MEDYAAA 😍😍 ÇAKMA ANGELOM BENİM 🥺🥺
---------------------------------------------------------Shoto sıcak bir çorba söyledi.
-Sana çorba yapıcak kadar hamarat değilim dedi.
Çorbamı karşıma koydu yataktan dogrulma zahmetinde bile bulunmadım. O çorbasını içti. Sonra bana döndü.
-Çorbani içicekmisin ?-istemiyorum.
-İçmen lazım yoksa hayatta iyileşemezsin.
-Ama içicek halim bile yok.
Çorbayı eline aldı ve bana bir kaşık uzattı.
-ne yapıyorsun ?
-İç hadi.
Doğruldum ve kaşıktaki çorbayı içtim. Çorbadan son kaşığı aldığımda shoto elini dudaklarıma götürdü ve eliyle dudağımı sildi sonra çorba kaselerini alıp odamdan çıktı. Giderken soğuk duş almamı söyledi onu dinledim ve Banyoya gittim.
Soğuk duşumu aldıktan sonra odama geçtim. Altıma eşofmanımı giydim üstüme bol t-shirtümü henüz giymemiştim shoto odaya daldı ve ve anında kapıyı suratıma kapattı.
Üzgünüm seni hala duşta sandım dedi.Kıpkırmızı kesildim. Üstümü giyinip salona indim. Oda kıpkırmızıydı.
-Unutmamiz gereken bir anı daha.
Evet diye karşılık verdi.
Sonra ateşime baktı ama bu sefer ateş ölçerle baktı Ateşim 37° idi.
-Ateşin düşmüş az birşey var ama oda yakında düşer.
Şimdi söyle neden hastaneye gitmedin ?Ona Shigaraki istemedi diyemezdim acilen birşey demem gerekiyordu anılarıma daldım.
Flashback 10 yıl önce.
Annem hastanedeydi babamın yanındaydı. Babama baktım beni 6 yaşıma kadar sevgiyle büyütmüştü.
Ama şimdi ölüyordu. Anneme baktım
-Anne babam iyileşicekmi ?
Hicbirşey demedi.
Birden babamın kalp atışları durdu hemşireler bizi odadan çıkarttı.
-Anne babam ölüyormu.
Annem bana bir tokat attı. Sonra ağlamaya başladı baban gitti şimdide sen başıma kaldın ben senden hep nefret ettim sen bir hatasın dedi daha şiddetli ağladı.
Korktum ve ordan kaçtım hastanenin arka kapısından kaçtım birine çarptım ona baktım.
Neden kaçıyorsun dedi.
Annem beni istemiyor demekle yetindim. Tebessüm etti oyun oynamak istermisin diye sordu ona baktım başımı sallamakla yetindim. Benim ismim Touya
Touya Todoroki.
Flashback end.-Hastaneyle ilgili kötü anılarım var dedim.
Aslında hastane ile ilgili böyle bir anım olmasına rağmen hastanelerden korkmuyordum ama şuan korkuyormuş gibi göstermeliydim.-Anlat
Dedi.
Anlattım Touya kısmına kadar anlattım.Hiç beklemediğim bir anda bana sarıldı. Sarılmasına karşılık verdim.
Kendini çekti.
Bu gece burda kalıyorum dedi.
nE hayır burda kalamazdı çünkü dün gece Dabi bana bakmak için gelmişti ve sabaha kadar beni beklemişti çok kötüydüm az buz hatırlıyorum ama gelmişti ve bugünde gelebilirdi.-Hayır hayır hiç gerek yok evde seni merak etmesinler.
-Etmezler.
-yok baban kızarsa şimdi.
-Kızmaz.
-Gerçekten herşey için teşekkürler. Ama evde bir ailen var eğer gece çok kötü olursam söz seni ararım.
-Eminmisin ?
-Eminim gerçekten.
-Peki, sabah okula gitmeden 1 saat önce gelicem iyi olursan gitmene izin vericem.
İzin mi vericek sanki ona sorucam şuan onla kavga edebilirim ama etmiycektim.-Herşey için teşekkür ederim.
Gülümsedi
Ve gitti.Gece saat 1 gibi Dabi geldi. Onun gelişine karşı uyandım.
-Sevgili kardeşimi göndermişsin.-Nerden biliyorsun ?
-Hadi ama Akane 7/24 evini izliyorum herşeye karşı önlem amaçlı.
Bunu fark etmemiştim.
-Onun sana karşı özel bir ilgisimi var ?
Ne yapmaya çalıştığını anlamıştım
-Hayır sadece çok yakın arkadaşım.-Peki, Bugün daha iyisin.
Dedi-Evet iyiyim muhtemelen yarın okula giderim.
İçimden Shoto bey izin verirse tabi dedim.
Gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu.
Zilin çalmasına karşılık uyandım.
Dabi çoktan gitmişti ve masamın üstüne yeni üniformalarımı bırakmıştı sanırım yırtıldığını görmüştü. Muhtemelen onları Toga almıştı. Koşarak kapıyı açtım gelen hiç şüphesiz Shotoydu.
İçeri girdi.
İyimisin diye sordu.-İyiyim okula gitmek için hazırlanıyım. Tabi sizinde izniniz varsa dedim. Bunu hafif Tripli bir şekilde söylemiştim.
-Var
Dedi. Aman tanrım trip attığımı bile anlamadı.
Kötü bir bakış atıp gittim. Umarım bu bakışımdan sonra Tripli olduğumu anlar.Hazırlanddım tam aşağı inicekken Krishima ve Bakugou çizimi fark ettim onu çantama koydum ve aşağı indim.
Shoto ile evden çıktık.
Shoto:
-Yani tabikide benden izin alıcak değilsin.
Dedi
Sonunda trip attığımı anlamıştı.
Ona Tripli bir cevap vericektim ama vermedim onun yerine güldüm gülmeme karşı oda güldü.
Bu çocuğa trip atamıyordum.Okula geldiğimizde monoma yanıma geldi.
-Zincir kız iki gündür nerelerdeydin.-Hastaydım.
Yüzündeki dalga geçen yüz gitmişti onu yerine endişeli bir yüz gelmişti.
-Ama şuan iyisin demi ?-Yoksa beni merakmı ettin kıyamam.
-Ne alakası var ya
Dedi ve gitti.Shoto arkadasından ona garip garip bakıyordu ona baktım.
- Şu bakışından vazgeçermisin artık.
- Hangi bakış.
- Bu bakış.
Birşey demedi ve sınıfa girdik sınıfa girdiğimizde mina yanıma geldi.
- Nerelerdeydin Bakugou bile seni özledi.
-TCH NE ALAKA YA SADECE KENDİNİ BEĞENMİŞ VEKET NİYE GELMİYOR DEDİM.
Krishima
-iyi olmana sevindim.Oh Krishima dedim ve çantadan çizimi çıkardım. Buyur.
-Bu çok iyiii. Bakugou şuna bak bu biziz.
-Biziz başka kim olcak Aptal.
Sırama oturdum. Uykum vardı shotonun gözleri üstümdeydi.
Gözlerim yavaş yavaş kapandı ve uyuya kaldım uyandığımda saate baktım son dersteydik !
Nasıl bu kadar fazla uyuyabildim iyiki uygulamalı ders olmamış.
Zil çaldı.
Bakugou yanıma geldi.-Aptal nasıl bu kadar fazla uyuyabildin ?
- Beni neden uyandırmadınız ?
- Yarı Piç izin vermedi neymiş çok yorgunmuşsun dinlenmeliymişmisin.
Hafif kızardım.- Domatese döndün Aptal. Yoksa sen o Yarı piçtenmi hoşlanıyorsun.
- AAA saate bak çok geç olmuş eve gidiyim ben en iyisi ya demi demi
- HA APTAL FAZLA BELLİ EDİYORSUN.
Umarım Shotoya birşey demez..
Shoto kapıda beni bekliyordu.
-Sonunda uyandın.- Beni neden uyandırtmadın ?
-Dinlenmeni istedim. Ajanlık zor sonuçta.
---------------------------------------------------------VE BÖLÜM BİTERR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Todoroki x Reader TAMAMLANDI
AléatoireVillanların yanında büyümüş bir kız. Kitap mangaya göre gitmemektedir. Mangadan tamamen bağımsızdır. Kitap artık smut içermemektedir. İLK KİTAP OLDUĞU İÇİN TOXİCLİK İÇERİR!! KİTABİ BAŞTAN SONA OKUDUM GERÇEKTEN TOXİC HANGİ KAFAYLA YAZMİSİM BUNU İMDAT...