Secrete de familie

50 4 1
                                    

Cand prietenii mei vorbesc despre copilaria lor li se aprinde o scanteie in ochi, se vede cu ce bucurie si entuziasm vorbesc despre lucrurile care le-au facut, cele mai bune sarbatori si despre poznele care le-au facut. Dar eu...eu imi amintesc doar ce tare se certau parintii mei de Craciun din pricina bradului, cum se consumau cand vedeau facturile la gaz si telefon si ce putin timp i-am vazut fericiti impreuna... Poate unii oameni nu sunt facuti ca sa fie impreuna dar atunci de ce o fac? Sigur ca toti prietenii mei spuneau ca sunt gelosi pe mine ca mereu calatoresc si am lucruri dragute...dar lucrurile sunt doar lucruri si adevarul este ca mereu am fost geloasa pe ei. Pe mine nimeni nu mă ducea in parc, tata era mereu plecat, mama nu vroia sa stea cu mine mai niciodata, nu aveam pe nimeni sa tin de mana si de ziua tatalui nu aveam cui face felicitari. Dar tata venea in fiecare Craciun..iubeam Craciunul..in fiecare an, pentru 5 zile aveam o familie. Pana cand vizitele s-au rarit, obligandu-ma sa imi petrec un Craciunul doar cu mama si bunica. De atunci,acum 3 ani nu l-am mai vazut niciodata. Cateodata ma gandesc daca îi lipsesc, daca el si-ar dori sa fie langa mine dar de fiecare data imi reamintesc ca daca asta ar simti ar fi aici..si nu este. De acea cand cineva imi spune "Vreau sa am viata ta." Eu îi zambesc gandindu-ma "Nu..nu vrei." Am 3 felicitari de la tata pastrare de 4-6 ani intr-o cutie violet de palari sub pat iar cand simt ca ma cofund intr-un dor intens iau o frlicitare si privesc scrisul perfect "De la tata"

-Hei fato trezestete!
-Da! (Spun trezita din ganduri)
-Ce ai patit?
-Ma gandeam ?
-La ce? Ce are de ingrijorat o fata cu o viata perfecta ca a ta.
-Haha...nimic eu doar..doar ma gandeam la...niste baieti
-Stiam eu ! (Spune razand)
-Oh nu ala e un cos?
-Unde unde? Pe fruntea mea ? Oh nu! (Spune Leti alergand spre baie)
Cred ca de asta sunt copii rautaciosi...cand se simt raniti au tendinta sa doreasca sa raneasca si pe altii. Asa faceam eu si restul tipului de "mean girls".

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 15, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Popularitate vs realitateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum