fife

1K 111 98
                                    

eve vardığımda babam çoktan evdeydi.
genellikle hep bizden geç gelirdi ve bana gelen mektubu hatırladığımda tüylerim diken diken oldu.
"eve gittiğinde güzel bir sürpriz ile karşılaşacaksın, herşey Ryujin için bebeğim.."

"babamın sabahtan beri sinirleri bozuk, çok konuşma."arkamı döndüğümde telefonu ile ilgilenen abim vardı.

"neden bozuk ki?"birçok sebep vardı.ya işte bir sorun çıkmıştı ya da babam kavga ettiğimi öğrenmiştir.ya da-

YA DA LEZBIYEN OLDUĞUMU ÖĞRENMIŞTIR!?

"yemek saati geldi kiyafetini değiştirip masaya otur istersen."

"tamam geliyorum anne."

çok stresliydim ve korkuyordum.umarım düşündüğüm şey değildir...

üstümü değiştirdikten sonra aşağı indim.babam çoktan gelip masanın başına oturmuştu.ortamı yumuşatmak için gidip babamın yüzünden öptüm ve "selam babacığım, nasılsın?" diye sordum.ciddi bir ses tonuyla"iyiyim."dedi.kesin birşey olmuştu çünkü normalde babam güler,şakalaşırdı benimle.

"seninle birşey konuşmam gerek."korkutucu ses tonuyla söyledi babam.şimdi sıçmıştım.

"söyle baba."

"Ryujin denilen kız kim?"bittim.aklıma gelen ilk şeyi söylemeliydim.

"arkadaşım."

"emin misin?"

"evet."

"öyle olsun,sana inanıyorum.ama bir kız bana aranızda birşey olduğunu söyledi..ki bu arkadaşlık değilmiş."

"kim söyledi hayatım?"diye sordu annem.

"ismi Rosé,bu gün beni arayarak söyledi.ama ona inanmak benim suçum.sonuçta tanımadığım biri.ama beni en çok sinirlendiren vaktimi bu gençlerin boş işlerle alması." Rosé mi?o da kim?

"bu yüzden mi sinirliydin baba?"diye abim sordu.

"evet.yoksa sizin hoşlandığınız kişiye karışmam ben."BİR DAKİKA, BUNU BABAM MI SÖYLÜYOR!? tamam Yeji,sakin.. NELER OLUYOR ŞUAN!?

Hyunjin benim yüzüme umutla baktı, "söyleyeyim mi?" diye kulağıma fısıldadı.
galiba Felix'ten bahsediyordu.birşey söylemedim.

"baba,sana birşey söylemek istiyorum."

"söyle oğlum."

"Yeji dışarı çıkmak istiyor da..izin verir misin?"ben ne alaka?dışarı çıkmak istemiyorum ki.

"tabi çıkabilirsin.neden sen söylemedin ki?"

"h-hiç baba, teşekkür ederim.abiciğim gelir misin bi?"

abimin kolundan tutup mutfağa götürdüm."ne yapmaya çalışıyorsun?"

"telefonuna bak."

__

Güzel ama salak

İşin hala devam ediyor mu?
Seninle acil konuşmam gerek

Yeji

Noldu?

Güzel ama salak

Evin önündeyim gel

__

hemen telefonu kapatarak ayakkabılarımı giydim.topuz olan saçımı açarak kendime aynada baktım.bir dakika.ben neden güzel görünmeye çalışıyordum ki?

anlam veremeyerek gideceğimi haber verdim evdekilere.dışarı çıktığımda evin etrafına baktım, oradaydı.evimizin önündeki sahilin kenarına oturmuştu.

"selam Ryujin."

"selam." neden gözleri doluydu?

"iyi misin?"

başını olumsuz anlamda salladı. noluyordu?

"işin var mıydı?şuan seni sıkmıyorum değil mi?"sıkıyorsun ama ne olduğunu merak ettiğim için geldim.

"hayır.noldu?"

"kimsem yok desem haklı sayılır mıyım?hani..herkes beni seviyor okulda, arkadaşlarım çok ya.
ya da hepsi sahte mi?sahte olmasaydı bugun yanımda olurlardı değil mi?en kötü günümde?"

birşey söylemiyordum.

"neyse.ne olduğunu söyleyeceğim seni daha fazla bekletmeden.babamın bir çocuğu olmuş."

"gerçekten mi?şey..kardeşin değil mi ki?neden üzülüyorsun?"

"bilmiyorsun değil mi?annemle babam boşandı,7 yaşımda.o günden beri babam Amerika'daydı.ve bugün babamın oradaki eşinden bir çocuğu olduğunu öğrendim."
üzüldüm,keşke elimden birşey gelseydi.kim olursa olsun birinin karşımda ağlamasına dayanamıyordum.

"ben çok üzgünüm."

"üzgün olman için demedim.sadece bunu birine anlatmasam içimde kalırdı. arkadaşlarıma yazdım ama hiçbiri cevap vermedi.annemin de umrunda olmadı,ne de olsa artık onu sevmiyor."

"anlatmakla iyi yaptın.ne söyleyeceğimi bilmiyorum ama bana herşeyi söyleyebilirsin Ryujin."

"teşekkür ederim."diyip ayağa kalktı ve göz yaşlarını sildi.

"senin de vaktini aldım.ayrıca ağlarken çok çirkin görünüyorum."

"çirkin değilsin,aksine çok güzelsin."içimden geldi bunu söylemek.o çok güzeldi çünkü.bana soğuk gelse de güzel olduğunu inkar edemezdim.

"senin gibi işte."diyip dudaklarıma baktı.
bir dakika...NE!?

<><><>

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

<><><>

LAN

en uzun bölüm oldu bu.benden bu kadar.

yb icin sınır:

10+oy
20+yorum

date || ryeji✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin