Fifty shades of Grey

67 4 0
                                    

Ma trezesc cu capul pe penar, in laboratorul de chimie. Partenerii mei fac experimente si nu par sa aiba nevoie de ajutorul meu asa că continui sa numar minutele pana suna clopotelul. Cand insfarsit aud sunetul angelic al clopotelului, ma grabesc spre iesire. Sunt atat de grabita incat tocul pantofului stang se agata 😰in pragul usii dezorientandu-ma si aproape ma cazut cand 2 brate puternice ma prind . Ma uit agitata sa vad cine m-a salvat. Cine este? Il vad pe Kevin 🌹 inconjurandu-ma cu mainile sale.
-Poti sa imi dai drumul acum. (Spun eu)
-Ah..da sigur.
-Merci ca m-ai prins (spun pe un ton serios dar usor tremurat)
-N-ai pentru ce. (Spune in timp ce imi ridica creionul pe care nici nu am observat ca l-am scapat)
Il i-au, raspunzand cu un zambet usor. Inca nu am trecut peste toata faza cu Alex. Dar el nu a facut nimic. Nu e interzis sa vorbeasca cu ea, adica nici nu suntem impreuna dar....nu stiu de ce..înca îi port putina pica. Ma indepartez de el si ma indrept sore dulapul meu. Stiti momentele acelea cand visezi cu ochii deschisi? Cand fizic esti acolo dar psihic nu? Mereu mi-se intampla asta.. nu doar la ore ci si in alte locuri. Sunt pierduta intr-un loc si timp inexistent, eu fiind protagonistul imaginatii mele salbatice. De exemplu imi imaginez ca tip pe holuri sau ca arunc caietele in aer si fug si fug departe de scoala, departe de viata mea, spre o destinatie necunoscuta. Daca viata mea ar fi mai interesanta nu ar trebui sa ma pierd intr-o lume inexistenta. Dintr-o data ma trezesc si il vad pe Kevin stand cu mana intinsa pe dulapul meu, privindu-ma fix.
-Ce faci aici ? (Il intreb agitata)
-Am venit acum 3 minute dar nu m-ai observat.
-Ce e?
-Vroiam doar sa vad daca esti libera astazi seara.
Jackpot!!!🏈 Striga mintea mea. Bravo fato sunt mandra de tine insfarsit ai o intalnire, era si timpul!!
-Da.
-Pai am bilete la un film.
-Care?
-Fifty shades of Grey
Subtil... (Spun in mintea mea) Imi scapa un raset.
-Ok
-Super! Te i.au la 7.
-Ok.
Il privesc cum se indeparteaza. Mereu mi-a placut de el. E tot ce vor adolescentii. Dar nu mă las vrajita de el... Cel putin pentru o vreme ;) Multumesc pentru citire dragutilor 🌷🌷🌷

Popularitate vs realitateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum