[Postacie 1] Karin Tartu

25 0 0
                                    

Karin Tartu (カリン・タルトゥ)

Wiek: 16

Wzrost: 165 cm

Urodziny: 2 stycznia

Grupa krwi: O

Znak zodiaku: Koziorożec

Hobby: Chodzenie na koncerty, Pisanie fanfiction

Umiejętność: Rozpoznawanie flag Europy

Ulubione jedzenie: Zależy co mama zrobi

Pochodzenie: Tallinn

Karin jest wesołą, przyjazną dziewczyną. Uwielbia chodzić na koncerty znanego w Estonii piosenkarza Koita T. i ma kilka jego autografów. Zakochała się w jego muzyce 5 lat temu, kiedy reprezentował kraj podczas Eurowizji, od tego czasu marzy o życiu z nim nad włoskim morzem. Od czasu, kiedy koleżanka ze szkoły pokazała jej pewne anime o japońskich piosenkarkach, zapragnęła stać się niczym bohaterki gwiazdą sceny muzycznej, pomimo żadnego doświadczenia i wystąpić w Eurowizji, tak jak jej idol. 

Nie ma najlepszych ocen, poza geografią. Dzięki oglądaniu konkursu, bezproblemu potrafi rozpoznać kraje Europy na mapie i wskazać flagi państw. Jednak popełnia masę błędów w angielskim i nie potrafi się nim dobrze posługiwać. W szkole jest raczej niewinną dziewczyną, onieśmielana przez popularniejsze koleżanki, z którymi się przyjaźni. Nie jest pewna czy jej zafascynowanie idolem Koitem jest wynikiem miłości czy szacunkiem, którego nazywa "tatusiem".

 Nie jest pewna czy jej zafascynowanie idolem Koitem jest wynikiem miłości czy szacunkiem, którego nazywa "tatusiem"

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

pfp z https://picrew.me/image_maker/516657

Lovely Laul - Eesti Idol ProjectOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz