-7-

14 3 1
                                    

Jeongguk anlatımı ile:

Muzlu süt lafını duyduktan sonra ona baktım. Yanıma gelmiş benim gibi siparişini bekliyordu. Sesini Taehyung'a çok benzetmiştim. Belki de oydu. Klişe gibi davranmak ve çok meraklı gözükmek istemiyordum. Koca şapkasından sadece dudaklarını görebiliyordum. Soğuk kanlılığımla ona cevap verdim.

?:
Bu seferki benden olsun.

Jeongguk:
Sen kimsin?

?:
Hadi ama, şimdi de beni tanımadığını söyleyemezsin değil mi!

Jeongguk:
Seni bu kocaman şapkandan nasıl tanıyabilirim Taehyung?. Sadece dudakların görünüyor.


Taehyung yavaşça şapkasını çıkarır, sırıtarak;

Tae:
Demek ki beni dudaklarımdan tanıyabilecek kadar yakınsın bana?

Jeongguk:
Sadece bir varsayım. Abartma.

Tae:
Demek oluyor ki varsayımlarda bile aklına ben geliyorum. Ne o çok özledin sanırım beni?

Jeongguk:
Paronayak mısın amk.
Hem ne işin var senin burada?

Taehyung siparişlerin parasını ödedi ve konuşmaya devam etti:

Tae:
Bu seni ilgilendiriyor mu?

Jeongguk:
Hayır, Lafın gelişi sormuştum.
Ve su'lar için teşekkür ederim.

Taehyung'un elinden su şişelerini alıp arkama bile bakmadan yürümeye başlamıştım ki Taehyung tekrar arkamdan seslendi.

Tae:
hey Jeongguk!

Jeongguk:
Ne var!?

Tae:
Muzlu süt'ünü unuttun.

Jeongguk:
Muzlu süt sipariş ettiğimi hatırlamıyorum Taehyung. Sana afiyet olsun.

Diyip hızlıca merdivelere yönelmiştim. Taehyung arkamda kalmıştı. Tekrar az önce ne yaşadığımı sorguluyordum. Bizimkilerin yanına gittiğimde Namjoon ve Jin denemeleri geçmişlerdi. Şimdi içeride Suga vardı. Su şişelerini onlara verip konuşmaya başladım:

Jeongguk:
Nasıl geçti Namjoon Hyung?

Namjoon:
Ahh çok kötüydü! Aslında iyiydi. Bilmiyorum. İçeri girdiğimde herhangi bir müzik söylememi istediler. Söyledim. Kendince önlerindeki kağıtlara notlar aldılar. Sonra bir kaç dans haraketi yapmamı istediler. Hava olsun diye kafamdaki gözlüğü kullanacaktım fakat gözlüğü elime alır almaz siktiğiminin gözlüğü kırıldı!
Emin olun, Herkes bana güldü!

Hepimiz Namjoon Hyung'un bu hallerini kahkaya sermiştik.

Jeongguk:
Peki senin nasıl geçti Jin Hyung?

Jin:
Oğlum, bu soru mu gerçekten.
Mükemmeliğime ve yakışıklılığıma dayanamayarak direk seçtiler beni.

Jeongguk:
Keşke senin kadar şanslı olsak amk, acaba suga Hyung ne yapıyor. Umarim içeride yanlışlıkla küfür etmez.

Dediğim anda deneme odasının kapısı açıldı ve Yoongi Hyung'un küfür ederek oradan çıktığını gördük. Hepimiz gülmemek için zor duruyorduk. Yoongi hyung yanımıza doğru geldiğinde Hoseok hyung'a kötü bir bakış atti. Tam Yoongi Hyung Hoseok hyung'un üzerine atlayacaktı ki deneme odasından Hoseok Hyung 'un adını çağırmaları buna engel olmuştu. Hoseok Hyung kaçarcasına deneme odasına koşuyordu. Hepimiz bu hallerimize at gibi kişniyorduk.

Jimin:
Ne oldu suga?

Yoongi:
Lan ben bu sikik at'a içeride bana lazım olur diye bir kaç dans haraketi öğret dedim. İçeri girdim rap'ımı yaptım. Sıra dansa geldi. Dansimi da en güzel şekilde yaptım. Bir baktım bana gülüyorlar amk. Megersem bu at çükü siktigimin göt lalesi bana P0rno gecelerinde kadınların yaptığı danslardan birini öğretmiş. Orospsucocu.

Jimin:
nE..

Buna gerçekten o kadar sesli şekilde gülmüştük koridordaki herkes bizi izliyordu. Sırayla bizimkiler deneme odasına girmişti. Bende girip kendimi iyi bir şekilde göstermiştim. Sanırım beni sevmişlerdi. Deneme sıram bittiğinde heyecanlı bir şekilde bizimkilerin yanına koştum.

Jimin:
Nasıl geçti Jeongguk!??

Jeongguk:
Çok iyiydi!, Bence hepimiz seçilip aynı gruptan olacağız. Buna eminim!

Hoseok:
Suga olayından sonra aynı grupta olmamız zor gibi ha?


Hepimiz tekrar topluca güldüğümüz sırada Yoongi hyung oturduğu yerden elindeki koca çantayı Hoseok Hyung'un kafasına atmayı başarabilmişti. Hepimizin gülüşünü kesen şey ise, deneme odasından beklenilen son isimdi.




-d :
Bay Kim Taehyung!, İdol denemeleri için deneme odasına lütfen!..
















SELAAAAM nasilsiniz babylovelerimm
Umarım okurken sıkılmazsınız.
Destek olursanız sevinirim.
SİZİ COOK SEVİYORUMM❤️🤟🏼😽💨

-DEJA BREW-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin