Amikor reggel felkeltem azt se tudtam hol vagyok. Felültem az ágyon de amikor kiakartam szálni két kart vettem észre a derekam körül.
Hátranéztem és egy ismeretlen srácot véltem felfedezni mögöttem.Azt hittem ott helyben meghalok szégyenemben...
Azt hittem hogy meghalok mert túlságosan szégyelltem magam de utána eszembe jutottak finickék ezért elhatároztam magamat hogy ezt nem mondom el senkinek össze készülődök és hazamegyek és úgy teszek mintha semmi sem történt volna.
Mihelyst hazaértem apa fogadott otthon. Látta rajtam hogy fáradt vagyok ezért hagyott csak simán felmenni a szobámba. Ahol befeküdtem az ágyamba és néztem ki a fejemből a plafonon próbáltam magam lefoglalni de nem nagyon sikerült mert Harlon járt az eszemben.
Mióta kiderült az a dolog rám se néz, kerül és ami még furcsább haverjai azóta is ugyanúgy piszkálnak vele.
Mostanában sokszor kapom azon magamat hogy rágondolok és azon agyalok milyen lenne hogyha mi együtt lennénk.
Másnap reggel mikor mentem iskolába azzal a gyerekkel találtam szembe magam Akinél a napokban felébredtem. Nagyvalószínűséggel nem ismert meg, mert csak simán elment mellettem. Én ez idő alatt szinte teljesen leizzadtam. Úgy nézhettem ki mint aki most fürdött..
Az iskolában, semmi extra nem volt egészen addig míg elnem kezdődött a harmadik óránk....
Bejött a tanár leült és elkezdte mondani nekünk hogy mit másoljunk le. Elmondta nekünk hogy mi lesz a láza kell ,majd egyszer csak valaki kopogott az ajtón. Nem értettük hogy mi van de a tanár szólt az illetőnek hogy jöjjön be..
Kinyílt az ajtó és egy nagyon ismerős fiú lépett be rajta....
Szőke haja csak úgy bele lógott csillogó kék szemébe. Majd megszólalt.
-Elnézést tanárnő! De Mr. Rooling magához hivatatta velem Milot.
Lefagytam. Engem? De mégis miért?
Mihelyts kimentünk a folyosóra A szőkével azonnal azon kaptam magam át hogy valaki fejbe ver..
YOU ARE READING
Lányt, fiúra cserélni?
Short StoryMilo egy 15 éves félárva fiú. Első napján a gimiben véletlenül neki megy egy nagydarab vörös hajú Harlonnak.Milo bocsánat kérés után azonnal elsiet, de tudja nem utoljára látja a nagydarabot. Első történetem, szóval bocsi a hibákért a történet yaoi...