/01/

1 0 0
                                    

Yaşam ve ölüm  biz insanlara küçüklüğümuzden beri son ve başlangıç olarak söylenen iki kavram . Ben ısebella hardlife yakın bir tarihte hayatın bunlardan ibaret olmadığını ve ölümün bazılarımız için bir son değil yeni bir başlangıç olduğunu öğrendim .

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Bell gözlerini yeni bir güne açtığında onu küçüklüğünden beri aşina olduğu bir tablo bekliyordu . Gözlerini cam kirilma sesiyle açmak uyanmak için pek iyi bir yol değil ha ? Ama bell malesefki güne bu mukemel ses ile başlamıştı bu kavgalara alışkın olmasına rağmen yinede onu rahatsiz ediyordu anne ve babasının bu pazar günlerine özel olan kavgaları . Bir süre gözleri açık bir şekilde tavanı izlemişti bell . Kavga seslerinin susmasını bekliyordu . Babasının sesini duydu :
- o lanet sesini kesmeye ne dersin jess ? Isy uyuyor . Sesini keste uyusun zavali kız .

- öyle mi ne kadar düşünceli bir babasın Jack . Kızının uykusu umrumda bile değil . Siktir olup gidiyorum sakın beni aramayın .

Bell kendi kendine :
- mukemel ebeveynlere sahibim helleki annem bana bayılıyor zavali kadın .

Diye mırıldandı ardından kikirdadi .

Yataktan doğrulup banyonun yolunu tuttu aynadaki görüntüsüne baktı kızıl kıvırcık saclari kabarıp birbirine girmişti . Dişlerini fırçalayıp bir duş almaya karar vermişti duştan ciktiktan sonra dolabından mint yeşili mini elbisesini ve siyah deri ceketini alıp yatağının üzerine koydu saçlarını kurutup fon çektikten sonra elbisesini ve ceketini giydi yüzüne elbisesiyle uyumlu bir makyaj yaptıktan sonra çantasına birkaç parça birşey ekleyip aşağıya inmişti ev boştu ve aşağısı darmadağın olmuştu . Fena kavga ettmislerdi bu sefer . Bellin annesi jessin sinir konusunda ciddi sorunları vardı üstüne birde takıntıları . Babası Jack ise aşırı rahat ve tembel sayılabilecek umursamaz bir tipti. Birbirleri için uygun değillerdi kısacası . Bell cam kırıklarında basmamaya dikat ederek kapıya doğru ilerleyip ayakabiliktan siyah botlarını alıp giydi ardından dışarı çıktı .

+++++++++++++++++++++++++++

Otobüs durağına doğru yol almiştim bile ! 10-15 dk yürüme mesafesindeydi . Saat 11.46 idi arkadaşlarımla saat 13.30 da buluşmaya sozlesmistik sosyal bir tip sayilabilirdim belkide 'seytan tüylü ' insanlardan ..çevrem tarafindan sevilen biriydim ben onları seviyormuydum peki ehmm ... Pek sayılmaz . Bir kaç kişi hariç tabii .
Elie , Jacob, Linda , Eric ve alice . Alice için canımı bile verirdim sanırım benim için en özel olan insandı aynı zamanda en yakınım . Ellie ,Linda ,Alice ve ben bulusacaktik bugün . Durağa gelmiştim bile . Otubus bir dk dolmadan gelmişti boş sayılırdı cam kenarindaki tekli koltuklardan birine kurulmuştum hemen . Yarım saat yolum vardı yaklaşık bir şeyler atistirip öyle bulusma noktasına gitmeyi planliyordum . Kulaklığım takip muzigimide açmıştım . Otobüsten iner inmez direk krep satan minik bir dükkanın yolunu tutmuştum kendime bir tane Nutella li krep alıp yiye yiye kızlarla buluşacagimiz yere gitmeye başladım . İlk gelen ben olmuştum ! . Sırasıyla Linda , ellie ve alice gelmisti Alice herseferinde geç kalan kişi olmayı nasıl başariyordu merak etmiyor değildim . En yakın kafeye oturup birer kahve ve tatlı söyleyip sohbet adı altinda dedikudu ya başlamıştık bile !

Linda : Jacob sevgilisiyle ayrılmış . Daha doğrusu terk edilmiş o kızı başta gözüm tutmamisti zaten pis yelloz

Sarı saçlarını önüne alarak uyarı amaçlı ama cidiye olmayan bir şekilde yalandan oksurur gibi yapmıştı ellie .

Minik bir kikirti yükselmişti .

Linda nin 6. His denilen şeyi kuvetliydi grubun münecimi gibi bir şeyiydi kahve rengi doğuştan düz saçları buğday teni ve mavi gözleriyle oldukça güzel bir kızdı .

Alice : haklı o kızdan hayır gelmiyecegini söylemiştin ama.iste dinlemedi naparsin kendi suçu .

Ellie : gözü resmen kör olmustu kız ne derse yapıyordu sanki onun -

- kopegiydi diye ellie nin sözünün devamını getirdim .

Kahve ve tatlılar bitene kadar sevgili Jacob ve sevgilisini çekistirmeye devam ettik .

Saatte baktığımda 4;27 ye geliyordu yavaştan toplanıp vedalastigimiz sırada tam gidecekken bir el kolumu tutmuştu.

Bu lindaydi
Gergin gözüküyordu .

Linda ; Bella dikatli ol içimde kötü bir his var .

Minik ve sevimli bir kahkaha atarak ona sarıldım ve
- merak etme.kotuye birşey olmaz
Dedim kizlar gergin bir kahkaha atmıştı . Çünkü Linda yanilmazdi.

Hafiften karanlık çökmeye başlamıştı otobüs hafiften.doluydu herzamanki yerim boştu oraya tekrardan kuruldum . Bir süre gittikten sonra otobüs birden yoldan çıktı ...
Uçuruma doğru son gaz yol almıştı
Peki şoför ne bok mu yiordu
Baygindi yani öyle umuyordum .

Çocuk ağlama sesleri ve çığlıklar ...
Ardından hisetigim boşluk hissi ...
Bittmismiydi herşey ?
Hayatım, hayallerim, anılarım ?

Son gördüğüm şey uçurumdan takla atarak denize duşusumuzdu .

Bayılmıştım ama neden ? Sanırım korkudan çokta cesur sayilmazdim hem . Linda.yine.hakli çıkmıştı .

Gözlerimi açtığımda üstümde uzun bir beyaz elbise ve karşımdaki bosluktaki bana doğru gelen iki kişi vardı ...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 30, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

umut katilleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin