Bugun okulun ilk gunu universiteye gidecektim heyecanliyim diyemem bu yalan olur...hala yatagimdan cikmis degilim oysaki hazirlanmam her zaman cok uzun surmustur. Neyseki yatagimdan dogruldum ve kalkip elimi yuzumu yikadim daha sonra aynaya gecip belime kadar uzun dagilmis inatci olan sari kivircik saclarima baktim. Isim zor dedim ilk gunden cok suslu bir kizdim her zaman, dolabimdan siyah bacaklarimi saran pantolonumu alip giydim uzerime ise sifir kol sutlukahve renginde olan pantolonumun hizasinda biten gomlegimi giydim cok zayif bir kizdim ama seksi oldugumu soylerlerdi arkadaslarim her zaman ardindan sakin olup saclarimi duzlestirmeye giristim zor oldu biraz ama sonuc muhtesemdi ardindan makyajimi yapmaya koyuldum simsiyah gozlerimi daha da koyulastiran goz makyajimi yaptim ve vazgecilmez olan borda rujumu surdum, hafif olan ama muhtesem etkisi olan parfumumu kulaklarin arkasina iki kere sıktim ardindan siyah modern bir sapka taktim aksesuar olarak..... siyah duz modern ayakkabilarimi giydim siyah cantami aldim ve evden ciktim hava cok guzeldi gunesli idi, marka havali gunes gozluklerimi taktim ve kulakliklarimida kulagima gecirdim son ses cem karacadan bir sarki actim biraz yurudum sonra gelen dolmusa bindim malesef oturacak bir yer yoktu dikilirken kafami kaldirdim hafifce gunes gozlugumu cikarttim ve gomlegin yakasina gecirdim ssclarimi yuzumden cekerken dolmusun en arka koltugunda penceren disari bakan bir cocuk dikkatimi cekti bir anlik gozgoze geldik ve kafami cevirdim...neyseki dolmus kampuse girmist sukur dedim yorulmus bir sekilde indim dolmustan ve tekrardan gozluklerimi taktim biraz bahcede bakindim etrafa etrafimda donerken karsimda okula girmek uzere ilerleyen dolmustaki cocugu gordum..okulun manzarasi guzeldi dedim icimden okula dogru dondum ve ilerledim gozlugumu cikartip giristeki panoya baktim cok merakliydim illa okumam lazimdi okul yonetim kurulu ile ilgili bilgiler vardi sonra salinarak bir ust kata ciktim merdivenlerin karsindaki sinifa dogru baktim kalabalik bir sinif..hmm sinifin kapisina kadar gittim egildim sinifa dogru bir anda herkes basini cevirip bana bakti ve ben ilk sirada oturanlara selam verip maliye sinifini burasimi dedim? Biri arkamdan omzuma dokunarak evet burasi dedi!! Arkami dondum simsiyah saclari boynunda biten hafif cocuksu bir kiz tesekkurler dedim elini uzatti ben melek dedi sicacik gulumseyerek sasirarak elif dedim..yeni tanistigi birine bu kadar samimi davranmasi tuhafima gitmisti acikcasi..oturacak yer aramak icin gozlerimi sinifta gezdirdim malesef cok kalabalik bir ortam puff..neyseki melek gel arkada bir yer bos yanima otur istersen dedi peki dedim gectik oturduk..hoca derse girmisti ilk gun oldugu icin ogutler, tanisma merasimleri konusuluyordu herkes birbiri ile kaynasiyor kalabalik olmasina ragmen bir samimiyet olusmustu sinifta...evet diyen hocanin sesi ile bir an sinif susup pur dikkat hocaya yoneldi. Bende hocayi inceliyorum.. uff bu benim bir takintimdi insanlari incelemek..hoca onu dikkatlice inceledigimi fark edince bana bakti ve gulumsede selam verdi bende basimla selamini aldim...ismini soyler misin dedi kibarca bende elif diyerek arkama yaslanip asiri ozguvenimle ayak ayak ustune attim bu sirada gozlerimi sinifta gezdiriyordum ve bu dolmustaki cocuk degil mi dedim kendi kendime..tesaduf!!! Neyse ki ara vermistik melek hadi kantine gidelim dedi agir adimlarla arkasindan yurumeye basladim..ne icersin dedi melek bir papatya cayi dedim...
Melek sen gec otur bi masaya geliyorum ben dedi tam arkami donmemle dolmustaki cocukla gozgoze gelmem bir oldu hafif basimi egerek selam verdim oda ayni sekilde gectim bos bir masaya dogru yoneldim sandalyayi cekip oturdum...etrafa bakinarak melegin gelmesini bekledim kantin cok gurultulu bir yerdi oysaki ben hic hoslanmazdim kalabaliktan ve boyle karmasik ortamlardan..melek elinde tepsi ile yanima geldi tepsiyi masaya birakti aaa..tesekkurler dedim ve papatya cayimi aldim..oda sandalyeyi cekip karsima oturdu..buyuk bir sakinlik ve mutlulukla papatya cayimi yudumluyordum cok sakin bir yapiya sahiptim kiyamet kopsa yine sakinligimi koruyacak vaziyetteydim kumral bir cocuk kantin kapisinda belirdi ve melege el ederek ders basladi dedi melek tamam geliyoruz oguz dedi...melekle birlikte kalktik ben melege tuvalete gidip geliyorum sen gec sinifa istersen dedim tamam dedi..lavaboda ellerimi yikadim ve aynada saclarimi toplayip sol kulagimin arkasindan gecirerek sag omzumdan goguslerime dogru biraktim..ardindan acele adimlarla sinif kapisina geldim kapiyi calip actim hocaya bakarak girebilir miyim dedim kendimden emin bir sesle.. hoca tabi dedi ama hazir ayakta iken su soruyu tahtaya yazar misin diye rica etti peki dedim uzattigi kalemi ve kagidi aldim sol elimle yazmaya baslarken aaa solak misin dedi hoca muhabbet etmek istercesine sakin bir tavirla hafif kafami hocaya dogru cevirdim ve evet dedim..nedense her yerde bu sohbetle muhattap oluyordum..siniftan biri sol el ile nasil yaziyo ya dedi sanki bir kusur gibi dondum sesin geldigi yone ciliz bir kiz..baktim hafif gulumsedim cevaben peki sen nasil sag elinle yaziyorsun dedim?? Sana solakligim tuhaf geliyorsa inan banada salakligin tuhaf geliyor dedim..sinifta bir gulme waoww super cevap felan die sesler yukseldi..hocaya dondum ve kalem ve kagidi uzattim buyrun yazdim dedim..cantamin oldugu siraya dogru ilerlerken yine dolmustaki cocukla gozgoze geldik bana gulumsedi kendini begenmis dercesine hic umursamadan gecip oturdum ders bitmisti melek yarin gorusuruz deyip siniftan hizli adimlarla cikti bende okey dedim. Esyalarimi topluyordum yavas yavas o sirada bir ses istersen acele et dolmusun bes dakikasi var dedi kafami kaldirdim sabah dolmustaki cocuktu bu elini uzatti ben ali dedi kalin sesiyle..elif dedim elini soguk ellerimle hafif sıktım waow ellerin cok soguk dedi..bende her zamanki halleri dedim neden diye sorunca? Kansizlik dedim :) kendine dikkat et dedi ozaman...acele ile siniftan cikarken arkasini dondu hadi acele et dolmusu kaciracaksin dedi tamam diyerek onu takip etmeye basladim ama duraga gittigimizde coktan dolmus kalkmisti ve diger dolmusun gelmesine kirk dakika oldugunu soylediler gunes yavas yavas batiyordu ve hava serinlesiyordu ali bak kaldik iste bir sonraki dolmusa dedi hic onemseden onemli degl dedim kulakligimi takip duraktaki banka oturdum ali biraz onumdeydi arkasi donuktu bana onu inceliyordum lacivert spor ayakkabisi acik kot ve belini kavrayan lacivert gomlegiyle baya hem spor hem asil duruyordu siyah dalgali saclari hafif bugday teni ve kirli sakallari kahverengi gozleri ile baya dikkat cekiyordu.. ayaga kalktim ve yurumeye basladim bana dondu hey dedi muzik dinlememe ragmen duymustum sesini dondum arkami ve bi an yanimda bitti tek yurume buralar issiz dedi sorun degil dedim umursamaz bir halde oda birlikte yuruyelim dedi rahatsiz olmazsan..sen bilirsin dedim tek kulakligimla muzigimi dinlemeye devam ederken..
Ee..nerelisin dedi kisik bir sesle..
Sordugu soru beni gulumsetti..komik birsey mi sordum dedi bende benim icin evet dedim...cunku nereli oldugumu bilmiyordum..espiri yapmak istercesine dunyalim dedim boyle soylememi garipsede buna ragmen oda gulumsede..oyle samimi icten gulumsedi ki elimi agzima goturdum goz kapaklarimi hizla iki uc kere kirptim..sessizligin icinde yurumeye devam ettik konu acmak istiyordu sanki ama verdigim cevaplardan cekinircesine onune bakiyordu sakin adimlar atiyordu ben ise guclu keskin sert adimlarla salinarak yuruyordum..evime yaklasiyorduk ki..nerde kaliyorsun dedi ilerkedi apartmani gosterdim bana ciddi misin sen dedi evet dedim ve bende diyerek tekrar gulumsedi..tuhaf dedim oysaki seni hic gormedim ben dedim bugun tasimdim diyerek ekledi hmm.. iyi dedim apartmanin onune gelince anahtarimla kapiyi actim arkamdan oda girdi asansore binmeden yuruyerek cikiyorum ben iyi aksamlar dedim ki ayni sekilde oda yuruyordu arkamdan ikinci katta cikip anahtarini cikartti ki ne goreyim karsimdaki daire idi evi saskinlikla yok artik bu ne tesaduf dedim burasida benim evim diyerek karsisindaki daireyi gosterdim gulumsedi kapi komsum dedi.. iyi aksamlar dedim ve evime girdim...~alinin agzindan~
Sapsari beline kadar olan saclari..... ilk dikkatimi ceken oydu havali ve asil bir sekilde dolmusa binmisti yuzu ifadesiz soguk bembeyaz bir tene sahipti gunes gozluklerini cikartti ve bi an basini benim oturdugum dolmusun arka tarafina dogru cevirdi simsiyah gozleri vardi oyle parliyordu ki zannedersin siyah bir elmas gibi o anda gozgoze geldik.. kafasini geri cevirdi aninda gozlerini kacirdi gozlerimden kampuse gelince indi arkasindanda ben indim bahcede etrafini incelerken arkasindan gecip okula dogru ilerledim sinifa gectim ve kapidan taraftaki ilk siraya oturdum bes on dakika sonra oda sinifin kapisinda belirdi inanamiyorum ayni siniftayiz bu ne tesaduf dedim boyle kendi kendime gozlerim uzaklara daldi dikkatimi cekmisti oyle bir buyusu vardi ki bana bak ben burdayim der gibi ama ayni zamanda korkutan bir sakinligi vardi derse hoca ara verdiginde kantinde gozgoze geldik hafif basi ile selamladi sakin bir sekilde bende ayni sekilde selam verdim bos bir yere oturdugunda hala onu inceliyordum mukemmeligi ile bu kalabalik ortamda bile dikkat cekiyordu... melekle oturularken sinifa ciktim hoca geldi ama onlar gelmemisti melek girmisti sinifa ama hala o yoktu adini bilmedigim mukemmel asil kiz kapi caldi ve saclarini sag omzuna atmisti izin isteyerek hocadan sinifa girdi hoca ona tahtaya birseyler yazmasini istedi sol eline aldi kalemi yazarken o kadar sakindi ki sanki hic kimse yok sadece kendi var..o kadar umursamazdi ki sanki kiyamat kopsa o sakinligini koruyacagini dusundum bu beni urkutmustu bir anda olsa hele peline verdigi cevap daha da tedirgin etti beni ne kadar da sivridilli dedim kendi kendime kelimelerini duzgun ve hic cekinmeden dokuyordu..ders bitmistiki herkes cikarken o yavas yavas esyalarini topluyordu dayanamadin acele et dedim dolmusu kaciracaksin.m buna ragmen sakinligini koruyordu.
Ben ali diyerek elimi uzattim bi an banane git basimdan diyecek diye korkmadim dersem yalan olur elimi sıkırken bende elif dedi elleri buz gibiydi icimde tutmam gerekirken dile getirdim waow ellerin cok soguk..hay dilime dedim sussana niye boyle birsey soyluyorsun ki..elif o kadar sakin bir kizdi ki durusundan ve verdigi cevaplardan bunu anliyordum.dolmus duraginda otururken kalkip yurumeye basladi bende ne diyecegini bilmeksizin takildim pesine yuruduk ve benim apartmanima yaklattigimizda nerde oturuyorsun dedim birden benim evimin oldugu apatmani gosterince hem cok sasirmistim hemde icimde bir heyecan olusmustu sebebini bilmedigim bir heyecan!!!