«5»

208 15 1
                                    

Az ölelkezésünket Nancy szakította meg.

- Lana, mit csináltok?

- Semmit- válaszolt helyettem Steve.- Csak megnyugtattam, hogy nem lesz semmi baj.

- Öhm... okés. Mostmár gyeretek aludni.- mondta Nancy.

*Lent*

- Srácok, valakiknek figyelni kéne Maxre.- mondta Robin.

- Én kezdek! - mondta Steve.

- Én pedig majd felváltom.- szólt oda Dustin.

Max végig feküdt az egyik kanapén, a másikon pedig én. Dustin és Steve alattam próbáltak ülve aludni, legalábbis Dustin. Robin az egyik babzsák fotelnek dőlve helyezkedett el, Nance pedig felment a szobájába.

Próbáltam aludni de nem sikerült. Az agyam csakis Maxen járt... és Eddien.
Valamiért úgy éreztem, hogy ott kéne lennem, de közben itt is Max miatt.

Pár perc múlva Steve észrevette, hogy fent vagyok.

- Hogy vagy?-kérdezte.

- Jól... csak gondoltam.

- És miken?

- Maxen... és... ennyi csak Maxen.-hazudtam.

- Értem. Tudom hogy Eddien jár a fejed, nem kell titkolni.-mosolygott rám.

- Honnan tudtad?

- Látom rajtad.-válaszolt.

- De remélem tudod, hogy csak aggódom érte...semmit sem érzek Eddie iránt. Alig ismerem.

- Persze... gondoltam.- mondta mosolyogva.-De mostmár aludj, holnap hosszú napunk lesz.

- Jóét!- köszöntem el Stevetől.

| Másnap reggel |

A reggel kicsit nehezen indult, azt hittük Max eltűnt pedig csak a konyhába volt.Robin és Nance elmentek, hogy kiderítsék hogyan menthetik meg Maxet.
Mi pedig addig a pincében maradtunk, és vártuk a fejleményeket.

- Most vajon mit csinál?- kérdeztem, mivel Max valamiket írogatott az asztalnál de már több mint 20 perce mi pedig őt néztük. - fogalmam sincs.-válaszolt Lucas.

- Attól, hogy még nincs hátul szemem látom hogy engem bámultok.- modta Max. - Mi...mi nem is figyelünk ki csak...- próbálta terelni a témát Dustin miközben mindenki megfogott egy tárgyat a kezében és azt bizergálta. Erre Max csak szemet forgatott majd vissza fordult és írogatott tovább.

2 perc múlva felállt majd oda lépett hozzánk. - Most már ide nézhettek.- mondta, majd kiosztott egy-egy levelet.

Hirtelen mindenki elkezdte kibontani de Max megszólalt. - Ne! Mit csináltok? Ez későbbre van...ha nem jönne össze, és meghalok.- lábadt könnybe a szeme.

- Max! Meg fogunk téged menteni! Okés?- nyugtatta Steve.

*

Éppen azt vártunk, hogy Max végezzen a temetőbe a dolgával. De Max már több ideje nem mozdult meg ezért Steve és én oda mentünk hozzá...a szemei fel voltak és nem reagált semmire. Steve többször is megrázta és szólongatta de semmi.

- DUSTIN! LUCAS! SEGÍTSETEK!

Amíg Dustin próbálta elérni Nancyt és Robint addig Maxet próbáltunk felébreszteni.

- Srácok megvan! - kiáltotta Dusty, majd valamiket kivett a kocsiból és elkezdett visszafutni velünk.

- Mi a kedvenc zenéje?- kérdezte.

- Mivan? Minek kell?- értetlenkedtem.

- Ahj! Tökmindegy! Csak MI A KEDVENC ZENÉJE?

- Megvan! Ezaz! - mutatta fel Lucas, a running up that hill-t.

𝐂 𝐑 𝐀 𝐙 𝐘  𝐋 𝐎 𝐕 𝐄 || 𝐄𝐝𝐝𝐢𝐞 𝐌𝐮𝐧𝐬𝐨𝐧 𝐟𝐟Where stories live. Discover now