CHAPTER 3

272 16 13
                                    

                         BAZI SIKINTILAR

Eve geldiğimde kapıda Hürkan bekliyordu. Tek kaşını kaldırmış tam karşımda psikolat gibi bekliyordu. Bu huyundan sürekli gıcık kapardım. Düşünsene tam geliyorsun ÇAT diye bi adam önünde? pf..

h: Neredeydin?

e: dışarı çıktım biraz.

h: niye bana söylemedin?

e: söylemek zorunda mıyım?

h: Bak. Küs olsak bile hala seni merak ediyorum. Bu bence normal birşey. Değil mi?

e: Barışana kadar nerde olduğumu ve ne yaptığımı asla sana söylemem. Hem biraz daha vakit olması lazım tamam mı? 

Bunu dedikten sonra Hürkanı yavaşça kenara itip odaya gittim ve yatağıma uzandım. Bunu derken onu acaba kırdım mı? Yada söylediklerimde haklı mıydım? Kafam o kadar karışıktı ki cümleler beynimde birbirinin içine sıkışmıştı. Ama yine de dediğim gibi biraz daha vakit olması gerekiyordu. Ama bu bir haftadır böyleydi.

Yatakta bi anlık gözlerim kendi kendine kapandı ve uyuya kalmıştım.

Hürkanın ağzından:

Söylediği şeyin üzerine kalbim paramparça olmuştu. O kavgada eğer saygılı davransaydım eğer aramız böyle olmazdı. Beni kenara itip odaya gitti. Pf.. kalbimde bir acı hissettim. Bu acı öyle bir acı değildi. Arkadaşça değil. Daha farklıydı. Neden böyle oluyordu ki? Yoksa o benden hoşlanıyo- neyse böyle düşünürsem çok saçma olur. Ben erkeklerden hoşlanmam. Ama bir yandan da değişik ve.....Güzel bir his gibi geliyordu. Birkaç dakiks sonra Emrenin gittiği odaya gittiğimde baktım ki uyuya kalmıştı. Yanına yavaşça geçip onu izlemeye başladım. Beynim bi anlığına bir cümle söyledi bende yaptım. Sebepsizce bir anda onun alnından öptüm. Bu çok garipti. ONUN ALNINDAN ÖPTÜM!!!???!!? Kendimi çok garip ve utanç hissettim. Hayatımda ilk defa bir erkeği böyle öpmüştüm. O hemen gözlerini açmadan koşarak banyoya gittim ve kapıyı kapatıp kilitledim. Aynadan yüzüme baktım ve evet...

Ben...

Ben kızarmıştım. Bu...BU ÇOK SAÇMAYDI!? Hemen suyu açıp yüzümü hızlıca yıkadım ki kapıdan ses duydum.

e: Sormazdım ama....İyi misin?

h: evet boşver sen git uyumana devam et.

e: yani neden sordum ki.

Bunu dedikten sonra ses kesildi. Yüzümü havlu ile kurulayıp banyodan çıktım. Ve kapıyı kapatıp edit için odaya gectim.

*************

320 KELİME

weow iyi yazdim he :D

neyse BITCH BYSS <3

///Just Look At Me/// |M E N G O L A| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin