14

263 22 31
                                    


Mağaradan çıkmıştık. U.A ya herşeyi anlatmıştım. Hepsi beni anlamıştı. Ama Bakugou hâlâ bana kızgındı ve köleliğimi 2 aya çıkardı. Dabinin dediği gibi Shigaraki ölmüştü. Herşey üst üste gelmişti annem intihar etti ve Shigaraki benim yüzümden öldü. Onun için çok üzülmüştüm beni onlar büyütmüştü. Benim yanımda annem değil onlar vardı. Shigaraki vardı. Her ne kadar kötü biri bile olsa o beni annemin elinden kurtarmıştı o ve Dabi benim kahramanımdı.
Dabi ölmemişti hastanedeydi. Biz mağarada 18 saat kalmışız. 18 saat boyunca U.A kötülerle savaşmış. Dabiyide bu hâle Midoriya getirmiş. Onun aramızdaki en güçlümüz olduğunu o zaman anladım ve ona asla kızgın değildim.
Shotoyla Hastaneye Dabiyi ziyarete gelmiştik. Ama Dabi henüz yeni hastaneye yatırıldığı için bizi odaya almadılar
Shoto

- Akane annem bu hastanede. Acaba onu ziyarete-

- Hadi gidelim.

Odadan içeri girdiğimizde bembeyaz saçlı bir kadın yatakta yatıyordu. Shotoyu görünce gülümsedi. Sonra bana baktı.

- Sevgilinmi ?

Shoto kızardı
- Evet. Sevgilim.

Annesiyle uzunca sohbet ettik. Sonra hastaneden çıktık. Annesine henüz Touyanin yaşadığını söylememiştik.

Shoto ile hastaneden çıkmıştık nere gittiğimizi bilmiyorduk ama gidiyorduk işte yürürken ellerimiz birbirimize değdi sonra ikimizde ellerimizi birleştirdik. El ele yürümeye başladık ve karşınıza monoma çıktı kötü görünüyordu önce bana baktı sonra Shotoya en sonda da ellerimize baktı beti benzi atmıştı ve Shoto sinirli duruyordu. O an ki sinirle elimi sıkmaya başladı. Onu rahatlatmak için elini daha sıkı tuttum. Elimi sıkmayı bıraktı biraz daha rahat duruyordu.
Monoma yanımıza geldi.

- sizin için sevindim.

- Teşşekürlerr monoma.
Umarım bunun yüzünden düşman olmayız. Hâlâ yakın arkadaşız değilmi ?

- evet dedi bana gülümsedi
Ama Shoto ile ikisinin bakışları birbirini yiyordu.

Shoto ile evime girdik. Annemin bir birikimi varmış o birikimle kendime ev tutmuştum. Shoto hâlâ somurtuyordu.

- Shoto ben seni seviyorum. Monomayı veya bir başkasını değil. Seni seviyorum.

Hafifçe gülümsedi. O çok tatlıydı.

Shoto elini yanaklarıma değdirdi.
- Akane seni hak edecek ne yaptım ben.

Kızarmıştım.

- Kızardınmı dedi şaşırarak.

- Yo hiçte bile dedim. Ayanaya baktığımda domatesten farkım yoktu.
Neyse çık odadan üstümü giyincem dedim. Yüzü düşmüştü. Kapıyı hafifçe örtüp odadan çıktı. Altıma kısa kumaş şort üstüme de oldukça kısa dekoltesi olan bir büstiyer giydim. Shotonun yanında kendimi rahat hissediyordum. Aşağıya indim. Sana bol kıyafetler çıkardım hadi sende üstünü giyin. Tamam dedi. Somurtarak. Niye somurtuyorduki sadece onu odadan koymuştum. Giderken onun elinden tuttum. Ve yanağından öptüm. Bu sefer gülüyordu.Birşeyler hazırlamak için mutfağa gittim. Nerdeyse bitmişti. Tam arkamı dönüp masaya oturcakken shoto elleriyle belimi sardı ve beni boynumdan öptü sonra beni kendine çekti dudaklarıma küçük bir buse kondurup masaya oturdu. Ben yine kıpkırmızydım. Masada karşına oturdum. Shoto küçük bir domates aldı ve yüzümün yanına getirdi.

- Bak ikinizde aynısınız fark yok dedi.
Somurttum.
Sonra o güldü. O gülünce bende güldüm. Beraber sofrayı kaldırdık.

Shotoya baktım
- film izleyelim mi ? Ama korku filmi olsun.

Birden beti benzi attı.
- K-korkmazsın değilmi ?

- Tch benmi korkucam ama seni bilmem dedim.

- Sen istiyorsan aç
Dedi
Tamam dedim ve birtane korku fii açtım. Shoto hem yavaşça hemde utanır vaziyette elini omzuma koydu. bende onun omzunda yatıyordum. Ama ikimizde oturur vaziyette.

Shotonun gözünden.

Film korkutucuydu ama Akaneye belli etmemeye çalışıyordum acaba o korkuyormudur diye kontrol etmek isterken omzumda uyuya kaldığını gördüm. Korkmamıştı hatta sıkıntıdan uyuyordu. Onu kucağıma aldım ve yatağına yatırdım. Bende onun yanına yattım. O birden bana sarıldı bende ona sarıldım. Sonra bende uyuya kaldım.

Todoroki x Reader  TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin