Medyada savaş var.
Cocuk yavas yavas bana doğru geliyodu.Tam kendimi savunmak için hareket yapicaktim ki birisi cocuga kafayi gömdü . Guclu bir kol beni ordan uzaklaştırdı yuzune bakmak icin arkami dondumde bu sert bakislari olan cocuk degil miydi ??!
Ona dönüp ofkeli bir sekilde "Sen Kimsin de beni kurtarıyon lan"diye bagirdimda cocuk ates sacan gozlerini benim gozlerime dikti kolumu sıkarak herkezin gozunun önünde kulagima "az bekle sen kim oldumu goruceksin!!"dedi ama ben dururmuyum benim kolumu sıkan kolunu ters cevirmeye calistimda arkadan bir ses "buraksana lan kızı"dedi ve arkamdaki çocuk-pardon cocuk demeye bin sahit ister - adam resmen beni siyah bir Porsche nin icine firlatti!!!
LAN SEN KIMSIN!!!
Etrafa baktimda bizim kizlari iki cocugun -cocugun dedime bakmayin aramizda 2 3yaş rahat vardır- arabalarina bindirmeye calistini gordum umutsuzca kapiyi acmayi denedimde tahmin ettigim gibi acilmadi
Ben hala olayin sokunu atlatamazken dikiz aynasindan arkaya baktimda bana goz kirpan cocugun ve beni buraya koyan OKUZ 'UN kavga edeceklerini anlamamak icin salak olmak gerekirdi bizim kizlari arabaya koyan cocuklarda oraya gittiğinde
Vukuat baslasinnn!!!!
Ahhhh!! sansima ilk gunden belaya bulasabildim en kotusu de bu bela benim boyumu epey bir aşiyor!!!
Arkada ne konustularsa birden kavgaya basladilar bense sadece onlari iZleyebildim hayatimda ilk defa bu kadar çaresizdim!!Ben hep korkulandim!Cekinilendim!!Ama şimdi!!??!
Izmirin havasi beni degistirdi o sert halimden geriye hic bir sey birakmadi!!
Suanki halimi biri bana bu yasadiklarimi bir ay once soylese o kisiyle ömür boyu dalga geçerdim.
Ama gel görki bazen hayat karşımıza umulmadik şeylerle cikiyor !!Ben bunlari dusunurken birden arabanin kapisi acildi ve iceriye o cocuk girdi -aslinda adam demeliyim- ben kendimi daha fazla tutamayip "sen kimsin? "diye sordumda hic birsey demeden arabayi calistirdi.
Anca aklima gelen diger cocuga bakmak icin dikiz aynasina baktim ve ayni hizla bir cığlık attim yanimdaki cocuk -yani adam-bana anlamaz bakislar atarken elimle dikiz aynasini gosterdim oda keyifle gülüp yoluna devam etti en sonunda dayanamayarak " beni nereye göturuyosun?"diye sordum
Ses cikarmadi aradan bir bes dakika sonra yine merakima yenik düşüp "sen kimsin "dedim ben boyle sorularina devam ederken adam arabayi ani frenle durdurdu
Ben ona sen manyak misin bakisi atarken o ates sacan gozlerle bakip "LAN BI SUS" diye kukredi.
Ben de bu adama karsi asi olmanin bir yarari olmadindan alttan alir bir sekilde "Özür dilerim abi " dedimde ilk basta yumusayan bakislari daha sert bir hãl aldi ve "BIR DAHA BANA ABI DERSEN SANA ABIN OLMADIGIMI BUYUK BIR ZEVKLE GOSTERIRIM ANLADINMI LAN BENI "diye arabayi sallarcasina kukredinde onu kizdirirsam sonumun iyi bitmeyecegini varsayip onunla iyi anlasmaya karar verdim oda arabayi calistirip yola devam etti ..
Aradan beş dakika sonra guler yuzle ona dönüp " ben sara " dedimde agzindan sadece "biliyorum"lafi cikti.Adimi nerden bildini dusunmeye basladim ....
Tabii ya derste onlarda vardi ilk sorumda bana fazla ters davranmadindan yola cikarak ikinci sorumuda sordum "eeee peki sey.. senin adin ne ?"diye sordumda hafifce kafasini bana cevirdi bende kafami egip parmaklarimla oynamaya basladim
Sesli bir kahkaha attinda şaşkın şaşkın ona bakmaya basladim bana tekrar bakip " nerde o asi kiz "dedinde ilk anlamasamda sonradan kaslarimi cattim haddini bildirmesini iyi bilirdim ama agzimi acarsam bana agira mãl olacagini biliyorum.
En mantiklisiydi susmak...
Aradan bir sure sonra adam bana bakarak "savas "dedi.ilk basta anlamasamda sonradan ismini sordumu hatirladim.
Himm savas isme bak bu adı tam da kisisine vermisler.
Ondan baska kimseye bu isim bu kadar yakismazdi.
Ben ona bizim kizlari sormak ile sormamak arasinda kalmisken benim kacamak bakislarimdan birini yakalayip "söyle"dedinde daha fazla onlari merak etmemek icin "sey.. benim yanimdaki kizlar nerde? "Diye sordum bana bakti sonra tekrar yola bakip" 4 saat sonra yanlarindayiz "dedinde "neee"diye bagirdim savas benim bagrisim üzerine tehditkar bakislarini uzerime yolladi bende sesimi daha fazla cikarmadim.
Hafiften canim sikilmaya baslamisti. Savas da anlamis olucakki bana dondu kizmasini veya bagirmasini beklerken "senle bir oyun oyniyalim mi?"diye sordu
Bende merakli ve heyecanli bir sekilde "oluuur"dedimde gulumsedi gulumserken gercekten kusursuzdu gozlerindeki karanlik taraf sanki kalkmisti ben onu izlemeye dalmisken hizlica bana donup "beni dikizlemen bittiyse oyunu anlatiyorum"dedinde hayatimda hic bir zaman yasamadigim bir duygu oldu.
Bir erkegin karsisinda utandim..
Savas oyunu anlatmaya basladi "simdi ben senin sorularini sende benim sorularimi cevapliyosun" dedinde istediklerime ulasabilmek için hizlica ve buyuk bir sevincle basimi salladim.
Savas bu halime gülüp " önce sen başla"dedi ben hemen sabirsizca "nereye gidiyoruz "dedimde bos bir sekilde "çiflige" ben ona daha anlamaz bir sekilde başka bir soru soracakken ellerini dudagima götürüp"sira bende hatun"dedinde "HATUN NE BEEE"diye ciyakladim bu halime bir kahkaha atti hala onun kahkasinin şokunu yasarken"artik sana Hatun diyecegim "dedinde kaslarimi catip dudaklarimi buzdum ellerimide göğsümde birkestirip meydan okurmuscasina "sen oyle dersen bende sana ımmmmm....neyse ya sonra bulurum ben " diyip yuzune bakmamak icin saclarimla oynamaya basladim savas da konuyu kapatmak icin -yani öyle umuyorum- içimdeki ses ise kendi cikarlari icin diyip beynimin her bir kosesinde bu sozu tekrarliyor ben dusuncelere dalmisken savas "sira bendeydi "dedi ben sor dercesine kafami salladim da bana bakip "şu ana kadar kac kisiyle opustun "dedinde "sanane "diye ciyakladim.
Aniden bana donup " DOGRU KONUS LAN BENLE "diye kukredi
Tamda o sirada araba ormanlik arazide öndeki agaca tosladi.
En son hatirladigim sey savasin elini önüme siper etmesi ardindan da bilincimi kaybetmemdi.....???!