~managed to?~

47 3 2
                                    

- No dobrze. 

Po czym chłopak wyszedł ze mną tylnymi drzwiami, aby nikt z imprezy nas nie zobaczył. Wsiedliśmy do samochodu i przez parę minut drogi była cisza.

- Millie nie miałem pojęcia o wszystkim, bardzo cię przepraszam. Po czym odwrócił się w moją stronę i położył rękę na moim udzie.

- Nie masz za co przepraszać, po prostu nie wiedziałeś to nie twoja wina to ja cię przepraszam nie powinnam ci tego mówić.

- Millie nawet tak nie mów. 

Po niedługiej chwili podjechaliśmy pod mój dom. 

- Dobranoc Millie. - powiedział                         - kocham Cię, Kolorowych snów mam nadzieję, że będziesz śniła o mnie moja najdroższa gwiazdeczko. Pomyślał. 

- Dobranoc Finnie. - powiedziała lekko się uśmiechając, lecz w jej oczach można było zobaczyć przerażenie. 

Perspektywa Millie

Zamknęłam drzwi od samochodu i na pożegnanie pomachałam Finnowi, niepewnym krokiem otworzyłam drzwi i weszłam do domu. Zobaczyłam tam mojego ojca popijającego piwo i oglądającego jakiś film. 

- Wróciłam. - powiedziałam cicho. 

- To świetnie, ile zarobiłaś. 

- A właśnie....

Nagle przyszło mi powiadomienie o przelewie 8 tysięcy na moje konto bankowe. 

- A właśnie 8 tysięcy!

- To połowa dla mnie. 

- No dobrze. 

- A czyja ta bluza?

- emmm...... ten typek dał mi niby na pamiątkę.

- Aha

- A panie marku..

- Tak?

- Nie podoba mi się ta praca a nawet mnie bardzo mnie obrzydza, Finn proponował mi pracę jako kelnerka w restauracji jego matki iiii czy mogłabym tam pracować zamiast w klubie. 

- A ile płacą?

- 4,200 

- Jutro ci powiem muszę to przemyśleć. 

- Dziękuję.

Po tych słowach udałam się po schodach do łazienki zdjęłam bluzę i wzięłam  z pokoju piżamę i się umyłam. Wyszłam z łazienki i walnęłam się na łóżko. 

Siedziałam sobie jeszcze chwilę na telefonie. Nagle przyszła mi wiadomość. 

Finn

I jak zareagował twój ojciec na wieść, że chcesz pracować u mojej mamy?

Millie

Powiedział, że pomyśli

Finn

To świetnie może się uda.

Millie

No, zmęczona jestem idę spać. Dobrych snów


Finn

 Dobrych snów. 

 Odłożyłam telefon i poszłam spać. 

Ogólnie pierwszy raz piszę wiadomościowe dialogi ( Idk jak to brzmi XD)  mam nadzieję, że nie wyszły najgorzej. Ostatnio nie mam w ogóle weny, dlatego nic nie wstawiam i też ten mega krótki rozdział. 321 słów. Miłego Dnia/ Nocy

𝐏𝐫𝐨𝐬𝐭𝐢𝐭𝐮𝐭𝐞 | FɪʟʟɪᴇOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz