2

465 36 112
                                    

Sınıf çok sıkıcıydı tenefüste bile sıramda tek başıma resim çiziyordum Dabiden işaret gelmediği için harekete geçmemiştim. Dün sınıftakilere sert çıkıştığım için bugün kimse yanımda değildi. Sosyal birisi değilimdir. Fazla kimseyle muhattap olmamamı istemişlerdi. İsteseler bile muhattap olmazdım daha doğrusu olamazdım.

Resim çizerken Todorokinin bakışları hep üzerimdeydi sırada yatıp resim çiziyordum gözlerimi Todorokiye diktim bir süre bakıştık sonra birden bir ses duyuldu.

-KENDİNİ BEĞENMİŞ ŞAHIS !!

bu o çocuktu gözlerimi Todorokiden çekip onun kırmızı gözlerine diktim.

-Ne var

- KENDİNİ BİR HALT SANIYORSUN NE KADAR GÜÇLÜ OLABİLİRSİN Kİ

Bağırarak konuşuyordu ve bu beni sinir ediyordu.

Görmek istemezsin dedim ve kollarımdan çıkan zincirlerle onu tuttum o bir patlama yaparak zincirleri kırdı bu sefer zincirlerimi iki taraftan çıkardım ve ona saldırdım zincirlerimden kaçıyordu sonra zincirlerimde ellerini sardım tam patlama yapıcakken içeri Aizawa sensei girdi ikimizin de özgünlüklerini sildi.

-okuldan sonra cezalısınız temizlik yapıcaksınız ikinizde !

Harika istediğimi başarmıştım dün Dabiden bir sinyal aldım ve okuldaki kameraları tesbit(?) etmemi istemişti tenefüslerde yeterince ettim ama bilmediğim yerler vardı ve bunlara okuldan sonra bakmamı istediler.
Bende mecburen ceza alıcaktım yoksa niye bu kadar dikkat çekicek birşey yapıyım ki ama sıkıntı şurda bu ayarsız çocukla cezada olmak planlarimda yoktu ben okul malına zarar vermeyi düşünmüştüm. Ama bir anda beni kızdırdı ve o anki kızgınlığımı fırsata çevirdim. Başta ilk saldırıyı ben yaptığım için sadece ben ceza alırım sandım ama oda aldı umarım bana sorun yaratmaz.

Okul bitince temizliğe başladık sürekli bir yerlere giriyordum nede olsa bahanem vardı. Okul çok büyüktü ve bu beni biraz zorladı
İsminin Bakugou olduğunu öğrendiğim çocuk bağırdı

-DÜZGÜN YAPSANA HİÇBİRŞEYİ BECEREMİYORSUN BENİMLE TEMİZLİK YAPMAYA BİLE LAYIK DEĞİLSİN AYRICA BU KADAR YETER !!

Yandan ona baktım

-Hadi ama ! Bana yorulduğunu söyleme ciddenmi bu kadarmiydı gücün.
Daha fazla zamana ihtiyacım vardı

-HAYIR TABİKİDE APTAL BEN VE YORULMAK TCH
Dedi ve daha hızlı süpürmeye başladı

Harika onu gaza getirdim.

-bende öyle düşünmüştüm.
Diye mırıldandım.

Sonunda temizlik bitti ve müdürün odasına gittim sadece oraya bakmamıştım ve bu bahaneyle bakicaktim.

-Efendim biz çıkıyoruz kavga içinde tekrar özür dileriz.

-sorun yok öğrenciler.
Dedi
Ve ben çoktan tüm kameraları tesbit(?) etmiştim.

Bakugou bana götü gibi temizlediğimi ve bir halta yaramadığımı söyledi.

Ben ona dil çıkardım ve evimin yanında ki parka gittim.

Çantamdan resim defterimi çıkardım ve manzarayı çizdim.

Yanıma biri oturdu ona bakmadım ama todoroki olduğunu anladım.

Umursamadan çizmeye devam ettim.

Birşey demedim.

İkimizde birbirimizden soğuk kanlıydık ve asla sohbet edemiyorduk.

Sonunda çizimini bıraktım ve ona baktım.

-Neden bu kadar soğuk kanlı ve donuksun.

-Sende öylesin.

-Evet.

Sohbetin için teşekkürler diyip kalktı.

Biraz kabamı davranmıştım normalde herkese böyleydim ama ilk defa birine böyle davrandığım için üzülmüştüm.

-Açmısın ?
Diye sordum

-O yüzden eve gidiyorum.

-Ramen yiyelim.

-Peki.

Oh, Teklifimi kabul etmiyceğini düşünmüştüm.

Ramenciye geldik ve Ramenleri beklemeye başladık.

- Ben Shoto Todoroki.

-Evet biliyorum.

-Nerden biliyorsun.

Afallamıştım söyleyemezdim ki.
-Baban.
Dedim ssdece iyiki babası tanınan bir kahramandı.

-oh,Evet. Annenin bir kızı olduğunu bilmiyordum.

Hafif sırıttım.

Farketti ve yere bakarak
-Evet biraz garip bir cümle oldu.

-evet biraz, kimse kızı olduğunu bilmiyordu tek sen değil.

-neden hiç seni gün yüzüne getirmedi ?

-Kendince sebepleri vardı. Dedim

O sırada Ramenler geldi.
Ramenleri yedikten sonra kalktık.

Eve yürürken Todoroki bana

- seni tanıyor gibiyim yüzün çok tanıdık.

-Normaldir dedim mırıldanarak.

-Efendim ?

-Birine falan benzetmişsindir.

Biraz daha yürüdükten sonra evlere gittik.

Eve gelince kameraların yerini söyledim ve uyudum.

Sürekli olarak shoto ve akaneyi nasıl yakınlaştırım diye düşünüyorum ikiside soğuk karakterler fikir sununn !!

Todoroki x Reader  TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin