yoğun baş ağrısı ile uyandım.yanıma baktığımda hiç kimse yoktu,ayağa kalkıp mutfağa gittim."Yeji?"
"kaç saattir uyuyorum?"
"3 saat olmak üzere.uyandırmaya kıyamadım."gülümseyerek gidip ona sarıldım.saçlarımdan öperek "pancake yaptım,yer misin?"diye sordu.başımı olumlu anlamda salladım.
Jihyo birden duraksadı.yüzümü inceleyip "sanırım sana gelen mesajları kontrol etsen iyi olacak."dedi.kaşlarımı çatarak salona gidip telefonumu aldım.
Ryujin'in attığı mesajlar..bunlar ne demek oluyor şimdi?seni seviyorum derken neyi kastediyordu?
saçmalama Yeji,tabiki de arkadaşça seviyordur.başka ne olabilir ki.
tüm bu düşünceleri bir kenara bırakarak telefonu kapattım.evet, görüldü atmıştım yine.zaten ne yazabilirdim ki?
"o da seni seviyor."Jihyo elindeki tabak ile yanıma geldiğinde göz devirdim.
"ciddi misin?o yüzden mi öpüyordu o kızı?"
"belki de arkadaşça öpüyordur."
"lezbiyen olduğunu hepimiz biliyoruz.ayrıca ben onları gördüğümde paniklediler."
"nasıl diyorsan öyle olsun.ve sana birşey söylemem gerek.az önce Lia ile konuştum, beni yarın akşam evinde verdiği partiye davet ediyor.seni de davet edeceğini söyledi ama aramamış galiba.gitmek ister misin?"
"sence?"
"istemez misin?"
"büyük ihtimalle Ryujin de orada olacak,o yüzden hayır.ayrıca hiç parti havamda değilim."
"hadi ama.ne zamana kadar ondan kaçacaksın?eninde sonunda seni bulacak ve bu konuyu konuşmak zorunda kalacaksınız."dudaklarımı büzerek omzumu silktim.
"iğrenç hissediyorum."
"geçecek canım.hepsi geçecek."
Ryujin'e aşık olmak ve bunu kabullenmek garip geliyordu.ama ne olursa olsun,bundan pişman olmayacağım kesindi.onu deli gibi özlüyordum.ve tüm bunların kabus olmasını istiyordum.ona inanmak istiyordum, bana açıklama yapmasını istiyordum ama birşey engel oluyordu işte.sanki onu süründürmem gerekiyormuş gibi hissediyordum.
bu ölüm gibiydi, aynı zamanda da beni yaşatan mükemmel bir histi.
~~~
"ne diyorsam o.geleceksin bu kadar Yeji."
oflayarak "tamam görüşürüz."dedim.
"gelece-"telefonu Chaeryeong'un yüzüne kapattım.beni arayıp sabahtan beri partiye gitmeye ikna etmeye çalışıyordu.sebep ise belliydi,Lia.normalde partilerden nefret ederdi ama konu Lia olunca işler değişiyordu tabi.
o kadar bıkmıştım ki gitmeyi kabul etmiştim.ne olacaksa olsun,umrumda değildi.eskisi gibi cesaretli olmalıydım.
eski Yeji geri gelmeliydi."ee, yarın için elbise seçmeliyiz.belki de alış verişe çıksak iyi olacak ne dersin?"dedim Jihyo unnieye.
<><><>
sukur yb yazabildim
gelecek bolum(ya da ondan sonraki bolum)icin surprizlerim var ama siz yorum yapmayinca yazma hevesim kalmiyor O YUZDEN BOL BOL YORUMM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
date || ryeji✓
Fanfiction8 kişilik arkadaş grubu bir akşam toplanıp dc oynar,Hwang Yeji ise bu oyun yüzünden hayatının değişeceğinden habersizdir. Ryeji || fanfic,g×g Başlangıç - 28.06.2022 Tamamlandı✓