2.

47 0 3
                                    

POV Iris

Ik loop door de gangen.

Ik word bekeken van alle kanten. Ik kijk achter me en zie dan Havan ook achter me loopt.

Ik glimlach. Ze glimlacht terug. Wat heeft ze een mooie lach! Oke gewoon rustig blijven!

Ik loop snel naar de meisjes wc
Ik loop in één van de hokjes en doe hem op slot. De deur van de meisjes wc gaat open. Ik kijk onder de deur door en zie de schoenen van Havan.

Ze gaat in het hokje naast me zitten. Snel trek ik mijn broek omhoog en spoel de wc door. Ik loop uit het hokje. Ik loop naar de wasbak en doe de kraan aan. De deur van het hokje van Havan gaat open.

Ze komt er uit lopen en komt naast me staan. In mijn ooghoek zie ik haar naar me kijken. Ze doet de kraan aan en maakt haar handen nat. Heel random spettert ze water op me.

Ik spetter terug. Zo hebben we een water gevecht in de meisjes wc gehad. We zijn allebei helemaal nat en huilen van het lachen.

We maken onszelf zo droog mogelijk en lopen de wc weer uit. Iedereen kijkt ons aan.

We lachen een beetje ongemakkelijk naar iedereen. Snel lopen we naar onze kluisjes die dicht bij elkaar zitten.

"Welke les heb jij?" vraag ik aan haar.

"Geschiedenis." zegt ze en ze trekt een grappig gezicht.

"Ik ook!" zeg ik lachend.

Havan lacht ook. "Samen?" vraagt ze.

Ik knik.

Dan gaat de bel. Samen lopen we door de gangen. We lopen het lokaal binnen en gaan, naast elkaar, ergens achter in de klas zitten.

De docent legt wat dingen uit. Dan zegt hij: "We gaan een project doen."

"Oh nee." hoor ik Havan zeggen.

Ik kijk naar haar en grinnik. "Ik weet het, vreselijk."

"Jullie gaan in tweetallen." zegt de docent dan.

Havan en ik kijken elkaar gelijk aan. "Samen?" vragen we tegelijkertijd. We lachen en knikken naar elkaar.

We maken een redelijk goed begin met het project.

Dan gaat de bel weer. Blijkbaar hebben Havan en ik hetzelfde rooster.

SkIp De ReSt VaN dE dAg WaNt Ik BeN lUi

Ik doe de deur van het huis open en loop naar binnen. "Ik ben thuis!" roep ik.

Casie zit op de bank met haar koptelefoon op dus hoort ze me niet.

Ik loop naar haar toe en ga voor haar staan.

"Hallo?" zegt ze terwijl ze haar koptelefoon af zet.

"Hai!" roep ik blij.

"Wat is er?" vraagt ze geïrriteerd.

"Ik ben thuis!" roep ik hyper.

Oh ja, Casie gaat naar een andere school dan ik. Dat wou ze graag.

Oh, Casie en ik zijn een tweeling. We hebben ook een zus genaamd: Leslie.

Maar goed, Casie is eerder vrij dan mij, best oneerlijk eigenlijk.

Maar goed, Casie knikt en zet haar koptelefoon weer op.

Ik loop naar de keuken en pak wat te drinken, ook pak ik wat snacks.

Ik loop naar boven. Ik ga naar mijn kamer en ga op mijn telefoon.

Ik zie dat ik een DM heb van... Havan! Oke rustig blijven.

Kidnapped Ft. Havan FloresWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu