BİRBİRİNE ISINMALAR❤️
Emre
Anlamıyorum. Tamam bu konunun üstünden baya bi ay geçti. Ama...Neden hala soğuk yapıyor..? Cidden tamam bende artık bıktım. Barışmak istiyorum ve...onu seviyorum. Gerçekten. Bu duygu arkadaşlık duygusundan çok farklı..
Salonda kendi kendime konuşurken arkamda Hürkan belirdi bianda ki bende tırstım. Bian belirmesene be çocuk =>=
h: seni korkuttum mu?
e: en küçük korkuda bile mi ilgi gösteriyorsun?
Hurkan
Emre bunu sorduğunda ne demek istedi? Bilemiyorum bana aşık olduğunu söyledi ama....Tamam tamam itiraf edeyim konuyu uzatan bendim. Aptallık bende idi, hata yapan bendim. Sanırım bu konuyu artık konuşucaktım ve barışıp tekrar... arkadaş olucaktık- ugh neden bilmiyorum. İçimde garip bir his var ama o his kalbime geçemiyor.
Bu his...ne bileyim..Bir arkadaşlık hissi desem değil, dost desem degil, nefret desem değil..pişmanlık desem değil. Ne olabilirdi ki? Daha önce hiç hissetmediğim birşeydi bu. Emre'nin yanına oturdum
h: bak tamam. Kavgayı uzatan bendim hata bende ama senin dedigin o *** duygusunu hiç hissetmedim. Nasıl bişi olduğunu bilmiyorum. Bu yüzden iğrendim. Ama sonradan anladım. Özür dilerim.
e: Şimdi mi aklına geldi...? KAVGADAN SONRAKI 1 BUCUK AY BOYUNCA BOŞ BOŞ DURDUN AMA ŞİMDİ Mİ AKLINA GELDI!?
h: ...sende haklısın. İstersen affet istersen affetme hatta hiç yüzümü görme senin fikrin.
e: ...
Emre'nin yüzüne baktığımda küçük damlacıklar yüzünden aşağı düşüyordu. Sanırım ağlıyordu. Bende onun göz yaşlarını sildim.
h: Gözünden düşen bir tane damla bile benim kalbimi kırar. Lütfen ağlama-
O anlık refleks ile Emre... Emre bana sarıldı. Ben olsaydım asla kendimi affetmezdim. Ama Emre affetti.
Emre beni affetti...
O an öyle bi 2-3 dk durduk çünkü Emre, benim omzunda sessizce göz yaşlarına boğulmuş ağlıyordu. Ben ise onu sakinleştiriyordum.
O 2-3 dakikadan sonra ise etrafa derin sessizlik bastı ki Emre omzunda uyumuş. O hissi tekrar yaşadım. Ve sebepsizce bu hisse gıcık kaptım. Neden bi gidip bi geliyor?
Ve neden Emre yanımdayken bu his geliyor?
Hiçbir şey anlamıyordum. Ama artık tek bildiğim vardı ki..Emre beni affetmişti************
ay gece gece yb yazmak qwq..-
01:20'de bitti. YORULDUM ve sizce emre o soruyu sorarken ne demek istedi?
neyse ybyi de bugün öğlen 16:00'da atarım<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
///Just Look At Me/// |M E N G O L A|
ФанфикSen beni mi seviyorsun Emre? Seni seven insanlardan daha fazla seviyorum Hürkan..