Nu este o mare diferenta intre prieteni si dusmani pentru ca in fiecare prieten este un demon...de acea este mai usor sa stai cu cei care stii ca te vor barfi decat cu cei de la care te.ai astepta sa primesti curaj si suport, pt ca atunci cand te ranesc esti profund dezamagit. Iar pe mine cand ma raneste cineva nu pot decat sa ranesc inapoi pt ca deobicei tac dar tacerea ma macina neîncetat si cand nu mai ramane nimic ma cufund intr.o furie arzatoare,iar furia domina pana cand e motivata sa plece ...iar asta nu e prea simplu dar nimic nu e simplu. Deobicei dau prietenilor mei cadouri ca sa vad cum reactioneaza...daca e un prieten bun se bucura de orice lucru dar daca nu ..opusul. Mereu am avut lucruri speciale care atrag" prieteni" ...fie electronice noi sau pantofi...etc Toti iti dau atentie dintr.o data doar ca sa profite dar ii lasi pentru ca aceste obiecte se pare ca aduc mai multa fericire lor decat tie. Prietenii pot sa fie cei mai rai dusmani atata timp cat le dai aceasta putere ...sa te barfeasca,sa te jigneasca sa te faca sa te simti ca intr-o telenovela spaniola ...cea ce nu e mereu distractiv . Conteaza sa ai 1 sau 2 prieteni care stii ca sunt de partea ta sau daca nu ...oricand poti sa iti faci altii dar sa ramai macar cu unul vechi pt ca el te cunoaste cel mai bn💋 Dar trebuie sa accepti ca pana la urma tot singur ramai .....iar singuratatea nu e mereu asa de dureroasa ...doar trebuie sa accepti un exil cu propria persoana, intr-o lume pierduta si afundata in teamă pentru a o intelege si a alungao pana la urmatoarea chemare a propriului demon.
CITEȘTI
Popularitate vs realitate
Novela JuvenilToata lumea vrea sa faca parte din ceva, sa se simta speciali.. Visul tuturor este "popularitatea" dar popularitatea nu este exact ce va asteptati, nu vorbeste un expert ci doar un om care a fost posedat de ea...