ikinci gun

16 0 0
                                    

Hala yatiyorum...elif diyorum kendi kendime hadi kalk artik buyuk bir mucadele dogruluyorum yatagimda ellerim gozlerime gidiyor ovuşturuyorum gözlerim capaklanmiş anlasilan uykumda yine aglamistim. Aldiris etmeden banyoya yonelip sicak bir su ile duş aliyorum saatlerce suyun altinda kalmak en buyuk rahatlama yontemim. Cikiyorum banyodan uzerime rahat zayifligimi bin kat belli eden fenerbahce esortman takimimi giyip islak saclarimi arkaga atip kurutmadan mutfaga gecip kahvaltimi hazirlayip elime kitabimi aliyorum birde yaninda aci bir kahve super ikilim..ikilimbiraz yanlis oldu aslinda super uçlüyuz biz. Kahvaltimi yaptiktan sonra ortaligi toplayip mutfaktaki copu kapiya cikartiyorum kafami kaldirmamla ali karsimda galiba disariya cikmak uzere gunaydin diyor islak saclarimi incelerken..saclarimi ellerimle toplayip bende gunaydin diyorum. Kapiyi kapatmak uzereyken yuruyus yapacagim okul icin erken daha istersen birlikte yuruyebiliriz diye yuruyuse davet ediyor beni..ben ise tesekkurler ama gelemeyecegim diyorum ve kapiyi kapatiyorum. Odama gecip yatagima oturuyorum ayip ettim farkindayim ama gidemezdim. Surekli her an karsimda bitmesi bu tesaduf beni rahatsiz ediyordu farkindayim benimle konusmak istediginin ama yapamam..ben guclu gorunen ama icinde gucsuz olan biriyim hayatinda kendi basina mucadele eden biriyim ben..hep tek basimaydim hayatima yeni birini yada herhangi bir sohbet etmek icinbile olsa birini alamazdim benim arkadaslarim kitaplarim onlara ihanet edemem..ayaga kalkip sirt cantama kitabimi ve bir kac gerekli esyalarimi koyarak. Islak saclarimi yukardan topuz yaparak markete gitmek icin hazirlaniyordum spor ayakkabimi giydim kulakliklarimi takarak anahtarlarimi alip kapiyi cektim..evime biraz uzak olan markete yurumeye basladim muzige kendimi kaptirip hizli adimlarla markete girdigimde bir alisveris sepetini alip reonlari geziyordum ki tam karsimda ali! Neden? Her yerde karsima cikiyorki...seri adimlarla yanimdan gecerken basi ile selamladi ve gitti. Galiba onunla konusmaktan rahatsiz oldugumu dusunmustu evimde eksik olan bir kac seyi alip marketten cikmak icin yoneldim o sirada ali tam onumde yuruyordu elindeki bi kac posetle arkasindan ali diye seslendim niye seslendigimi anlamadim.. basini cevirip bana bakti evemi gidiyorsun dedim evet dedi birlikte yuruyebiliriz istersen dedim gulumseyerek tabi dedi ve elimdeki poseti almak icin uzandiginda gerek yok dedim hafif zaten dedim..biraz sessizlikle birlikte yuruduk.. sey dedim sabah kapiyi direk kapattigim icin kusura bakma seni kirmak istememistim sadece biraz isim vardi o yuzden dedim..ali basini kaldirip bana dogru cevirdi icten bir gulumsemeyle onemli degil dedi. Ilk defa birine ters tepki vermistim aslinda dogaldi ilk defa olmasi cunku ilk defa biri ile konusuyordum yalniz bir insan..biriyle karsilastiginda pocaliyormus bunu gormus olmustum.ve eve gelmistik tam dairesine dogru yonelmistiki ali istersen kahve icmeye gelebilirsin dedim saskin bir suratla bana bakarken..aslinda cok iyi olur dedi mutfaga posetleri birakip geliyorum dedi...tamam dedim ve iceri girdim offlarayak naptin kizim elif sen dedim evinin kapisini ilk defa birine actin dedim aferin sana aferin diye kendime kizarak mutfaga dogru ilerledim ve kahve suyu koydum ocaga tam o sirada kapi caldi..actim buyur hosgeldin ali dedim hosbilduk dedi elimle sag tarafi isaret ederek salona gecmesini soyledim kahveleri yapip geliyorum dedim. Mutfaga gidip kahvelri yaptim ve salona gectim evimde cok esyam yoktu kalabaliga tahammulum yok...salonumda L seklinde gri bir kanepe onunde dikdortgen seklinde genis bir sehpa beyaz perdelerim ve kanepenin karsinda duvari boydan boya kaplayan kitapligimdan ibaretti. Aliye kahvesini uzatirken ne kadar cok kitabin var boyle dedi..hmm evet onlar benim arkadaslarim, sevgililerim ve ailem dedim. Kafasini bana cevirerek gozlerime bakti oyle bir an da olsa susup gozlerimizle konusmaya baslatik ah kalbim bana oyun oynuyor olmali bugun farkli bir ritimde atiyor. Gozlerimi gozlerinden ayirmak istiyorum ama yapamiyordum bir sure daha boyle kaldiktan sonra zorlada olsa gozlerimi kitaplarima cevirdim kitap okumayi sever misin dedim bir konu acmak istercesine..cok firsatim olmuyor ama okurum bos vakitlerimde dedi. Hepsini okudun mu dedi gozlerimin icine bakarken..
Gozlerimi kacirarak evet cogunu okudum. .......
Kahvemizi bitirdikten sonra tesekkur edip evine gitmek icin musade istedi kapiya kadar eslik ettim gorusuruz dedim.. ne ben birine gorusuruz mu dedim kendimi taniyamiyorum hemen okula hazirlanmak icin odama ilerledim kivircik sari saclarimi actim ve dogal haliyle biraktim yuzumun bembeyaz soluklugunu almak icin makyajimi yaptim ardindan acikmavi dar kot pantolunumu giyip uzerine kirmizi ince aski gogus kismi dantel olan tisortumu giyip sirt cantama gerekli esyalarima alip ayagima kirmizi spor ayakkabilarimi gecirip evden ciktim apartmanin onune indigimde karsimda ali duruyordu aa geldin mi birlikte gideriz okula diye dusunmustum dedi basimla onayladim. Yurur muyuz yoksa dolmusa mi binelim dedi yuruyelim dedim.. hafif serin bir ruzgar esiyordu saclarimi dalgalandiriyor ve gunes gozlerimi kismama sebeb oluyordu ali ise beni izliyordu. Bi an bende kafami cevirdim cok yakisikli oldugunu fark ettim beyaz tisort uzerine borda siyah kareli bir ceket altinda ise siyah kot pantolonu ve bordo spor ayakkabisi ile gayet şık gorunuyordu. Basimi cevirdigimde gunesin gozume gelmesi ile bir an tokezledim ve alinin kolundan destek aldim gozlerimi kapattim. Ali iyi misin elif diyordu iyiyim dedim cantamdan gunes gozlugumu vermesini rica ettim peki dedi ve gozlugumu uzatti gunes gozlugumu taktim ve gozlerimi actim bu arada hapsurmaya basladim..hafif bir gulumseme ile aliye dondum gunese alerjim var cok iyi goremiyorum gunesli ve karanlikta dedim ifadesiz bir yuz ile bana bakiyordu

tesadüfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin