne diyosun olum sikerim seniTaehyung:
Semeyim ben altta kalırsın
Ama istersen sikebilirsin 🥰.Jeongguk:
Te allahim koskoca şirkette konuştuğumuz şeye bakTaehyung:
Sanki hiç yapmadığımiz şeyler🥰Jeongguk:
😬.
Neyse hallet işini gel, geç kalacaksinTaehyung:
Şirketin wc'sindeyim ama burada da sicarken geç kalırsam..Jeongguk:
Beklerim senden.
Neyse hadi kapatıyorum.Taehyung:
Özlerim ama..Jeongguk:
İki dakika sonra yüz yüze olacağızTaehyung:
Ben seni her saniye özlüyorum🥰(Görüldü.)
Bizimkilerle sohbet ediyorduk. Dikkatimi dağıtan şey ise karşıdan Taehyung'un hoplaya zıplaya yanımıza gelmesiydi.
Bizimkilerin gözü bana çevrilmiş, sanki "Seninki geliyor" manasında bana bakıyorlardı. Taehyung yanıma geldiğinde hiç cekingenlik göstermeden bizimkilerle selamlaştı. Şaşkınlıktan ses çıkaramamıştım. Sonrasında bizimkiler ve Taehyung'un sohbeti koyulaştı, neredeyse konuştukça yakın arkadaş olmuşlardı. Bende oradan saf saf onları izleyiyordum. Hepimizin sesini soluğunu kesen ise deneme odasından gelen "Tüm Katılımcılar dikkatle dinlesin!" Sesindeydi. Heyecandan herkes sessiz olması için birbirini dürtüyordu. O sırada Taehyung'un istemsizce heyecandan kolumu tuttuğunu gördüm. Heyecanli diye moodunu düşürecek laf söylemek istemedim. Hiç bir şey demedim. Sanırım şimdi ilk grup, ismini ve seçilen üyeleri açıklayacaklardı. Sessizce dinlemeye başladık."Sevgili yarışmacılar, Hayallerine kavuşmak isteyenler, hobisini tamamiyla eline almak isteyenler. Hepiniz çok başarılı işler çıkardınız. Hepiniz çok yetenekli bireylersiniz. Biliyorsunuz ki adil bir yarışma vardır ve kazanan kavuşmuş olacaktır.
Şimdi İlk grubumuzu açıklıyorum. İlk grubumuzun ismi BANGTANSONYEONDAN, kısaca ismi ile BTS!.
Şimdi geldik heyecanlı kısma.
Bu başarıyı hak eden 7 üyeyi açıklıyorum:7 üye dediği anda nefesimi tuttum. Sanırım hepimiz tutmuştuk. Bunu basarbilmişmiydik?.
"7 üye:
KİMSEOKJİN!
MİNYOONGİ!
PARK JİMİN!
KİMNAMJOON!
JUNGHASEOK!
KİMTAEHYUNG!
VE SON OLARAK JEON JUNGKOOK!üyelerimizi tebrik ediyor ve 1 hafta sonra şirketimizde bekliyoruz."
İşte bu zaman tüm duran kalplerin aynı anda atmaya başladığı zamandı. Hep beraberdik. Her ne olursa olsun. Ailem yanimda olacaktı. Sasirmadigimiz bir konu ise Grub'a Taehyung da dahil olmuştu. O kadar heyecanlıydık ki aynı anda hem ağlıyor, hem birbirimize sarılıyor hemde gülüyorduk.
Sonunda şirketten hep beraber çıktık. Birbirimizi tebrik ettik. Akşamında ise bunu bir kutlayiş yemeğine çevirmeye karar verdik.
Taehyung dahil hep beraber lüks bir mekan'a gelmiştik. Bizimkiler siparişlerini verirken bizde Taehyung ile masalara yerleşmiştik. Karşılıklı oturuyorduk. Taehyung o kadar mutluydu ki, yüzünden sanki bir milyoner olmuş havası alınıyordu.Jeongguk:
Tamam bu günlük bu kadar mutluluk yeter Tae, şimdi içelim ve efkara baglayalim ha?Taehyung:
İçtiğimiz her zaman ne olduğunu biliyorsun kook?. Ha?Diyip gülmüştü. Bugün ona kızmak istemiyordum. Bugün herkesin mutlu olması şartti.
Jeongguk:
Bu arada
Ailemize hoş geldin Taehyung.Taehyung:
Kabul ettiğin için teşekkür ederim Jeongguk.*Gecenin sonunda içip, muhabbet edip, ölesiye kadar yiyip, birbirimize sımsıkı sarıldıktan sonra evlerimize dağılmıştık. Artık hep beraber olacaktık. Sanırım bizi fazlasıyla heyecanlandiran buydu.."
Geç bir bölüm oldu kusuura bakmayın
Bölüm kötü olduysa da öyle
Sizi seviyorum ,oy vermeyi unutmayın 🤍
BAAYY🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-DEJA BREW-
Fanfiction♪•sarhoşken yapılan utanç verici şeyleri kişinin ertesi sabah o geceyi yavaş yavaş hatırlamaya başlaması..'♪ Okurken oy verirseniz mutlu olurum ♪ 'henüz tamamlanmamış.