Harlon szemszöge:
Ajj! A rohadt életbe! Újabb iskola kezdés...Utálok iskolába járni, nem is értem miért járok még be. Talán azért mert addig is tudok csajozni.
Amúgy Harlon a nevem. Utálom! Inkább lennék Kevin vagy Kristof de nem.A nagybátyámmal élek, mióta az eszemet tudom. Anyámék kitagadtak mikor megtudták hogy biszex vagyok.. rögtön úgy fogták fel hogy buzi vagyok. Idióták.
Egyszer fordult elő hogy fiúba voltam "szerelmes". Nem is voltam bele...csak kiabáltam próbálni..de anyámék pont ránk nyitottak..
Nem is tudtam kimagyarázni, nem is akartam. Te hogy magyaráztad volna ki hogy egy olyannal csókolózol akinek a lábakat szintén farok van?
!Így aztán ellöktem magamtól,mint mindenkit. De ő benne az az egy különleges dolog volt hogy nem fektettem meg.
Kikeltem az ágyból de meg is bántam mert kurvára fájt a fejem..
Átkozott piaFelhozatal a farmerek meg kerestem hozzá egy nem retkes pólót. Bementem a konyhába ahonnan egy szendvicset majszolva távoztam.
A szobából összeszedtem a könyveket meg a focicuccom azt mentem is.
Az iskolához érve nem volt más választásom mint bemenni..
Ahogy sétáltam a telefonom nyomkodva nekem jött egy aligha 170cmes kiskölyök.
-Hey nem látsz a szemedtől!?
-Öö-modja szinte nyuszit
Ne öözél itt! Kérdeztem!-megijedt, de felnézett a szemembe és itt kicsit megborzongtam ugyan az a szem mint neki volt...
-Sajnálom,nem figyeltem....-mondta nagyon halkan
-Azért!-mihejt ezt a szót kiejtettem már mentem is.Egész nap ő járt a fejemben. Ugyan úgy nézett ki mint a "barátom" három évvel ezelőtt..
A haja, a szeme, a hangja a bánatos arckifejezése... egy valami nem hasonlított , a korosztálya.Rajta törtem a fejem mikor a két idióta haverom beállított, Ren és Jin.
Elhívtak magukkal a sulinak az egyik kurvájának a buliába. Épp indultunk is mikor rájöttem hogy nem kéne a kocsit vinnünk mert nagy valószítűséggel mind inni megyünk azt ha rendőrök elkapnak, lőttek a jogsimnak.
Szóval gyalog indultunk el..
Talán mentünk 2 utca sarkot mikor szembeötlő velünk a kissrác és a barátai. Végig néztem rajta, nagy valószínűséggel haza mennek.
-Hey csajszi jó a segged!-kiabálta oda Jin
- Neked meg nagy a pofád!- mondta a csaj vissza barátomnak aki kicsit se vette magára az előbb elhangzottakat.Már nyitotta is új hülyeségre a száját...
-Tudom hogy szívesen ültél az én nagy pofámon!Vártam vissza szóle a csaj de helyette a kis barnahajú jött oda..
-Szerintem nem akar a te szádon ülni, még a végén elkapna valami fertőzés. !-érzem hogy haverom megfeszül....
ESTÁS LEYENDO
Lányt, fiúra cserélni?
Historia CortaMilo egy 15 éves félárva fiú. Első napján a gimiben véletlenül neki megy egy nagydarab vörös hajú Harlonnak.Milo bocsánat kérés után azonnal elsiet, de tudja nem utoljára látja a nagydarabot. Első történetem, szóval bocsi a hibákért a történet yaoi...