°~ 1. BÖLÜM ~°

68 18 9
                                    

İyi okumalar dilerim umarım beğenirsiniz :))  ...

Merhaba kendimi kısaca tanıtmam gerekirse benim adım İda ve şu an 16 yaşındayım.

Ben daha küçükken ( 8 yaşındayken) annem ve babam bir trafik kazasında hayatlarını kaybetmiştiler.

Bu nedenle nenem ve dedemle beraber yaşıyorum.
İkisi de ilk yıllarda annem ile babamın yokluğunu bana hissettirmemeye ve benim yanımdayken onlar hakkında konuşmamaya çalışsalarda...

Herneyse o yıllar benim için çok zordu ve halla hatırladıkça biraz canımı yakıyor. Fakat hayat bu ne zaman ve nasıl öleceğimizi bilemeyiz o yüzden hayatın tadını çıkartın.

Diğer çocuklardan farklı olarak bende bir farklılık vardı o da suyu kontrol edebilmemdi.

Bu özelliğimi daha 5 yaşındayken fark etmiştim ve annem ile babamdan başka kimse bu sırrımı bilmiyordu.
Tabi bende nenemden ve dedemden sonsuza kadar bu sırrı saklayamazdım.

12 yaşındayken sinirlenmemle beraber banyoda bulunan toletteki suların taşırmamla birlikte bu sırrımı nenem ve dedemde artık biliyordu.

Ben normal çocuklar gibi okul ile eğitim almadım. Okul eğitimi almak yerine evde özel eğitim aldım.

Hiç okula gitmedim istesemde gidemezdim zaten. Çünkü gücümü nasıl kontrol edebileceğimi bilmiyordum.

Şimdide pek bilgim yok çünkü benim gibi olanların nesli tükenmişti.( En azından bana öyle söylenmişti. :( ) Bana özel eğitimi veren kişi tek bir kişiydi ve bütün dersleri farklı gün ve saatlerde ondan alıyordum.

Adı da David 24 yaşında ve psikoloji okuyor bunun yanında Ek İş olarak bana Matematik , Fen dersleri ( Kimya , Fizik ve Biyoloji ) ve Edebiyat derslerini veriyor.

Coğrafya ve Tarih gibi derslere ise internetten ben kendim çalışıyorum. David ailemizden biri cidden çok iyi biri diyebilirim...

* GÜNLERDEN CUMA , SAAT 13:08...

Nenem can sıkıntısından ve ev ihtiyaçlarından pazara gitmişti.

Dedem ise odasında bir güzel uyurken bende öğlen yemeği için spagetti bolonez yapma planı ile mutfağa geçtim.

Bolonez sosunu tam hazırlarken bir anda kapı zili çaldı.
Sosun altını kıstım ve kapıya doğru hızlı adımlarla yürüdüm.
Kapıyı açtım ve ...

David bu biraz garip oldu karşımda onu beklemiyordum çünkü dersimiz saat 14:00' de başlayacaktı.

( David dememin sebebi bana arkadaşça davranmasıydı ve öğrenci ile hoca kavramına hiç alışamadığımdan dolayı isimi ile ona hitap etmek daha kolaydı. )

DAVİD : ( Ben daha ağzımı açmadan. ) Dur sen sormadan ben söyleyeyim Nenen beni davet etti o yüzden burdayım.

İDA : Tamam o zaman , Nenem birkaç dakika önce pazara gitti birazdan gelir. Bende yemek hazırlıyorum. Üzgünüm ama açsanız biraz beklemeniz gerekecek.

DAVİD : Peki o zaman , Ne yapıyorsun ?

İDA : ( En sevdiğim yemek olan spagetti bolonezi :)) ) Spagetti Bolonz ve Çoban Salatası ( dedim ve David eve girdikten sonra kapıyı kapatıp hızlı adımlarla sosa bakmaya gittim. )

ʙᴇɴɪᴍ ɢᴜ̈ᴢᴇʟ ʟᴀɴᴇᴛɪᴍ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin