Éppen úton vagyok az unoktesóimhoz
Hawkings-ba. Az egész tavaszi szünetet itt fogom eltölteni viszont ezt mind úgy, hogy Mike nem is lesz otthon. Elvileg Californiába utazik a barátaihoz szóval vele nem fogok találkozni. Viszont Nancy és Holly otthon lesz aminek kifejezetten örülök, mivel Nancy és én majdnem egy idősek vagyunk, egy év kor különbség van köztünk. Nancyt és a többieket utoljára 83-ban láttam ami három éve volt.Éppen a fekete hajam türtem ki az arcomból mivel anyum most keltett fel mert megérkeztünk. Izgatottan pattantam ki a kocsiból, és oda futottam Karenhez és a többiekhez. Nagy meglepetésemre még Mike is ott volt de látszólag nagyon siettet valahová szóval tőle gyorsan el kellet búcsúzom. A többiekkel még beszélgettem úgy hogy a szüleim is ott voltak de miután elmentek Karen elkezdte csinálni a vacsorát. Nekem pedig Nancy segített kipakolni a vendég szobába.
- Amúgy hova siettet ennyire Mike?
- Valami hülye D&D klubba ment. Viszont nekünk is sietni kéne mert mindjárt kezdődik a meccs a suliban, van kedved eljönni? -kérdezte Nancy.
- Aha, miért ne. - Ezután beültünk Nancy autójába és gyorsan elindultunk a kosár meccsre.
Amikor odaértünk Nancy valami szemüveges fiúval beszélgetett, mint kiderült ők tudósítanak a meccsről.
Én oda álltam melléjük és figyeltem ahogy elkezdődik a meccs. Elvileg az elején valaki szörnyen énekelt, de mi szerencsére lemaradtunk róla.
A meccs egészen jó volt, a Hawkings gimi nyert ráadásul Lucas dobta a nyerő pontot. Igen ismerem Lucast, Mike összes barátját ismerem mármint akiket 83-ban láttam.
- Hé Nancy! Én megvárom Mike-ot, hogy el tudjak tőle köszönni mert holnap gondolom korán indul a gépe.
- Rendben, vigyázz magadra! Szia.
Miután Nancy elköszönt kimentem az épületből, Mike is pont akkot végzett szóval gyorsan oda mentem hozzá. De nem volt egyedül volt vele egy kislány, és még három srác akiket nem ismertem fel.
- Mike! Várj meg!
- Szia Lana, te hogyhogy itt? - kérdezte.
- Jöttem megnézni a meccset. Haza mehetek veled?
- Persze. Mindjárt indulunk csak meg beszélgetek kicsit.
- Várj Mike, ez az a Lana akire gondolok?
- kérdezte egy fiú, akkor esett le, hogy ő Dustin.- Dustin? De rég láttalak -öleltem meg.
Az ölelésünk két másodpercig ha tartott, amikor kinyílt az ajtó. Először nem tulajdonítottam neki nagy figyelmet de egyszer csak felénk szólt.
- Hé, ki az a csaj aki Hendersont ölelgeti?
- kérdezte kíváncsian.Elengedtem Dustin majd a srác felé furdultam.
- Szia, én Lana Jones vagyok. Mike unokatestvére. - nyújtottam neki a kezem de ő egy öleléssel köszöntött.
Ezek után értetlenül meredten rá, persze ehhez hozzá járult a kínos csend is, de ezt szerencsére a kislány szakította meg.
- Ha befejeztétek a romantikázast csak szólok Eddie hogy az a csaj mintha téged várna. - monda a lány.
- Oh Chrissy, szia! Indulhatunk? - kérdezte a szőke lánytól ezek szerint Eddie.
Ezek után Eddie elköszönt majd elindult a szőke lánnyal, a többiek csak bamba fejjel néztek végig az egész jelenetet.
Pár percig még álltunk de Mike szólt, hogy neki mennie kell úgyhogy elindultunk haza. Útközben beszélgettünk.
YOU ARE READING
𝐂 𝐑 𝐀 𝐙 𝐘 𝐋 𝐎 𝐕 𝐄 || 𝐄𝐝𝐝𝐢𝐞 𝐌𝐮𝐧𝐬𝐨𝐧 𝐟𝐟
FanfictionLana Jones Mike és Nancy unokatestvére, a tavaszi szünetet Hawkingsban tölti. De nem úgy alakult ahogy várta. 🦇«𝐄𝐝𝐝𝐢𝐞 𝐌𝐮𝐧𝐬𝐨𝐧 𝐟𝐟»🦇 ⚠︎ A könyv spojlereket tartalmaz a Stranger things 4.évadához! | A helyesírási hibákért elnézést kérek |