O BİR KİŞİ
*saat sabah 12.17*
Hürkan'ın ağzından:
Şuana kadar herşeyin yolunda gittiğini düşünüyordum. Emre ile kahvaltımızı yaptık sonra da etrafı toplayıp salona geçtik. Tam oturduğumuz sırada kapının zili çalmıştı. Ekipten birisi olduğunu düşündük ama ekipteki herkesin bugün işi vardı.e: kim ki o?
h: ben bakıp geliyorum hemen bekle burda.
Gidip kapıya baktım ve...evet bu o kişiydi. Kalbimi parçalayan o kişi...
TW: MÜG3
Müge gelmişti. Eski sevgilimdi kendisi. Normalde onu severdim ama...pf o kişinin adını agzıma almak istemiyorum (TW: IKIZLERDEN BIRISI AMA HATIRLAMIYORUM)
h: Neden geldin? Tekrar yanıma mı?
m: boşversene ben emre ile konuşucam-
Kapıdan geçmesini engellemiştim. Çünkü onun emre ile konuşmasını istemiyorum. Ki konuşsa bile konunun içinde her an benim adım geçicek. O yüzden bu 0r0sp4 ile hiç uğraşamazdım.
h: geçemezsin. Ayrıca da konuşamazsın.
m: sen emrenin avukatı mısın da? *itici bakışlar* Çekil şuradan.
h: Evet avukatıyım. Avukatıyım, doktoruyum, korumasıyım, sevgilisiyim ayrıca herşeyiyim. Var mı? Hm?
m: sevgili mi? *bianlık güldü* ne kadar gerizekalı şeyler ile uğraşıyorsun. Gay sapıklar ile hiç uğraşamam ben 😒🤮
h: birşey diyeyim mi? ...
Ağzımdan ilk defa bi kötü laflı cümle çıkarmıştım.
h: s1kimde bile değilsin.
m: ...😒 *bu oc gitti sktir git aq*
İçeri geçip kapıyı kapattım sonra emrenin yanına geldim
e: işin niye bu kadar uzun sürdü aq kimle konuştun o kadar?
h: uh boşver. Bi kişi işte napcan aw
e: ...- tamamm
Emre telefon ile uğraşıyordu bende yine yanına oturdum.
*saat öğlen 15:08*
*Emrenin ağzından*
Odamda uyuya kalmışım. Kalktığımda gözlerimi ovuşturup sağıma baktım ve bir not gördüm.
"Ben biraz dışarı çıkıcam Emre. Mutfakta senin için yiyecek hazırladım. Merak etme..Akşama dönücem <3"
akşama dönücem..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
///Just Look At Me/// |M E N G O L A|
FanficSen beni mi seviyorsun Emre? Seni seven insanlardan daha fazla seviyorum Hürkan..