~Gondolataimat egy hatalmas melkas szakította félbe.~
Egy vöröshajú, barna szemű magas srác állt előttem.Jól kidolgozott mellkasát néztem mikor...
-Hey nem látsz a szemedtől!?-rivalt rám az ismeretlen
-Öö..
-Ne öözél itt! Kérdeztem!
-Sajnálom, nem figyeltem....-suttogta
-Azért!-morogta oda majd elmentHát ez fura volt.
Kerestem a leendő termemet mikor kettő jól ismert arcot pillantottam meg a folyosó végében. Odaszaladtam hozzájuk de csak szép halkan majd a lány nyakába ugrottam. Nagyon megijedt hisz úgy orba vágott hogy azt hittem eltöri az orromat. Szerencsémre nem tört el de elkezdett vérezni, nem is kicsit.
-Te állat! Ezt érdemlem?-színézkedtem
-Igen te fogykos! Azt hittem valaki elakar lopni!- már-már szinte röhögött Amy
-Taru mond már meg neki hogy amilyen hisztis senki se lopná el!-röhögtem
-Hát én inkább ebből kimaradok. Még a végén az én orromat tényleg betört!-hulltak már a könnyeink.De minden pillanatot tönkre tud vágni valami, ebben az esetben a csengő ....
Gyors bementünk a terembe,és leültünk. Az első órán osztályfőnöki volt. Mihelyt lement az óra kimentünk szünetre. Csengő után sietünk vissza a helyükre. Ebben a pillanatban Bejött a terembe egy negyvenes éveit taposó férfi. Őszülőhaja már-már bele ért zöld íriszeibe ami előtt ott volt egy szemüveg. Egy nagyon megviselt szemüveg.... messze ültem tőle de megállapírhattam még innen is hogy elvan törve a szára.
-Jó reggel diákok,az én nevem Mr.Sulder.Én leszek a matematika tanárotok. Az én óráiban szabályok vannak. Mint például a csend,a rend,a figyelem,és a házifeladat.
Akinek nem lesznek meg a leckéi annak hiány jár, 3hiány egy nagy egyes.! Ez mindenkire vonatkozik, nincs kivétel ezalól. Nálam nincs olyan hogy kedvenc diák. Mindenki ugyan ott van. Ezt vegyétek komolyan...-magyarázott mint akinek nincs jobb dolgaMiután lement ez a nagyon uncsi matek, következett a tesi..
Tesi órán csak ismerkedtünk, bemutatkoztunk.Ez ment kB még kettő-három tanárának keresztül még.
Miután végeztünk elindultunk a koleszba. De út közben össze találkoztunk azzal akibe reggel beleszaldtam de nem volt egyedül kB vele egyidős két sráccal ment....
A vörös engem nézett de a két haverja pedig Amyt. Elmentek mellettünk de az egyik füttyentett egyet .
-hey csajszi jó a segged!
YOU ARE READING
Lányt, fiúra cserélni?
Short StoryMilo egy 15 éves félárva fiú. Első napján a gimiben véletlenül neki megy egy nagydarab vörös hajú Harlonnak.Milo bocsánat kérés után azonnal elsiet, de tudja nem utoljára látja a nagydarabot. Első történetem, szóval bocsi a hibákért a történet yaoi...