°~ 2. BÖLÜM ~°

31 15 5
                                    

Bu bölümün çok daha merak uyandırıcı olması için elimden geleni yaptım umarım beğenirsiniz benim değerli okurlarım.
İyi okumalar dilerim... 😊

İDA : ( Kafamda dolaşan sözlerle arabanın yanında şok içerisinde kalakaldım. ) ( O arabanın gelmesi nedense içimde esrarengiz bir korku uyandırdı. )

DAVİD : İda?

İDA : ( Korku içinde yerimde sıçrayarak öylece dona kaldım. )

DAVİD : ( Elini sırtıma koydu ve rahatlatıcı daireler çizmeye başladı. )
Ne oldu? Bir sorun mu var? Biliyorsun İda bana herşeyi anlatabilirsin.

İDA : So-sorun yok. ( Ona herşeyi anlatabilirdim fakat sırrımla ilgili olan şeyleri söyleyemezdim. Her ne kadar psikoloji okusakta böyle birşeyin altından kalkmak çok zordur. )

DAVİD : ( Daha yumuşak ve endişeli bir sesle. ) İda? Yüzüme bak?

İDA : ( Bir göle gidip orada kafamı dinlemek istiyordum. ) ( Yavaş bir şekilde David'e doğru dönüp onun gözlerinin içine baktım. ) ( Çok endişeli gözüken o güzel zeytin yeşili gözlere. )

DAVİD : Bir sorun var ama ilk defa ne olduğu hakkında bir tahmin yürüyemiyorum. ( Dudakları düz bir çizgi haline gelir. ) Sorum ne? Her gün gördüğüm o neşeli İda'ya ne oldu? Neden korkuyorsun?

İDA : ( Korktuğum o kadar belli oluyor mu gerçekten? )Korktuğumu nereden çıkardın?

DAVİD : İsmini seslendiğimde...

İDA : Ben sadece daldım ve açlıktan biraz dengemi şaştım.

DAVİD : Peki öğle olsun. Bende yemek hazır diye.

İDA : ( Konuyu değiştirmek adına ) ( Çocukça bir gülümseme yüzüme yerleştirerek ) Şey?

DAVİD : Ney?

İDA : Acaba bugün biraz tembellik yapsak olmaz mı?

DAVİD : ( Şaşırmış ve biraz heyecanlı bir ifadeyle. ) Sen ve tembellik yapmak. ( Yukarıya bakar. ) Kafana bir şey mi düştü acaba. Ayrıca hayır, yaşıtlarına göre konularda öndeyiz ama pekiştirmemiz gereken birkaç konumuz daha var.

İDA : ( Hani her insanın bir silahı vardır ya benim de yalvaran küçük yavru köpek gibi yaptığım ifadem çok etkili bir silahtır. Nadiren yaparım çünkü genelde ihtiyaç duymam ama... ) Lütfen, David hem seninde dediğin gibi konu bakımından ilerlemememiz gerekenden daha öndeyiz lütfennn.

DAVİD : ( YENİLMİŞTİ )Pekiiii, aklındaki fikir neymiş söyle bakalım.

İDA : ( İveettt ZAFEERRR!! ) Şey?

DAVİD : ( Tek kaşını havaya kaldırarak ) Evet?

İDA : Acaba denize gitsek olmaz mı?

DAVİD : ( Gamze yi ortaya çıkaracak derecede tek taraflı gülümser. )
Peki madem öyle olsun. Bu kadar mı? Yani dinlenme sadece bunu mu yapmak istiyorsun.

İDA : Başka ne istemem gerekiyor?

DAVİD : Mesela sinamaya gidebiliriz? Yani konular bitene kadar bir daha böyle bir ara verimiycez o yüzden...

ʙᴇɴɪᴍ ɢᴜ̈ᴢᴇʟ ʟᴀɴᴇᴛɪᴍ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin