Capitolul 1

349 12 0
                                    

Exista 10 de grupuri dar doar unul in care toata lumea vrea sa fie. Dar ca sa fii in el trebuie sa uiti cine esti si sa devi ce vor altii, vorbesc despre fetele cu parul perfect cu pielea si acontul de facebook ideal si cu personalitatea nu la fel de perfecta. Eu sunt Olivia si sunt la granita dintre 2 grupuri... Si nu as suporta sa fiu doar in unul. Asta este imperfectiunea popularitatii... Stai cu niste fete care stii ca nu iti sunt prietene dar te fac sa te simti special, care te motiveaza sa te transformi in cea mai buna varianta a ta, iti deschid poarta spre orice baiat dar te fac sa termini relatia cu prietenele vechi prntru ca ele vor sa fie singurele prietene, din egoism, iar asta e gresit pt ca stiu ca ele nu imi sunt prietenele care m.ar consola dupa o nota proasta sau ceva mai grav. Ele sunt doar de suprafata dar imi produc Adrenalina si sunt dependenta de asta. Azi e vineri .La ultima ora stau cu Leti prietena mea care e mai mult decat o prietena, o sora rautacioasa . "Hai sa plecam " spune ea "vine si Alex si Blondi "acum?" Intreb eu "Da, ti-e frica ?" "Lol Sigur ca nu hai " Iesim pe hol ..nu e nimeni doar noi . Ne oprim la baie "Ochii mei sunt prea departati si cu gene prea scurte "spune Alex "is ok " spun eu ...sunt atatea lucruri care pot sa fie urate la un om dar niste ochi...nu prea Dupa o ora de stat in fata oglinzii mergem pe teren. Leti are o sticla pe apa, o deschide si o arunca spre Alex " Gata acum sigur atragi baietii " spune Leti razand. Bluza ei este total transparenta acum din cauza apei .." Leti!!!!" Striga ea "ce? Nu am dreptate"
Blondi ( Andra ) rade . Alex pleaca nervoasa repede spre scoala. "Ce Diva Olivia ai o tigara?" Intreaba Andra. Arat eu a traficant profi? "Nu azi" "Uite.l pe Eusbiu poate are el " spune Leti ..Si are.. Dupa ce fiecare isi termina tigara se intorc in clasa se dau cu parfum si toata lumea nu suspecta nic ... Eu am fumat doar o data si m.au prins ....ce e cu Karma asta..."Olivia ai vazut cum s-a imbracat Lavinia ....yuck...stai sa ii fac o poza sa pun pe snap cu titlul Fashion Diva :))" Ma duc pana la prietenele mele Diana Marie si Luciana cand ma vad se uita ciudat la mn. Se supara cand stau cu ,,alea" .Ma simt asa de ciudat zici va sunt o tradatoare dar nu sunt .

Popularitate vs realitateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum